Jezus wat ben ik boos, wat aso!!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fadima
Berichten: 153
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-01 18:07

Zie titel.... mijn ouders zijn bijna 25 jaar getrouwd en willen dus een feestje geven bij een zaal waar ze drie zaaltjes te huur hebben. Precies een jaar geleden hebben ze gekeken en wilde een mooie zaal. Nu hadden ze gebeld dat die zaal een beetje een grote zaal was voor t aantal pers. wat wij hebben. Maar t stond wel vast. Die man vroeg wel of t goed was dat als ze een grotere groep zouden krijgen dat we dan naar een kleinere zaal zouden willen maar dan zou hij contact opnemen en eerst met ons overleggen of dat goed was.
Nou mijn moeder wilde graag wel in de grote zaal en nou zijn we dus nog een x gaan kijken, en wij besloten toch die te nemen. Nou kwam een andere man met een leuke mededeling....Er was een andere groep van iets meer mensen op dezelfde dag in die zaal bevestigd... zonder met ons te overleggen.
Nou kwamen we daar dus en zegt ie dat die zaal dus bezet is. Terwijl die andere groep net pas 6 weken van te voren en wij een jaar van te voren hebben besloten!!!! Maar ja ca. 80 pers of 150 pers. Bussines he......!?!? Boos! Frusty
Ik hoop dat jullie er wat van snappen maar ik moest mijn frustraties dus effe kwijt he!

T probleem is dus dat die man dus een groep heeft bevestigt, terwijl wij daar eerst bevestigt waren, zonder met ons te overleggen!!!!!!! Een maand van te voren!!!!!!! Verdrietig
BAH!!!!!!!!!!!


¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 18:39

euhh...ik heb het wel 2 x moeten lezen maar ik snap het nu wel. Haha!
wel stom hoor, dat die zaal nou weg is door die andere groep, terwijl die pas 6 maanden hadden en jullie al 1 jaar! Boos!
nou, veel plezier met het feest.
toedeloe....
Ellen.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 20:30

Wij hadden ook zoiets met ons trouwen, hoewel het bij ons wel goed is gegaan. Ers was een klein zaaltje met een bar, en een grotere zaal met een podium voor de band. Daar ging onze voorkeur ook naar uit. Toen werd gezegd dat ze dat goed vonden mits er geen andere bruiloft of zoiets was, want dan moesten we naar de kleine zaal. gelukkig hebben ze het vrij weten te houden. Hoewel 's middags de grote zaal in gebruik was door een stel die een begrafenis hadden en daar na afloop de koffie kwamen gebruiken. De lijkauto stond vlak voor onze neus (wij zaten toen buiten op het terras). Oeps leuke bruiloft....

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 22:14

owwww wat een $#%$^%streek zeg!
jeetje wat gemeen
en nu moeten jullie het met minder doen

bah!snap heel goed dat het voor je ouders echt gewoonweg een domper is!

groetjes sanderijn

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Jaydee_WP, YandexBot en 24 bezoekers