groetjes uit Ghana

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 23:43

Hoi allemaal,
ik zit nu bijna een week in Ghana, en ben even online. Leuk om weer terug te zijn, ik ben vandaag de stallen gaan opzoeken waar ik altijd gereden heb. Mijn eigen paard is er nog, magerder en is veel van zij training vergeten maar hij zag er beter uit dan ik gevreesd had. Ik heb zelfs even gereden en ga binnenkort nog een keer naar het strand zoals ik vroeger altijd deed hier. Niet slecht dus. Verder zitten we veel in 'de bush' en zo, dus weingi kans om te bokken.


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 10:11

Leuk zeg!!!! Hoelang blijf je daar?
Hmmmm...zul je wel niet meer lezen dan, hahahaha.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 10:28

Hebben ze daar ook al i-net? Had ik niet verwacht eigenlijk Haha!

Sorry, beetje off-topic misschien....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 11:49

Haha, wel hoor Knipoog
Ime (waar deze server ook van is) heeft een tijd in Kenya gewerkt bij een Internet Provider en doet nu nog steeds projecten voor hun.

Maar erg leuk, Lielle!

Wij willen foto's! Lachen
Have fun.. BTW beetje uit te houden met de warmte enzo? Pfff. Krijg het al warm als ik er aan denk..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 17:59

Hey leuk Lielle, een levensteken van jou!!

Ik mis je deskundig commentaar .... wanneer ben je weer terug??

Ik kan me nog steeds geen voorstelling maken van Ghana en paarden, behalve een soort uitgemergelde Brooks paarden, maar ik zal wel te weinig verbeeldingskracht hebben....

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 10:22

goh!uit ghana .heb jij daar gewoond?
vertel eens meer hierover als je terug bent als je wilt vind ik errug interessant!!@!

soms is het beter om te zwijgen

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-01 00:03

Hoi,
ben ik weer. Ja, er is dus internet hier, dat was er zelfs al toen ik vertrok in '98. Warmte valt op dit moment wel mee, zo'n 30 graden (normaal 35) en ook de vochtigheid is lager (normaal 95%). Ik ben er ook wel aan gewend na 5 jaar, ik kan niet meer tegen de Hollandse winters. Ik blijf hier tot 28 juli en heb nog veel plannen tot die tijd.
Paarden hebben ze hier wel wat, vooral voor polo en de races maar daar kom ik later wel een keer op terug met wat foto's. Brooks taferelen zijn er wel, maar over het geheel genomen wordt hier goed voor de paarden gezorgd, met name omdat het alleen de chiefs en de rijken zijn die paarden hebben, het zijn echte statussymbolen. Ik had een prachtig hengstje hier, Chestnut, van ongeveer 1.35m die makkelijk 1.20 sprong.
Verdere verhalen houden belangstellenden wel te goed, ik kan eindeloos vertellen over mijn tijd hier. Overigens ga ik waarschijnlijk zaterdag met de paarden naar het strand, lekker scheuren!

Oh en Bart, ik zal ook wat niet paardenfoto's plaatsen als ik terug ben.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 09:55

ja gaaf!
Klinkt echt heel stoer. Mijn vader komt oorspronkelijk van Curacao, en daar heb je dus ook die hele duidelijke verschillen. Toen wij er waren zouden we ook gaan paardrijden, maar helaas waren dat jaar de paarden spontaan allemaal dood neergevallen. Was wel heel erg jammer. Kwam ik er later achter dat er in Willemstad (hoofdstad) ook een manege is, terwijl wij dachten dat er op heel Curacao maar 3 paarden waren!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Koekie_186, Vagabondo, YandexBot en 117 bezoekers