heike ik wilde bij jullie op concours komen..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 22:44

en vandaag hoorde ik dat het niet doorging.Te vol of zoiets. oliebol zeg want ik wilde net barley gaan kijken.
nou ja een andere keer misschien

doei groetjes rk

ps. het was op 4 maart geloof ik


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 22:46

Lachen Lachen hahahaha ik zie net dat je hier niet mag vloeken nu staat er i.p.v. sh*t oliebol.
haha echt wel grappig. wist niet dat ik me hier in moest houden lol

groetjes rk

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 22:52

tja het was heel erg snel vol. Niet normaal. maar ja twee proeven starten en een goede losrijmogenlijkheid. namelijk een eb en vloed bak. Daarbij hebben we prijsjes!

Maar goed, onder welke naam heb je ingeschreven. (Besef nu dat ik je echte naam niet weet) in de klasse M1?

Maarre je mag toch wel een keer komen kijken....

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 22:59

ja, kawa, hoe heet je eihenlijk??
dat vroeg ik me ook al langer af!
er zijn er ook best veel hier met van die nepnamen..$#!
kwam er ook pas vandaag achter ( net als jij) dat woorden uit een bep. categorie worden vertaald in oliebol e.d. ... maar dat klinkt soms niet hard gemnoeg, zal iets anders moeten verzinnen tot HeBa daar ook weer iets op gevonden heeft
Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 01:34

hihi van mij hoeft er helemaal geen censuur te zijn hoor. Ik moet er wel steeds om lachen om dat oliebol enzo.

en dan wordt het allemaal meteen een beetje minder erg...Lachen en soms is dat wel fijn.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 16:47

Ik had nog geen woorden geplaatst zoals sh*t. Eens even proberen: oliebol!
Ik ben benieuwd....

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 16:50

Hihi... das grappig. Doet ie dat ook met andere vloekwoorden? Ik durf het niet echt uit te proberen, want ik ben niet zo vloekerig... (en straks blijft er wat staan. Das ook niet mijn bedoeling...)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 18:40

nope alleen kl*te en Sh*t maar kan elk woord laten vervangen. Dus ook bij. Leuk in niet leuk.

Offe Heike in lieve meid. haha maar dan vervorm je de tejst wel een beetje. Toch leuk als je een verhaal compleet anders ziet als dat je hem geschreven hebt.

haha dan moet ik van veel woorden het tegensgestelde nemen.
koud=warm
vies=lekker
nat=droog
in=op
paard=ezel (haha das helemaal lachen dan krijg je pas vreemde gezichten!)

maar goed ik veranderd niets. (alleen bij uitdrukkelijk verzoek)

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 19:11

bart moest toch nog veranderd worden???? *grinnik* we hebben t er laatst nog een keer over gehad..... hihi

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 22:47

Is leuk om gewoon eens een dagje erg veel woorden te veranderen. Gewoon eens kijken wat voor leuke teksten er dan uit komen.

Kan dat trouwens ook alleen beperkt worden tot het "onzin-forum"?

(paard--> koe, manege-->vijver, huis--> hut, teugels--> bretels, zadel--> stoel, etc....

Ik reed met mijn koe in de vijver. .... etc....

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 23:10

Jaaaaah! je kan meedoen hoor. je kan op zaterdag in de M1 starten. je bent 11e en 14e en het begint om half tien.

Dus vlug even je startcoupons inleveren!(en betalen *grinnik*)

ik kom je helpen hoor. En ga voor je duimen!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 14:07

poedersuiker was toch veranderd? In poedersuiker? en klote ook, waarin dan.... Hmmm... oliebol wist ik...

Ik vind dat klootzak ook wel veranderd mag worden in marsmannetje. Dat is niet zo k*t als het was, maar zegt genoeg toch? En trut, dat werd gaatjesmachien... Kom op Heike! En alleen het onzin forum? een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, dus we gaan wel eventjes flink uit onze bol...

Ik heb trouwens vandaag met mijn geit door de wolken gereden! Naja, gereden....

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 19:50

gelukkig maar dat hier niet van dat gezuer kan staan zoals bij de digiplaza van horses. Want dat begint ook aardig te vervelen....
Gelukkig heb ik nu deze site gevonden. ik was trouwens ook benieuwd hoe het nu met jou verder is gegaan Heike. Ik was benieuwd hoe je nieuwe paardje het deed.Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 20:44

Nou ik mis Julius nog iedere dag maar heb een waardige opvolger gevonden in Barley queen (www.welshcob.nl/barley)

Ze is pas twee en een half (augustus drie) en dat is fijn want zo hoef ik niet meteen te rijden enzo. Ze komt uit het wild en kent dus helemaal niets. Nu, na 1,5 maand heeft ze al echt veel geleerd en ik minstens net zoveel van haar. Er zit echt geen greintje kwaadheid in. ze is heel oplettend en vind alles eigenlijk wel leuk. is voor niets of niemand bang. Tja ben erg trots op haar en vind het heerlijk om bij haar te zijn. al wilde ik helemaal geen 2 jarige, en geen vos en geen merrie. maar ik zou nu niet anders willen..

_________________
"Riding: the art of keeping a horse between you and the ground"

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-02-25 20:46 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 22:22

ha Heike ik zie nu pas dat je je berichtje hier ook hebt staan.
nogmaals heel erg bedankt!!!!!!!!!!!!
ik ben helemaal Lachen
ik heb zon zin om te komen nu maar hopen dat ze dat vervoersverbod niet ff vlug invoeren.
Vind het wel leuk om iemand van bokt in real life te zien en natuurlijk je paardje.Nu maar hopen dat Kawa zich ook van zen beste kant laat zien (lol) is nog al eens verschillend soms loopt ie zo braaf dat er helemaal geen swung in de proef ziet en soms ziet hij die spoken en tijgers waar ergen anders op bokt al over is gesproken, dus suprise.tot ziens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, xSuuzerd en 35 bezoekers