Tips/ideeën voor een bruiloft!

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

MissBonny

Tips/ideeën voor een bruiloft!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-10 17:39

Ik heb de eer gekregen om ceremonie meester te zijn op de bruiloft voor mijn broer! :D
We hebben al aardig wat leuke ideeën bij elkaar verzamelt, maar zijn opzoek naar meer...
Alles is welkom! Vooral ook dingen om te geven. Zo willen we ook iets door de familie laten maken, we zitten te denken aan een boek, waar iedereen dan wat inplaatst, een stukje tekst, grappige foto, puzzel etc. Maar stiekem is dit weer een beetje afgezaagd, dus alle ideeën, tips, website's etc. zijn welkom! :D

Alvast bedankt!

Ps. Ook ideeën voor het vrijgezellenfeest zijn welkom!

Barbabientje

Re: Tips/ideeën voor een bruiloft!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:41

ABC's doen het altijd goed ;)

Of een powerpointpresentatie over hun jeugd/samenzijn ed?

Sorry vandaag niet heel veel inspiratie ;)

Nymphadora Ria <3 *22-06-2018*
Cadilac <3 *24-05-2007* B+8

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:43

Laatste bruiloft die ik had was de gasten gevraagd om een filmpje van een halve minuut in te sturen voor het bruidspaar. Stelletje ratten als we zijn hebben we met een hele bende onze halve minuutjes bij elkaar opgespaard en er een "speelfilmpje" over die 2 van gemaakt. Vréselijke lol hebben we daar van gehad, was ontzettend leuk.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:45

oooo deze moet ik even gaan volgen! ik mag ceremoniemeester(es) :P zijn op de bruiloft van een vriendin.

anderhalf jaar terug is haar zusje getrouwd, daarvoor hadden we ook zo'n boek gemaakt. iedereen kreeg bij de uitnodiging een vel papier meegestuurd, of we daar wat moois op wilden zetten voor het bruidspaar. en daar is dan een boek van gemaakt.
wat misschien ook leuk is, is met een videocamera langs de gasten te gaan en ze wat persoonlijks laten vertellen oid.

ik weet zelf nog niet zoveel, komend weekend eerste 'vergadering' met de bruid. dan gaan we een hele hoop bespreken. maar als ik wat leuks weet hoor je het meteen ;)

vrijgezellenfeest is trouwens meestal wel mannen van vrouwen gescheiden he. dus denk niet dat jij op het vrijgezellenfeest van je broer mag zijn.. kan je niet regelen dat een vriend van hem dat voor hem regelt?

en oh ja, als je nog een betaalbare fotograaf zoekt dan ken ik nog wel iemand. maar dan mag je even pb'en ;)

Een blind paard wil gegeten worden

Voor de Bokt Facebook altijd op zoek naar een mooie omslagfoto. Heb je nog een foto die ik mag gebruiken?
-->
*-:) [FK] Foto's met een 'thema' gezocht!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-10 18:33

Ja nee, we meoten het vrijgezellenfeest voor m'n as schoonzusje regelen! :D

Nee verder is eigenlijk alles al geregeld, maar toch bedankt voor het aanbod ;)

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-10 18:34

Ik zit trouwens ook al te kijken bij de afleveringen van Love Letters of daar niet leuke ideeën voorbij kwamen, maar om nou aaal die afleveringen te gaan bekijken, wordt me een beetje teveel van het goede ;)

Persoonlijk met een camera langs de deuren is idd ook een leuk idee, maar kost zo ongelooflijk veel tijd :oo De gene met wie ik het doe, werkt fulltime en ik heb gewoon fulltime studie!

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 18:37

Hier staat er ook een trouw aan te komen.... Helaas in Barcelona, dus we moeten alles mee kunnen/mogen pakken met het vliegtuig!
Ga hier even volgen voor de ideetjes!

Pedro :)

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-10 13:41

Heb inmiddels al wel wat ideetjes op internet gevonden, zal ze binnekort even plaatsen ;)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:43

wat ik heel leuk vond op mijn broer's bruiloft was dat iedereen met een polaroid camera een foto moest maken (die gelijk afdrukt) en dan kon je je foto in een boek schuiven en er iets bij schrijven....

was een boek speciaal voor dat formaat foto's

I like big butts and I can not lie :# !
The world's a better place when it's upside down - Nothing Sweet About Me

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 21:28

zooo gaaf idee! die ga ik zeker onthouden met die foto's :D

ik heb inmiddels een leuk bandje gevonden voor een hele mooie prijs :D
als iemand nog geïnterreseerd is? ;)

Voor de Bokt Facebook altijd op zoek naar een mooie omslagfoto. Heb je nog een foto die ik mag gebruiken?
-->

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-10 22:00

Dat is idd zeker een leuk idee zeg! Maarja waar haal je zoveel van die dingen vandaan?

Haha, nee bedankt bij ons is er al een dj geregeld :D

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:09

die polaroid's kan je geloof ik gewoon bij de betere camerazaken huren, en die fotopapiertjes kun je nog gewoon kopen!

-->

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:12

Mischien is een chocofontein leuk?

Is dan niet iets persoonlijks maar meer op de locatie zelf zegmaar :+

calypsoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:18

bellenblaas als ze uit het stadhuis of de kerk komen. :)

how much do i love you ? more than words can say
youre so special in my life, in every single way

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:27

Vriendin van me is ongeveerl 6 maanden geleden getrouwd. Wat ik zelf verschrikkelijk leuk en origineel vond, was dat ze de ringen lieten "aanvliegen" door een uil. De uil werd achter in het stadhuis los gelaten door zijn baasje, met de ringen met een rood lint rond een pootje. Vervolgens vloog het beestje naar het bruidspaar (bruidegom had een speciale handschoen aangekregen en een "lokroepje" in moeten studeren) waar ze met een schaar de ringen van zn pootje moesten knippen. Vond ik zo'n gaaf moment...

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-10 23:34

Klinkt idd wel heel gaaf! 8-) Maar wss komt bij hun de hond de ringen al brengen.. Jaa er is al zoooveel geregeld en bedacht :+ Maar er is ook nog genoeg over voor ons (gelukkig!)

Die bellenblaas vind ik heel leuk, maar las op verschillende forums dat het wel speciale bellenblaas moet zijn, één die geen vlekken geeft?

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:42

Een lijstje van alle ex-vriend(innen van de bruid(egom) maken en voorlezen :') .

hebben ze bij een kennis van me gedaan, hilarisch :')

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:17

Je zou dus ook iedereen een gedeelte uit het leven van het bruidspaar kunnen vragen of ze dat maken. En dat samen binden in een boek. Of je gaat kijken of de hele groep bij elkaar kan, en gaat foto's maken met een leuke tekst erop, en die projecteer je op de muur van de Feestzaal/ trouwzaal. Of je stuurt ze allemaal een klein vierkant (zelf in elkaar te zetten) kubus op. En daar moeten ze dan iets in doen, wat hun herinnerd aan het bruidspaar. (is het een duidelijke zin?) En daar maak je dan weer 1 groot cadeau van.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-10 00:44

Melisjee schreef:
Een lijstje van alle ex-vriend(innen van de bruid(egom) maken en voorlezen :') .

Nou ik geloof dat hij me dan persoonlijk komt onthoofden :Y)
Begon vorige keer over iets, wat hij ooit met een ex-vriendin heeft gedaan, toen was het gelijk .... uuuh, daar wil ik niets meer over horen! Hmmm..oke! :+

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-10 00:45

pubelia schreef:
Je zou dus ook iedereen een gedeelte uit het leven van het bruidspaar kunnen vragen of ze dat maken. En dat samen binden in een boek. Of je gaat kijken of de hele groep bij elkaar kan, en gaat foto's maken met een leuke tekst erop, en die projecteer je op de muur van de Feestzaal/ trouwzaal. Of je stuurt ze allemaal een klein vierkant (zelf in elkaar te zetten) kubus op. En daar moeten ze dan iets in doen, wat hun herinnerd aan het bruidspaar. (is het een duidelijke zin?) En daar maak je dan weer 1 groot cadeau van.

Dat van die kubus is idd een heel leuk idee :D
Ook om iedereen bij elkaar te trommelen en dan een foto maken!
Dankje!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 09:55

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 13:24

MissBonny schreef:
Melisjee schreef:

Nou ik geloof dat hij me dan persoonlijk komt onthoofden :Y)
Begon vorige keer over iets, wat hij ooit met een ex-vriendin heeft gedaan, toen was het gelijk .... uuuh, daar wil ik niets meer over horen! Hmmm..oke! :+

Dán is het misschien geen goed idee :)) .

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 13:26

[LZP] Getrouwd dankzij bokt
''Pak m'n hand maar''
spelvouten worten mede mogeluk gemaakt door mein moobiel :) excuses voor het ongemak
[BB-HK] [VOLG] konijnenparadijs in de maak!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 14:57

Bij een kennis van ons heeft de ceremoniemeester een magzine laten maken die volledig vol stond met weetjes en foto's, van het bruidspaar.
s'Avonds op het feest lag op alle tafels zo'n exemplaar volledig in glossystijl zodat iedere gast kon lezen wat hun hobby's waren/hun favo eten, favo vakantie plek en wat maffe foto's ect ect.
Het zal niet goedkoop zijn geweest om dit te laten maken denk ik, maar vond het wel en leuk idee en het gaf een ontzettend leuk resultaat met voldoende gesprekstof.

Mijn vriend en ik zijn afgelopen sept. getrouwd onze ceremoniemeester had onze wc deur meegenomen naar het feest savonds en daar kon iedereen een berichtje of groet op kwijt ipv een gastenboek...hij hangt nog steeds bij ons in het kozijn en iedere keer als we naar de wc gaan hebben we genoeg leuks te lezen en komen alle herinneringen weer naar boven.

"when we want solutions with horses it seems odd that we often walk away from our horses to seek answers from people"

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 17:16

De zus van mn vriendje trouwde afgelopen zomer. Zij en haar (inmiddels) man houden allebei heel erg van koken, dus iedereen moest een recept meenemen die dan in een heel gaaf zelfgemaakt boek kwamen. Was errug grappig, iedereen had echt superoriginele dingen bedacht :D