Vraagt mijn vader in eens of ik 'ff' de zaak....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Vraagt mijn vader in eens of ik 'ff' de zaak....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 10:30

voortaan draaiende wil houden als hij een weekje weg wil met m'n moeder. Hij vind dat ik daar nu wel oud genoeg voor ben om de boel in de gaten te houden als hij weg is. Dus de hele dag op kantoor zitten om e-mails, faxen en telefoontjes te beantwoorden. En dan te bedenken dat je 9 van de 10 keer engels sprekende mensen aan de telefoon krijg van over de hele wereld. Het voordeel is dat ik wel veel van die mensen al persoonlijk ken.

Dit is de site van mijn vaders bedrijf:
http://members.lycos.nl/ErvenThkoomen/

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 11:26

Qua leeftijd heeft je vader gelijk.
Alleen wil jij dit ook?
Wil jij later de zaak overnemen of er gaan werken?
Waneer dit voor jou geen aantrekkelijk idee is, moet je het je vader duidelijk maken. Anders wordt je tegen je zin in het bedrijf gesleurt.

Zijn er meerdere werknemers? Kunnen hun de telefoon niet aannemen?
Jou voordeel is wel dat je veel van de mensen kent. Dus maakt dit het werk wel wat gezelliger.

Bedenk wat jij wilt,vertel dit aan je ouders.
Ik ken het concept neem jij het bedrijf over? Wel ik heb hier vriendelijk voor bedankt.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 12:31

Of ik echt later het bedrijf in wil weet ik niet(mijn opleiding waar ik nu mee bezig ben is zeker niet deze richting op, maar of ik deze opleiding 100% zeker wil weet ik al niet). En als ik het over zou willen nemen is het nog maar de vraag of het bedrijf kan blijven wat het is want dat is nu al heel moeilijk. Het was eerst een bedrijf wat produceerde, nu is het bijna alleen maar handel, puur alleen omdat de grondstoffen uit Nederland verdwijnen. Dit gaat voorlopig alleen nog om een paar dagen of een weekje de boel waar nemen als zodat mijn ouders wat meer vrijheid krijgen.
Het is een bedrijf met 3 mensen. Mijn vader(handel en directeur), mijn moeder(administratie) en nog iemand in die in de fabriek zelf werkt.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 12:39

Well, if it will help the man, why wouldn't you? Make a little extra money and enjoy the benefits of a family company.

But then again, you would not be the first one to get sucked in like that....Knipoog

internationale reactie, kan je alvast even oefenen Haha!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 12:47

Tja, kan ik alvast oefenen met mijn gebrekkige engels(en mijn nederlands is ook niet zo best trouwens door m'n dislectie).
Mijn vader houd mij wel altijd voor dat hij in principe de boel wil verkopen als hij er mee stopt. En als ik het zou over nemen moet het dan wel echt mijn keus zijn en zal ik het bedrijf echt van mijn vader moeten kopen(dat heeft hij ook van zijn moeder gedaan toen mijn opa overleden is). Omdat het zo klein is weet ik gewoon al heel veel wat er speeld. Een beetje helpen doe ik al wel als er een keer hulp in de fabriek of met de PC's(mijn school richting dus, ik heb die site ook gemaakt en houd de PC's draaiend) nodig is.

Van de zomer(in mijn vakantie) wil ik wel graag helpen. Ik wil toch thuis blijven en op deze manier kan mijn vader tenminste van huis weg samen met mijn moeder(het is normaal gesproken dat er maar een van 2en weg kan).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, C_estmoi, fleurtjeuh, Grainey, Heide83, Justme_Lisaa, juval, lindo, maaikemuis, Marleen_L, Marocje, Mila_p, Muronia, spookyskippy, supervon78, Telpeva, Unit, xColorCross, Zebrastreep en 59 bezoekers