alleen dingen doen, wie doet dat?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
dicenbalt

Berichten: 454
Geregistreerd: 20-04-09

alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-09 14:35

misschien klinkt het raar, maar doen jullie wel eens leuke dingen alleen? En dan bedoel ik echt uitjes die je meestal met anderen doet. Ik zit met het volgende, ik wil heel graag een film zien in de bios, maar niemand van mijn vrienden wil mee en mijn vriend wil ook niet mee. Nou durf ik niet zo goed alleen omdat ik bang ben dat dat raar staat, zo in je eentje. Maar wachten tot de film op dvd uitkomt duurt ook weer zo lang. Wat zouden jullie doen?

(๏̯͡๏ )


gekkesies

Berichten: 6183
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Antwerpen

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:36

Ah joh, ik heb gisteren in de bioscoop nog mensen alleen zien zitten. :) Niets raars aan hoor! :)

If you stand for nothing, you will fall for anything

TurdusMerula

Berichten: 23902
Geregistreerd: 09-04-05

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:37

Gewoon doen, en je daar zeker niet onzeker of raar over voelen. Ik denk dat een hoop mensen zich laten tegenhouden, jij dan lekker niet. ;)

Veel plezier! :)

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

dicenbalt

Berichten: 454
Geregistreerd: 20-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-09 14:37

Ja, maar het staat zo "alleen op de wereld", misschien schaam ik me ook wel voor wat anderen denken

(๏̯͡๏ )

Veulen84

Berichten: 10866
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:38

In je up naar de bioscoop is alleen maar leuker. Ik doe het geregeld. Niemand die je popcorn steelt, zelf bepalen waar je het beste plekkie hebt en zo laat of vroeg komen als je wil.

Gewoon doen, niemand kijkt of vind het raar hoor.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


Juangi

Berichten: 4684
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Bureaustoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:38

Nee joh! Gewoon doen! Misschien minder gezellig maar wie weet stapt er wel een leuke vent op je af! :)

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:39

Gewoon gaan. Er is niemand die op je let in een bioscoop :)

Je weet toch dat je niet alleen bent? Herken het wel een beetje hoor: mijn vriend zit voor zijn werk veel in het buitenland, ik ben dus weken 'alleen'. Je hebt dan het idee dat als je bij de AH staat met je eenpans maaltijden men op je neerkijkt (ach, dat meisje.. alleen..). Terwijl er eigenlijk niemand op je let.

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand

luxx

Berichten: 3504
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:40

Kijk of er een link van Megavideo op http://www.surfthechannel.com staat, kun je hem in de privacy van je eigen huis zien.
Maar tegen alleen naar de bios of andere dingen doen is ook niets hoor, dat mensen dat raar zouden vinden zit alleen in jouw hoofd, en daarbij je hebt toch met niemand iets te maken, gewoon lekker je eigen ding doen!

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

dicenbalt

Berichten: 454
Geregistreerd: 20-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-09 14:40

Juangi schreef:
Nee joh! Gewoon doen! Misschien minder gezellig maar wie weet stapt er wel een leuke vent op je af! :)


Haha, als ik dit mn vriend laat lezen wil ie misschien toch wel mee :P

(๏̯͡๏ )

Shadow0

Berichten: 43467
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:42

Ik ben laatst een keer alleen gegaan, en dat viel eigenlijk heel erg mee :) Als er weer een film is die ik per se wil zien en ik krijg niemand mee, doe ik het weer. Dus eh: ga ervoor :j

Ik vond het trouwens eenvoudiger om 's middags te gaan, zo, voor een eerste keer uitproberen :)
En toen ik het met mezelf eens was, was het helemaal niet raar of vreemd of eenzaam (dat zijn typisch gedachten in je eigen hoofd - zou jij het belangrijk vinden als je met iemand naar de bios zou gaan en je zou iemand anders alleen zien? Ik denk dat je dan niet meer denkt dan 'goh, die is alleen'. En that's it.) Het beviel me wel. En het is te zonde om de dingen die je echt graag wilt zien te laten schieten.

gomir

Berichten: 25526
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:43

Ik ga ook rustig alleen op pad hoor, heb ik helemaal geen moeite mee en niemand die er op let :n En anders maar wel :+

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

TurdusMerula

Berichten: 23902
Geregistreerd: 09-04-05

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:46

En al zou je 'alleen op de wereld zijn', wat dan nog?

Dan ben jij 'lekker stoer' en de je tenminste gewoon waar je zin in hebt... ;)

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

dicenbalt

Berichten: 454
Geregistreerd: 20-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-09 14:47

Ja, denk ook dat het in mijn hoofd zit, maar als ik mensen alleen zulke dingen zie doen denk ik altijd 'wat zielig, die persoon heeft niemand om leuke dingen mee te doen', misschien is het gewoon mijn eigen gedachten die me tegen houden :(

(๏̯͡๏ )

Suzanne F.

Berichten: 48999
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:47

Ik had er eerst ook moeite mee maar nu niet meer. Niemand kijkt je raar aan, echt niet. :)

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:48

Ik zie het probleem ook niet. Als andere mensen er moeite mee hebben dat iemand wel in haar eentje plezier kan maken, is dat toch het probleem van die anderen ?

Ik ga ook rustig alleen 'uit' (in mijn geval vooral concerten). Als ik aanspraak nodig heb, zijn er altijd wel andere mensen om even mee te kunnen praten :)

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

TurdusMerula

Berichten: 23902
Geregistreerd: 09-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:49

Natuurlijk zijn het je gedachten die je tegenhouden, tijd om die eens om te buigen. ;)

Als jij iemand 'zielig' vind, vind je dan ook dat diegene dan eigenlijk niet moet gaan?
En wat gebeurd er als jij denkt dat vreemden je zielig zouden vinden?

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

dicenbalt

Berichten: 454
Geregistreerd: 20-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-09 14:51

Wouw, wat een bikkels hier zeg, jullie doen zo te horen wel gewoon waar je zin in hebt! Ik moet ook echt leren wat meer aan mn laars te lappen wat anderen van mij denken.

@TurdusMerula: Nee, ik vind het juist goed dat die mensen gewoon gaan en eigenlijk is het ook niet zielig. Maar oude gewoonten leert men slecht af (tijd om dat te veranderen). Misschien dat ik dan maandagmiddag maar naar de film ga... (bibberbibber)

(๏̯͡๏ )

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:54


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Pasamba
Berichten: 17692
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:55

Ik moet zeggen dat ik het ook niet zo snel zou doen. Maar ik denk inderdaad dat je zelf denkt dat iedereen je raar aankijkt maar dat is echt niet zo. En al denken mensen dat je vriendloos bent, jij weet wel beter toch? :)

TurdusMerula

Berichten: 23902
Geregistreerd: 09-04-05

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:55

TS, je woont anders wel in Den Haag, dus als ik had gekund was ik zo meegegaan... :P

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

garny95
Berichten: 5277
Geregistreerd: 05-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:59

dicenbalt schreef:
Ja, maar het staat zo "alleen op de wereld", misschien schaam ik me ook wel voor wat anderen denken


dat heet een beperkte overtuiging, het beperkt je, gewoon lekker gaan......
Veel plezier als je gaat

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 15:16

als ik naar de bios ga let ik nooit zo op andere mensen, mij zou het dus helemaal niet opvallen dat jij daar in je eentje bent. voor 't zelfde geldt is degene waarmee jij bent gekomen even naar het toilet oid. Niemand gaat specifiek op jou zitten letten om te zien of je alleen bent hoor! :)

dicenbalt

Berichten: 454
Geregistreerd: 20-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-09 15:16

TurdusMerula schreef:
TS, je woont anders wel in Den Haag, dus als ik had gekund was ik zo meegegaan... :P


Dat is lief :*

Ik denk dat ik idd maar gewoon ga proberen in mn eentje. Misschien bevalt het wel zo goed dat ik voortaan alleen wil :D

(๏̯͡๏ )

TurdusMerula

Berichten: 23902
Geregistreerd: 09-04-05

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 15:18

Maak er je eigen feest van. ;)

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

Pasamba
Berichten: 17692
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Friesland

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 15:19

Haha, als je vriend dan vraagt; 'zullen we vanavond naar de bios samen?', dan zeg jij; 'nee sorry, ik ga liever alleen.' :))


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 13 bezoekers