Vriendschap tussen man en vrouw = onmogelijk?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:03

joh maya tis alsof ik mezelf lees.
mijn familie loopt dus ook elke keer te zeiken over leon en mij als vriendje en vriendinnetje...
heel leuk maar ik vind dus ook dat een gewone vriendschap tussen een man en vrouw moet kunnen...


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 20:50

Zo, ben blij dat ik dus niet de enige ben, maar blijft jouw familie ook doordrammen? Mijn ma had dus het lef te beweren dat het nog wel goed komt tussen Leon en mij!?! Nou vraag ik je Scheve mond Ach, gewoon niets meer van aantrekken dus is het devies blijkbaar.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:18

Whahaha Go Leon Knipoog Gaat lekker jongen Knipoog

Maar ik vind ook dat vriendschappen tussen m-v heel goed kunnen. Trek zelf ook veel meer naar jongens, heb meer vrienden dan vriendinnen. Heb al jaren een heel stel goede vrienden die alles van me weten. Op de een of andere manier heb ik dat met meiden nooit Verward
Bij sommige is er ooit wel sprake geweest van verliefdheid, maar met een beetje duidelijkheid hoeft dat helemaal geen probleem te zijn Haha!

Met jongens voel ik me meer op m'n gemak, ondanks dat ik soms heel onzeker kan zijn... Naja, heel vreemd, kan het ook niet uitleggen Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 08:33

Ik heb 2 oud collega´s waar ik veel me omga ze kennen elkaar niet is ook verder niet van belang. Soms zien en spreken we elkaar iedere dag en soms ook weken niet. We hebben niets en zal ook nooit iets komen al springt er af en toe een vonkje over en weten we heel goed dat de vriendschap meer waard is dan de relatie .

Ik heb ze een aantal jaren niet echt meer gesproken en nu wel weer het is alsof het nooit anders geweest is alsof ze nooit weg zijn geweest. Vaak heb ik het dat ik met mannen (vooral met 1 dan) makkelijker kan praten over dingen die spelen dan met een vrouw. Wat iedereen ervan denkt moeten ze zelf weten als ik maar happy ben Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 08:36

ik vind het absoluut mogelijk.... mijn beste vriend is michael, ik ken hem al vanaf de peuterspeelzaal en we kennen elkaar door en door. ik kan hem altijd bellen als er wat is en dan komt hij er meteen aan, andersom is dit natuurlijk ook zo.
hij is de enige die me weer aan het lachen kan krijgen als ik vreselijk sip ben.
hij is een maand of 4 terug verliefd op me geweest, heeft dat ook eerlijk verteld, maar ik ben niet verliefd op hem en heb hem dat toen dus ook uitgelegd. onze vriendschap heeft hier niets onder te lijden gehad.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 16:01

ik vind dit onzin, ik heb meer vrienden dan vriendinnen. En geloof me ik ben er op geen een verliefd(2 daarvan zijn mijn ex).
Ik vind jongens gewoon relaxter om mee om te gaan, en ik gedraag me niet anders als dat ik dat bij vriendinnen doe.
Ik denk dat het dus wel mogelijk is, en ach ja soms denk je wel hoe zou het zijn met hem , maar verliefd nee!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 22:15

ik ga heel makkelijk met jongens/mannen om, en heb dan ook veel vrienden

maar daarnaast gaat er soms nix boven een avondje flink stappen met een groep vriendinnen!

ik heb op school altijd een maatje gehad, die jongen was de beste vriend van een soort sexrelatie van mij, nou zat die andere jongen dus ook bij mij op school.(was op t grafisch lycem, maar die school was langs mn havo dus ik zag ze ook al toen ik op de havo zat)

de jongen waar ik dus die sexrelatie meehad, ging ik gewoon normaal mee om, alleen zagen we elkaar af en toe voor nou ja je snaopt me wel, ralf, die andere jongen, daar ging ik ook bv samen mee buiten op het gras liggen als de zon scheen enz enz, nou je wilt niet weten wat een verhalen over ralf&mij door de school gingen, en toen ze wisten dat Marcin en ik regelamtg sex hadden, gingen er de wildste verhalen over trio's rond....

verder was ik op mn 15e verhuisd, naar een klein dorpje zo'n 15 km verder, en liet mn vaste vrienden&vriendinnen groepje achter waarmee ik 's avonds altijd mee om ging, en in hoogeloon was ik dus zo ongeveer het enige meisje van mijn leeftijd! er waren wel heel veel jongens van mijn leeftijd+wat ouder, ja ik ging dus als enige meisje met een hele groep jongens om, dat kon volgens die bekrompen roddelmensen in dit gehucht dus ook niet....maar ik weet wel beter!!

vind het gewoon leuk om met mannen om te gaan, heb ook veel vriendinnen, maar dat zijn wel dezelfde types als ik, echt zo'n meisjes-meisje(oh nee mn nagel breekt Lips are sealed die types...) daar zie je mij niet snel mee omgaan! of die eeuwig kunnen zeuren om nix, nee gewoon leuke spontane meiden met humor, en die gewoon lekker los gaan op stap, dat zijn meer mijn soort meisjes waar ik mee omga Haha!
en mannen zijn gewoon makkelijk in de omgang!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 09:45

Maya schreef:
Wie overtuigt mij van mijn ongelijk?


Ik niet Haha! Heb al heel wat vriendschappen gehad waarbij mijn vriend verliefd werd op me En dan verwaterde de vriendschap vaak....

Gelukkig heb ik nog wel een paar vrienden over, maar daar moet ik dan wel 1 op 1 mee praten, want als er meer mannen bijzijn dan krijg je van die mannengesprekken over bier en voetbal, en ik ben dan weer zo'n meisje-meisje die daar niets aan vind Gaaaap