bokt.nl heeft vet veel mensen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-01 22:58

Hay,
ik vind bokt.nl persoonlijk de leukste paardenforum die er is.Die van horses.nl is errug moeilijk,die van bonnieponypage is niet altijd open en die van equus is tamelijk leeg...

BOKT.NL = het leukste en gezelligste paardenforum (mijn mening Haha! )

Netjes en goede moderators.
Leuke gezellige mensen.
Gezellige niet storende uiterlijk.
Veeeel mensen en altijd mensen die online zijn.

Kortom: bokt is perfect Pling Haha! Knipoog

Toi toi
baaaaaaaj!


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-01 22:59

Ojaaaa ik wou nog iets zeggen:

Toen ik kwam en me net had aangemeld (15-05)
waren er 500 nogwat mensen...Nu alweer over de achthonderd.....hallo!!!!!!!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 23:06

Ja, dat viel mij dus ook al op, dat er zo ontzettend veel mensen bijkomen. Alleen blijft lang niet iedereen ook echt hangen, zoals de boktverslaafden onder ons... Misschien een ideetje om de mensen die er maar één of twee keer zijn geweest en daarna nooit weer, eraf te halen, zodat de wel fanatieke bokkers onder ons lekker door kunnen bokken??? Veel mensen is leuk, maar er zijn altijd dezelfde mensen online. En bovendien, hoe kun je nou bij 800 mensen gaan boktmeeten??? Beetje onmogelijke opgave... Maar ja, ik ben echt wel boktverslaafd en ik beveel het nog veel meer mensen aan!!! Ilo.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 23:13

Ach dat bokmeeten ????Tja daar moet nog iets op verzonnen worden, laten we een grote lees; HELE GROTE zaal afhuren in het midden van Nederland ! Haha! (glapje)

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 23:13

Ik kan niet meer leven zonder bokt volgens mij!!! Als inet eruit ligt... Word ik echt helemaal gek!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 11:47

Ik ben er ook nog helemaal niet zo lang, maar ik ben echt een super bokt verslaafde! Echt erg eigenlijk...(voor m'n telefoonrekening dan *LOL* ) maar het is hier ook zo super gezellig en je kunt ook even je leuke en minder leuke delen met de mensen hier. Ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar het lijkt gewoon alsof je de mensen ook daadwerkelijk kent. Zo grappig. Tsja, wat kan ik nog meer zeggen??

Mirte

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 12:30

Ik ben er ook nog niet zo lang, kijk maar... het is in ieder geval erg leuk en gezellig hier, zonder dat je meteen afgezeken wordt of uitgescholden zoals op menig ander forum...[of genegeerd, omdat je nieuw bent]

En ik, ik blijf bokken!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 10:17

Ik ben er ook niet zo lang maar na 2 dagen was ik al helemaal verslaafd }>
*LOL*

Groetjes Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 12:14

Toen ik me voor de eerste keer had aangemeld (met een andere naam) waren er nog maar 15 Bokkers!!!
Was de 1e dag van Bokt....

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 17:02

Ik vind Bokt ook superleuk. Bij Divoza krijg je hele debiele opmerkingen en dat is hier gelukkig niet. Ik wil niet direct zeggen dat ik verslaafd ben, maar het lijkt er wel verdacht veel op... Schijnheilig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 10:18

ik kan best zonder denk ik maar dan niet meer als 1dag en ben het eens met shalene over bokt

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Amazonbot, Astridhorse, Berdien, colinneke, Cowboy55, Flux, FlyingShadow, hagelslag, Ineke2, J0anieke, Jara, Mo_86, rocky_1995, Rox87 en 162 bezoekers