Vraagje over de "5/5-huifers"..( Heike, Maartje, Kim..?) !!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 14:19

Ik vroeg me af of de huifers ook kunnen blijven eten 's middags na de rit?
want na de ochtendrit, komt de huifrit en daarna is de lunch begreep ik?
Anders komen de huifers ( ik dus onder andere, heb de knoop doorgehakt en besloten voor het 'veiligst'; met de minste risico's zeg maar) alleen maar voor die rit van 2 uur?
Of lunchen wij dus gezellig mee daarna?
Ik ben namelijk best lang onderweg voor die 2 uur..( ca. 2 x 1.5 uur).
En wat gan de 'blijvers' na de huifrit doen, of staat er dan niets vast op het programma?


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 14:43

Ga jij met de Huifers mee.

Ik ben Marco nog aan het overhalen of hij mee wil en ik dus ook??

gr Pris

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 14:56

ja, ik heb na lang dubben besloten mee te gaan met de huifers, i.p.v. heel het weekend.
Nu kan ik toch iedereen irl ontmoeten en lekker gaan huifen, zonder een heel weekend kwijt te zijn ( studie, eigen paarden, waaronder 1 hoogdrachtig ..).
ga jij sowieso mee,of alleen als Marco meegaat? Is hij een beetje paard-minded..?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 15:36

In principe denk ik wel dat we met z'n allen kunnen lunchen! Avondeten zal moeilijk worden, omdat dat bij de prijs van het hotel zit inbegrepen. Maar lunchen moet toch lukken lijkt mij! Ik heb begrepen dat je daar ook pannenkoeken kunt eten, misschien is dat een idee?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 15:44

Lijkt me erg gezellig om mee te gaan. Kom jij wel alleen?

Als marco niet meegaat moet ik met de Trein/bus gaan. Op zich geen probleem als hij het niet erg vindt als ik ga, maar ik heb hem liever mee.

Hij is niet zo heel erg paard-minded hij zit opgezadeld met mijn virus maar er zijn genoeg dingen om over te praten.

Wie is er zwanger bij jullie??? Durf je wel te gaan dan?

Gr Pris

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:12


ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 16:25

ik ben nu 8 mnd zwanger! grapje!!
nee mijn paard is drachtig en eind mei uitgerekend.
Ik ga wel mee, maar moet de week na het weekend mijn scriptie verdedigen, ben ook jarig 15/5 en ben dus bang dat ik dat hele weekend niet kan missen qua tijd. snappie? Maar een dagje moet kunnen, daar zorgen we gewoon voor!
Ik ga wel alleen ( ik waag de gok haha) en met de auto - pa en ma weten t nog niet, maar dat komt wel goed;) -, anders wordt t een 10-dagen plan haha.


ehh.. Bart, om de 13 seconden aan sex denken? da's wel erg fanatiek hoor..!
Ik volg nu de differentiatie seksespecifieke hulpverlening, dus zal t eens voorleggen haha! *LOL*

gr. madelein, die zonder aanhang komt ( welke aanhang Verdrietig )

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:35

Die Bart heeft ook alles in de gaten he.

Ach het komt vast goed hoor als het maar gezellig is toch. Als iedereen keurig betaald en er is moet het toch geen probleem zijn lijkt me.

Trouwens mijn vriend kijkt wel mee op de site maar niet actief met berichten.

Gr Pris

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 17:50

Die van mij leest ook al maanden mee (eerst op Horses, en na het sterven van Julius is hij met mij meeverhuisd naar Bokt) Tja, en over die computers: hij is inderdaad hartstikke leip van z'n knol, maar ook in hart en nieren systeembeheerder, dus eh.. dat zit wel goed denk ik.....

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 18:56

HO STOP!!!!!
iedereen heeft het over lunchen na de huifkar rit maar we gaan 's morgens rijden en na de lunch dus pas huifkarren van een uur! misschien 2 uur maar das nog niet zeker.
en kunnen er zomaar mensen op de paalhoeven lunchen zonder overnachting? anders zouden jullie eerst naar de paalhoeve kunnen komen en dan mee huifkarren maar dat moet jura dan regelen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 21:12

Oeps...sorry foutje Kim!

Ik dacht dat we eerst gingen huiven, maar jij bent van de 'Huifkarafdeling' dus ik riep maar wat...stom!!

Maar ik zal morgen even informeren bij de Paalhoeve of het mogelijk is om daar te lunchen en of anderen die niet overnachten ook kunnen meelunchen en anders kunnen we misschien met z'n allen ergens anders gaan lunchen en daarna gaan huiven?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 22:55

sorry???
kan het f niet meer volgen. Nou ja, volg het wel, maar wordt er niet positiever op ( voor mijn situatie )..: eerst was het 2 uur huiven ( heb ik ergens 100% gelezen), nu wordt dat 1 uur.
Lunchen kan toch ook ergens anders ( pannekoekenhuis?), of betalen de blijvers voor de lunch daar?
is er iemand die 200% weet hoe dit zit en wat het gaat kosten, want van die huifkar stond ook nog geen def. prijs..?
Ik kom van hopeloos ver ( kan niemand wat aan doen, weet ik ook wel), en dan is alleen 1 uurtje huifen wel errug kort, omdaarvoor een halve dag in de auto te zitten. Als de lunch niet doorgaat voor alleen de huifers, zou dat erg jammer zijn, maar als we echt alleen maar 1 uurtje kunnen hobbelen, denk ik dat ik er nog maar 'ns heel goed over na ga denken ( is geen dreigement maar voor mij is 't gewoon reeel blijven).
uurtje huiven + lunchen met de groep is voor mij al veel meer de moeite en ook leuker om iedereen irl te leren kennen.
Als er iemand is (?) die hier snel volledige duidelijkheid over kan geven, kan ik nog 'bijtijds' een beslissing nemen..

doei Madelein

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 23:10

Ik neem aan dat ik duidelijkheid kan geven aangezien ik van het huifkar gedeelte ben.
2 uur huiven kun je ergens gelezen hebben maar dit stond niet vast het was namelijk een vraag of we 2 uur of 1 uur gingen huiven.
Ik heb hier eigenlijk weinig antwoord opgekregen dus die vraag is nog open maar Ik wil er 2 uur van maken maakt niets uit het staat niet vast.
Prijzen van het huiven heb ik ookal ergesn neergezet de kosten zijn 10 piek perpersoon per uur dus in jou geval 20 piek als je 2 uur wilt.
(voor de rest dan ook)
Lunchen denk ik niet dat dat kan.
Ik neem aan dat we vrijdag niet allemaal braaf om 23.00 in bed liggen maar stel dat we dat wel doen:
moeten we we om half 9 aan het ontbijt tot 9.00 omkleden naar stallen paarden doen 10.00 erop en aangezien we een rit van 2 uur maken zijn we 12.00 terug.
paarden afzorgen douchen okee we zijn snel 13.00 klaar dan moeten we vanuit kootwijkerbroek nog naar Asselt. tenzij jullie daarheen komen om te lunchen maar ik weet niet of dat kan!of je kunt lunchen in asselt weet ik niet maar dat kan ik vragen.
maar daar zijn we dan tegen half 2 mits alles op hogespeed gaat en iedereen vroeg z'n bed uit is.
Persoonlijk denk ik (en hoop ik) dat het boktweekend meteen vrijdag erg gezellie is en dat we dus vrij laat in bed liggen dan tegen 9.00 uit bed komen half 10 aan tafel zitten etc. misschien zelfs pas heel lui half 10 uit bed komen.

Mijn idee is dus meer na de lunch af te spreken tegen 14.00 is misschien fijner voor de mensen die van verderweg moeten komen?
maar dat weet ik ook niet? 2 uur te rijden tot 16.00 en dat jullie zelf ergens gaan eten want wij hebben een diner en ik weet niet of niet gasten dan mee kunnen eten.
Ik denk dat het voor de mensen die het hele weekend gaan zonde is om ergens anders te eten aangezien we wel voor het eten moeten betalen.
Tja mocht iemand hier anders over denken hoor ik dat natuurlijk ook graag

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 00:11

Hahaha, ik moet nog effe heel goed nadenken over de prijs die ik uit ga loven voor degene die Sonja op zaterdagochtend zo vroeg haar mandje uitkrijgt *LOL* *LOL* *LOL* En voor wie hier een uitdaging in ziet: denk er eerst nog eens drie keer over na, want het is niet zonder risico, hahahahaha! (ik fluit 's morgens al in de badkamer en dan haaaaaat ze me, zoiets: Boos! ) Alvast veel sterkte gewenst.....
PS Bart of Heike, hoe verberg ik dit bericht voor haar? (grinnik)

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 00:55

Ik ben ook een avondmens, van mij mag het lekker laat worden Lachen

Alleen dan die ochtenden....pfff. Dat wordt bikkelen! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 00:58

Maar niet iedereen gaat mee met de buitenrit. De mensen die alleen gaan huiven kunnen dus ook 's ochtends komen. TOch? Dan kunnen we gezellig wat kletsen, uur huifkar (lijkt me voldoende, nadeel van een huifkar is dat je eignelijk maar een paar mensen ziet) en dan lunch ofzo?

BTW maakt mij niet uit of het 1 of 2 uur huifkar is hoor. Jullie feestje Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-01 11:57

ah ja da's waar, er zijn natuurlijk een aantal niet-rijders. Maar je ziet mnet huifen maar een paar mensen..? leg uit aub?? Ik dacht ( alweer fout haha)
A dat ook de 'blijvers' gingen huifen (?!) en B dat het een kar voor ca. 20 personen zou zijn ( wat ik al wel groot vond, maar kan) met een 2-span ervoor. Als er 2 karren gaan van bijv. 2 x 8 personen, dan zie en spreek je inderdaad maar een deel v/d club.
Kijk, ik bedoel alleen maar te zeggen, dat ik graag duidelijkheid wil hierover, omdat ik voor slechts een uurtje huifen niet naar de veluwe ga
( sorry, no hard feelings Lachen ). En tuurlijk kunnen de huifers apart gaan eten, maar dan krijg je al helemaal zo'n 2-deling vind ik..btw, er zijn maar iets van 4 huifers dacht ik.
"Huifers" staat vast niet in de dikke v Dale, maar jullie begrijpen het wel he..? ben student, dus ook liever lui..

madelein

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 13:35

de grote huifkar is voor 20 personen.
en dan hebben ze nog kleinere karretjes.
niet alle blijvers gaan huiven maar de meesten wel.Als jura de paalhoeve belt vragen of jullie daar(als niet gasten) daar kunnen lunchen kunnen we naar de lunch naar de huifkarman gaan wie wil er 2 en wie wil er 1 uur???volgens mij is 1 uur zat als je ook luncht en voor die tijd erbent toch?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 14:05

he ik mis weer wat. welke blijvers gaan niet huiven?? en denk ook wel dat een uur voldoende is, je zit namelijk wel de hele tijd en je kan moeilijk van plaats wisselen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-01 14:12

ja hoor, ik vind een uur huiven dan ook prima, als het mogelijk is dat we meelunchen! Misschien dat ik van 2 uur huiven een maand rugpijn ga krijgen, bedacht ik me net haha.
En natuurlijk wil ik meebetalen voor die lunch, zo duur zal dat niet zijn toch? En dat tientje voor het huifkarren is een mooi studentenprijsje Lachen
Een weekend is te lang, een uurtje te kort en iets er tusenin is dus het mooist!
heej, waarom noemen julle jura eigenlijk jura in de berichten,of is dat voor de duidelijkheid voor mensen zoals ik Lachen ?
Er van uitgaande dat een lunch ( in welke vorm dan ook) mogelijk is, kom ik naar de Veluwe!
Mei wordt echt een onwijs spannende en drukke maand voor mij, kan er haast niet meer tegen Verdrietig ( ook wel wat leuke dingen hoor);
- 5/5 .....
- 15/5 jarig!
- eind mei afstuderen ( in ieder geval w.b afstudeeronderdelen, die zijn t belangrijkst, tentamens in juni wat 'minder'),
- eind mei leorna uitgerekend ( en dus paar keer 's nachts m'n heilige bedje uit tussen het drukke schoolwerk overdag haha)
Zal blij zijn als het juli is en alles ( hopelijk goed afgelopen) achter de rug is! In juli gaat er hier dan dus ook een errug groot feest komen:)) *LOL* Party!! !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Corien_, Eapy, lanouska, LiDi, ManonGrr, Nikkii026, ontherun, Shivatjuh01 en 194 bezoekers