K*T het is toch weer uit.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

K*T het is toch weer uit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 23:42

Ja en om precies dezelfde reden als de vorige keer. Hij voelt niet genoeg voor me. Het gevoel dat ik nu heb is gewoon niet te begrijpen, het doet echt zo'n pijn. En dat voor de tweede keer. IK heb er voor gevochten dat alles weer goed zou komen maar van zijn kant kwam maar weinig maar mede daardoor dacht ik dat het wel goed zat. Hij vond het blijkbaar niet nodig om te vechten voor onze relatie, omdat hte wel goed zat.....dacht ik.

Het tegendeel is waar en ik weet dus echt even niet waar ik het zoeken moet. Komt nog bij dat ik volgende week toetsweek heb en mijn ouders het weekend het hele weekend weg gaan naar schiermonnikoog. Ik voel me echt onwijs eenzaam.

We hebben beloofd voor elkaar klaar te staan als dat zou moeten. Hij blijft dus gewoon mijn pony voeren en gaat dus ok gewoon nog met mij naar de keuring. Van ruzie is dus geen sprake. Toch ben ik wel boos, maar het verdriet overheerst echt wel. Boos ben ik omdat ik het gevoel heb dat hij me aan het lijntje heeft gehouden de afgelopen 3 weken. Hij voelde iets dat verkeerd was maar heeft daar niet met mij overgepraat. Ik voelde ook wel iets maar hij zei dat hij me niet kwijt wou, en nu, nu zit ik hier weer helemaal alleen.

Maar ik red me wel denk ik. Heb ik de vorige keer ook gedaan. Alleen de pijn is nu wel erger. Nu komt het echt niet weer goed.


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 07:01

ik heb een jaar verkering gehad met een jongen waar ik zeker van wist dat het de ware was.na een jaar ging hij er vandoor met een of ander huppeltr*tje.hij bleek al veel vaker met haar vreemd te zijn geweest.ik heb maanden om hem gerouwd .maar geloof me je komt er wel overheen.het beste vond ik toen , en nu nog, hem niet meer spreken of zien.dat is in het begin heel moeilijk maar het is bij mij zo, uit het oog, uit het hart.porbeer dus liever bij een vriendin uit te huilen , als je dat bij hem doet dan blijft je gevoel voor hem veel langer bestaan ! ik wens je iig heel veel sterkte en als je ooit iemand zoekt om tegenaan te zeiken ,dan kun je me altijd pb-en!
sterkte!!!!
xxx

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 07:29

Wat rot voor je. En jammer dat hij niet eerder eerlijk tegen je is geweest... Ik hoop dat je je toch door je toetsweek heen kunt slepen. En zoals crossmonster al zei, zoek een vriendin op bij wie je even lekker uit mag huilen...
Sterkte.

* To Belg, or not to Belg *

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 07:48

Ik kan me voorstellen dat je je bedrogen voelt, omdat hij niet eerlijk is geweest is zijn gevoelens. Maar hij heeft de relatie wel een tweede kans gegeven, alleen is die wat hem betreft mislukt. Je voelt je dan zo machteloos! Ik ben het met crossmonster eens dat het enige medicijn om redelijk snel over hem heen te komen is: hem zo min mogelijk zien. zodra je het allemaal wat nuchterder kan gaan zien, kan je evt. het contact weer een beetje aanhalen.

sterkte!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 07:57

Ik weet precies wat je nu doormaakt. Ik wil er verder niet op in gaan omdat het bij mij ook heel erg pijn doet en ik er niet meer aan herinnert wil worden. Ik gun hem mijn verdriet niet! Maar je zou hem idd niet meer moeten zien, beste oplossing... sterkte!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 07:59

Ja hem zo min mogelijk zien zal een beetje moeilijk gaan. Hij woont twee straten verder op. En zorgt voor mijn pomy als ik er niet ben.
Ja en ik weet ook wel dat hij mij absoluut niet wil kwetsen. Ik zag dat hij het er wel moeilijk mee had om het uit te maken. Maar goed dat doe je toch wel want als iemand het uitmaakt van wie je houd ben je gewoon intens verdrietig.
Ik heb hem trouwens een tweede kans gegeven want hij kwam bij mij terug omdat hij me erg miste. Ik wou in eerste instantie niet, omdat ik er heel erg onzeker over voelde. Heb het toch gedaan nadat we het er lang over hebben gehad. Heb er geen spijt van hoor.
En crossmonster jou situatie was wel een beetje anders. Als hij vreemd was gegaan was het heel anders geweest, dan was ik helemaal kwaad geworden, ik was buitenzinnen geraakt dat weet ik. Maar nu helemaal niet.
En trouwens voel je je niet altijd een beetje bedrogen als iemand het uitmaakt?
Ja het is nu wel even hard, maar ik weet ook wel dat het goedkomt. Maar daar denk ik nu nog gewoon even niet aan.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 08:10

Ach meis. Wat een verdrietig verhaal. Je hebt er nu niets aan maar ik ga het toch maar even zeggen. Wellith is het beter zo. Ik was vorig jaar ook heel verdrietig toen mijn relatie ten einde kwam maar kwam er bijzonder snel achter hoe blij ik wel niet moest zijn. Ik leef weer nadat ik zes jaar zowat dood ben geweest. Wie weet wat je nu bespaard is gebleven. En ik heb nu een fantastisch lief vriendje. Koester je vriendschap met hem als het mogelijk is. Sommige mensen zijn er om vrienden te zijn en sommige om geliefden te zijn. Hij is in ieder geval wel eerlijk tegen je geweest toch?

Sterkte meissie en probeer wel iets van je toetsen te maken!!!

'Paint' it 'Black'

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 09:22

Ja we blijven zeker vrienden. Hij is dol op mijn pony en wil graag voor hij blijven zorgen. Hij was intens verdrietig omdat ik zo verdrietig was. Voor hem is het ook moeilijk. Hij geeft wel degelijk om me, maar gewoon niet op de manier zo als het hoord en dat is gewoonjammer. Maar niks aan te doen. Wij kunnen ook gewoon geen ruzie maken, tenminste niet echt.

En ik weet ook wel dat er geen hand vol maar een land vol is, maar daar heb ik nu gewoon heel weinig aan.
Heb direct maar even met een vriendin fgesproken voor morgen avond en als ik me goed voel ga ik ook gewoon naar de kroeg. Met een kans van 100% om hem tegen te komen. Maar dat zien we dan wel weer die vriendin is zo gek als een deur en sleept me er wel door heen. Met haar kan je de hele avond niks dan lachen. En als er dan een zielig liedje opkomt dan gaat ze altijd heel erg hard,feest van K3 voor me zingen.

Het doet je altijd goed dat je ineens merkt dat je helemaal niet alleen bent, als het dan uitgaat.
Echt San (SANEX) je bent echt een lieve meid, en geeft niet dat je al sliep het was tenslotte al half 1 Haha!.
En die vriendin waar ik het boven over heb, is net als sanneke een meid uit duizenden die echt altijd voor je klaarstaan.

En Fasel hij is heel erg eerlijk geweest, en daar ben ik hem ook heel erg dankbaar voor. Maar het doet wel heel erg veel pijn.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 09:10

Nou goed even hoe het gister gegaan is tijdens het uit gaan.
Het ging heel erg goed we waren er allebei hebben nog even gepraat, hij dacht dat ik verschrikkelijk boos was, was helemaal niet zo,dus dat moest ik even uit de wereld helpen.
Nou ja toen zou ik weg, maar hij ging voor mij weg gewoon zonder een woord te zeggen en ik dacht echt van heu, je ziet me staan en zegt gewoon helemaal niks. Oke ik in tranen natuurlijk, maar ik moest naar huis en er was niemand meer die met me op kon lopen dus ben alleen naar huis gegaan. Ik was samen met een vriendin en die had dus gezegd dat ik haar altijd kon bellen en dat ze de telefoon voor me aan hield. Nou ja dus ik haar bellen was echt overstuur kon nauwelijks meer ademhalen gewoon. Drukt ze haar telefoon uit. Nou oke dacht ik. Maar goed ik raakte steeds meer van streek en ik moest iemand bellen. Mijn ex vriend geprobeerd van SANEX nam ook niet op. Drukt hijook zijn telefoon uit. Nou toen ging het helemaal mis, ik wist helemaal niet meer waar ik het zoeken moest, en daar zat ik dan helemaal alleen in huis en niemand die ik bellen kon. Echt tenslotte heb Snowdon maar uit zijn bed gebeld (sorry dennis) maar zijn batterij ging leeg. Ondertussen had SANEX mij ook alweer terug gebeld. Dus ik haar terug bellenen we hebben gewoon anderhalf uur gepraat. Het was half 6 toen we ophingen.
Maar ik dacht echt van waarom drukt hij nou zijn telefoon uit, we konden toch altijd voor elkaar klaar staan?? Dus ik vanmorgen een sms. Ik had het ook wel kunnen weten , maar goed. Als hij slaapt en de telefoon gaat schrikt ie echt enorm, dat heb ik zelf een paar keer bij hem mee gemaakt hij schrikt dus echt wezenloos en de eerste gedahcten die hij had was uitdrukken.
Ik heb hem nog gevraagd wat hij nou voelde, hij kwam zo emotieloos over op mij namelijk. Ja nou hij vind het niet leuk dat het niet lukte tussen ons, maar was er wel achter gekomen dat het zo beter was.

En heel stiekum ben ik daar ook achter gekomen, ik had bijhem zo veel frustraties en onzekerheid, dat ik mezelf helemaal opvrat. Er is nu wel een beetje een last van me afgevallen. En dat gevoel doet me goed. Alleen vannacht was een hel, moet ook zeggendat dat mede door de drank kwam.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 10:01

He dat is nooit leuk. Maar jullie hadden 'pas' 10 maanden. Tuurlijk blijft het wel ff vervelend, maar ik denk dat je er wel overheen komt hoor. En als jij of hij een nieuw vriendje krijgt, dan zie je erkaar ook niet meer, hoe jammer dat nu lijkt.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 12:11

Nou Sas hier ben ik dan ook, het was idd behoorlijk heftig vanacht.
Maar we hebben lekker lang gepraat over van alles en nog wat.
Mij kun je altijd bellen dat weet je (tenminste als ik niet door het geluid van mn telefoon heen slaap Haha! )
Ik zal voor je klaar staan wanneer het moet, we komen er samen wel doorheen!

En heel evn Prima...het maakt niet uit hoe lang je met iemand hebt, het gaat om de gevoelens die je er voor hebt.

Iemand die 'nog maar' 10 maanden heeft kan soms veel meer van de ander houden dan mensen die bv 4 jaar al iets hebben.
Je kan in een korte tijd heel veel opbouwen.
En iedereen komt wel over zn liefdesverdriet heen maar op een moment dat iemand het uitmaakt voel je je gewoon zo zwaar klote dat je daar echt even niet aan denkt.

Sas kom op he!We gaan er samen tegen aan

enneuh....het was kwart voor 6 dat we gingen ophangen, íetsje later dus Knipoog Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 12:42

oeps!! Nou ja oke dan maakt ook niet uit.
Of ik hte nou leuk vind of niet ik blijf hem overal tegen komen hoor, hij komt ook elke dag op stal en daar zal ik echt mee moeten leren leven.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, capriz, colette40, Danij, Firebug, Froukje, gillian, JoT, Kinke, Mirranda, Missy_, Soepblik, XXInKA en 57 bezoekers