Naam en visitekaart maken voor een Keramiste

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Naam en visitekaart maken voor een Keramiste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 14:16

hoi,

Mijn moeder is een Keramiste, dat wil zeggen dat ze kunst maakt (ze is ook beeldhoudster). Ze zit nu pas op een kunst-opleiding omdat ze het vroeger niet mocht van haar ouders. Nu ze die opleiding doet schijnt ze verschrikkelijk veel talent ze hebben (dat wisten we eigenlijk al omdat ze al mooie werken maakte maar nu springt ze er echt uit).
Er was laatst ook een expositie en ze heeft daar AL HAAR KUNSTWERKEN VERKOCHT (de "Red Bull" en "De Aardappeleetster" gaan zelfs naar Korea!)!

Daarom wil mijn moeder een winkeltje beginnen waar ze opdrachten krijgt en lekker kan kleien. Dus ze moet ook een visitekaartje hebben, en ze heeft het dus aan mij gevraagd. Maar ik ben niet zo heel goed in dat bewerken, simpel omdat we geen goed programma hebben. Dus wilde ik aan jullie vragen of jullie een visitekaartje konden maken
Er moet een foto op van een kunstwerk (ik zet hieronder foto's)
Op het kaartje moet komen te staan
Carla Schoenmaker (en natuurlijk de naam van de winkel, maar die moet je ook zeld verzinnen) en haar adres, tel, en email adres. Maar die geef ik liever niet zo dus daarvoor moet je even voor PB'en (maar het gaat dus eigenlijk om de kleuren en het plaatje op haar kaartje, naam enzo zet ik er wel op of je moet het zelf echt willen Knipoog ).

Maar ze moet natuurlijk ook een naam krijgen. Een voorbeeld: een vriendin van mama heet Karin, en haar kunst is een Ravage, dus ze heet "Kavage"

Of kunst in een andere taal is ook heel leuk, dat laat ik aan jullie over Knipoog

Hier een paar foto's van haar werken die ze tot nu toe heeft gemaakt (allemaal met de hand, geen machines!)


"Straight Up"
Afbeelding


"Red Bull" (dit is haar trots Haha! )
Afbeelding


"Flamenco"
Afbeelding

"De Aardappeleedster"
Afbeelding


Is net af, heeft dus nog geen naam
Afbeelding

"Balanced Shapes"
Afbeelding


Prijs: Dat een goede (misschien binnenkort wel beroemde) kunsternares jou naam+ visitekaartje draagt. De prijs is dus de eer, ik en mama zouden het fantastisch vinden als jullie dat willen maken. Dus kom op mensen!!

keep your head up


Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 21:07

Ik ben helaas niet zo'n creatieveling op dit vlak, maar wilde wel even kwijt dat ik het eerste beeld echt heel mooi vind. Als ik geld had... (en plek om het neer te zetten Knipoog )
Overigens denk ik dat je, om een naam te verzinnen, de persoon en de kunst beter moet kennen. Lijkt me tenminste dat je iets wilt hebben dat past Lachen Succes in ieder geval.

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 08:23

Een naam hebben we al gevonden, het gaat nu alleen nog maar om het kaartje. De naam is "Cartistique" (c van carla, en dan gewoon artistique)

En wmijn, dit commentaar zou ze heel leuk vinden! bedankt!

keep your head up


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, xxmichellexx en 20 bezoekers