Buitenrit op speciale manier

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Buitenrit op speciale manier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 20:43

Wat mij heel erg leuk lijkt is als we allemaal zouden kunnen verzamelen op een bepaald punt met onze paarden. Dorine woont in een mooi gebied volgens mij waar een mooie buitenrit met picknick tussendoor best mogelijk is. Mijn idee is dan om een paard en wagen mee te hebben waar zij en Peter op kunnen zitten. Uiteraard zo comfortabel mogelijk. Op die manier zouden we haar op een fantastische indrukwekkende wijze een mooie dag kunnen geven. Iemand met digifilmcamera? Die kan het prachtig op film zetten voor Peter.

Dit zou toch haalbaar moeten zijn? En wat is indrukwekkender dan zo verschrikkelijk veel paarden voor je deur te hebben en zo een onvergetelijke dag te hebben.

'Paint' it 'Black'


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:35

Is op zich een leuk idee, maar dan moet ze daar (lichamelijk) wel toe in staat zijn.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:14

Als ze al niet zo veel kan Bokken omdat ze niet in een stoel achter de computer kan, dan kan ze ook niet lang in een rijtuigje zitten....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:15

Lees de update, volgens Peter moet dit wel mogelijk zijn.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:37

O wat goed!!!!! Dat zou leuk zijn, Dorine en Peter in een rijtuigje, dik in de kussens, en dan zo veel mogelijk Boktpaarden eromheen, er voor en er achter om een ritje te maken..... Een soort paardenerewacht voor Dorine!!!!!
Ik ben voor!!!!
(en dan bv een rit van een uurtje, da's genoeg)

Machie

Berichten: 15997
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:16

ik ben ook voor!
Zou ook graag meerijden met mijn knol!
En ik denk dat dorine dit ook wel heeel gaaf zou vinden!

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:16

Het lijkt me een erg leuk id!Speitig dat ik er niet bij kan zijn omdat ik zo ver woon...

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:18

Als Regina zich zondag gedraagt en ik vervoer heb. Wil ik ook zeker mee rijden.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:27

Uiteraard wil ik Dorine en Peter graag rijden met onze aanspanning

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:34

Mooi idee!

Ik doe mee als iemand met een trailer me mee wil nemen..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:41

Ik doe zeker mee met Kasje... als de datum natuurlijk schikt, aangezien paps voor chauffeur mag spelen Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 07:23

Sonja schreef:
O wat goed!!!!! Dat zou leuk zijn, Dorine en Peter in een rijtuigje, dik in de kussens, en dan zo veel mogelijk Boktpaarden eromheen, er voor en er achter om een ritje te maken..... Een soort paardenerewacht voor Dorine!!!!!
Ik ben voor!!!!
(en dan bv een rit van een uurtje, da's genoeg)


Juist, dik in de kussens. Desnoods een bedje gerealiseerd. Ik heb superslaapzakken dus zelfs dat kan geregeld worden. Ilindra. Fantastisch. Dit moet toch wat worden.

Meer aanmeldingen mensen. Het moet wel massaal worden dan natuurlijk he.

Als er mensen uit Flevoland met een vervoersprobleem zitten, wij hebben een veewagen dievol zit maar mijn bus kan een tweepaardstrailer trekken liefst niet met twee kastelen. Officieel mag ie niet zoveel trekken maar hij trekt het met gemak. En voor Dorine maak ik graag een uitzondering. Vriend heeft E-rijbewijs maar als iemand anders E heeft dan graag want door de RSI ben ik niet altijd in staat de vrachtwagen te trekken.

Overigens zie ik het voor me dat we allemaal een soort van mooi klein bloemstukje aan het hoofdstel van de paardjes doen???? Of is dat een slecht idee?

'Paint' it 'Black'

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:41

Als ik tegen die tijd een paard beschikbaar heb die fatsoenlijk buiten kan lopen wil ik ook heel graag mee...
Een bloemetje aan het hoofdstel is wel een heel mooi gebaar.

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 22:08

Stel ik Toscar als tuiger beschikbaar Lachen
als ik vervoer kan regelen voor Tos en kar Scheve mond

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 22:48

ik las ook dat sommigen voor stelden voor een fotoreportage, misschien kun je daar iets mee op die rit? helaas heb ik geen vervoer, anders zou ik ook zeker meerijden

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 23:11

Als ik vervoer kan regelen voor Annabel wil ik hier graag aan meedoen!
Al moet ik dan wel tijdig de datum weten omdat ik onregelmetige werktijden (en dagen) heb.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 00:40

Fasel, mag ik het bloemstukje dan opspelden aan m'n jasje? Haha! Kas wordt finaal lijp met extra dingetjes aan z'n hoofdstel, al is het 't prijskaartje tijdens het passen *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 06:59

Als het mogelijk is en Dorine is er toe in staat rijd ik ook mee met Lodewijk

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 07:08

Tuurlijk Mayo. Ik weet ook niet hoe Raak en Rek reageren dus dat moeten we ook nog zien. Het gaat er meer om dat er ergens iets moois hangt. Zal de buurt naar haar opkijken en jaloers zijn zeg Lachen

Leuk Nimber. Ik hoop dat het mogelijk is.

'Paint' it 'Black'

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 11:25

Als ik vervoer heb dan zou ik heel graag mee rijden met Camilla.
Ik vind het echt een heel leuk idee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:02

En Bokkers zonder eigen paard horen er ook bij, dus die kunnen toch naar een plek in de buurt komen, beetje picknickachtig iets (pauze voor Dorine) en dan daar foto's maken met z'n allen?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:03

Lijkt mij ook een uitstekend plan! En anders te voet erachteraan? Neem tenminste aan dat we niet al te woest gaan rondcrossen, hoewel mijn knol daar natuurlijk absoluut voor te porren is *hmpf*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:27

Ik vind wel dat de ruiters in een apenpakkie moeten als ze dat hebben. Net voor het echie Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:29

je vlechtjes en witte bandage's Haha! nee maar de westernruiters in een mooie western outfit ende andere ruiters in wedstrijdpakkie?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:30

Argh, wat doe je me aan Mayo! Ik ga niet in een slobbertrui, dat staat vast, maar zwart jasje (heb geen blouse)? Oei... *zweet breekt me nu al uit* Witte rijbroek is geen probleem overigens, wit dekje ook niet, witte singel wel, witte bandages ook, maar zó echt hoeft toch niet he?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _San87_, Blue_flower, Boheme, DotBot, Eva1975, fleurtjeuh, janneke_S, Lau07, rocky_1995, Shetje14, tinker_sally en 69 bezoekers