Je schoonmoeder na een weekje portugal.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Je schoonmoeder na een weekje portugal.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 18:58

............... Extreme duivel

was leuke vakantie hoor, weekje portugal met schoonouders, zus van m'n vriend, haar man en hun 2 kids..........die kon ik helemaal wel villen na 8 dagen. Weet niet wie erger waren; die jengelende kinderen of m'n schoonmoeder..............

die kinderen waren in ieder geval weer voor een hele lange tijd hele goede anticonceptie Haha! !!!!!!!!!!!!!
en m'n schoonma hoef ik ook voorlopig ff niet meer te zien....pfffffffff


fijn weer thuis te zijn, gelijk naar Mirage geweest die al met aardig wat bijtwonden stond maar ging verder goed. Ook de 3 katten waren weer erg blij ons te zien, leuk!!!


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131720
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:03

Haha, klinkt als een gezellige vakantie ! Knipoog
Ik vrees dat ALS ik met m'n schoonmoeder op vakantie zou gaan, dat ik er dan precies hetzelfde over zou denken
In elk geval: welkom terug !

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:12

Klinkt idd bekend! Ik ben bang dat ik er ook hetzelfde over zou denken. Met 1 verschil:........Ik moet nog!
We gaan komend weekend naar Gran Dorado!
Fijn dat het goed gaat met Mirage.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:13

Goh Oscar hadden wij het gisteren ook niet over schoonmoeders Tong uitsteken

Ik kan het me helemaal voorstellen hoor!
Ik zou ook heel blij zijn als ik na een week verplicht gezellig doen met de familie weer naar mijn paardje kon.

Belker

Berichten: 15235
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:16

Op vakantie met schoonmoeder= Ik denk het niet. Ik ga van te voren wel gelijk zelfmoord plegen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 19:24

ja en het ergste is; 1e jaar was weekend center parcs (heb je een teiltje?)
2e jaar werd een midweek (help!!!!) en toen zeiden richard en ik al tegen elkaar; volgend jaar niet weer.................nee, zijn ze 35 jaar getrouwd en wilden ze dat vieren met jawel; een weekje portugal.............pffffffff
Nu zeggen we voor volgend jaar hard NEE, wat voor gelegenheid er ook is. Klinkt mischien onaardig, maar ik kan het niet helpen; she drives me crazy!!!!!!!! (en ik haar waarschijnlijk ook Haha! )

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:28

MirageGidran schreef:
Nu zeggen we voor volgend jaar hard NEE, wat voor gelegenheid er ook is. Klinkt mischien onaardig, maar ik kan het niet helpen; she drives me crazy!!!!!!!! (en ik haar waarschijnlijk ook Haha! )

Tja dat dacht ik ook na het vorige weekendje met de familie...
... maar vriendlief heeft weer ja gezegd...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:34

Ik heb mijn nieuwe schoonmoeder toen ik bij mijn lief in Brisbane was meteen ontmoet de dag na aankomst... en ze stelde voor dat ik een weekje mee met haar mee ging... Haha! Toch maar niet... had me best gezellig geleken trouwens, maar ben toch liever bij mijn lief Lovers Maar als hij eenmaal hier woont zullen we zijn mams vast wel eens een paar weekjes over de vloer hebben... en zij ons ook wel eens een paar dagen . Ontzettend lieve en leuke vrouw... heeft 5 katten, houdt van paarden (heeft vroeger ook paarden gehad), is dierenartsassistente en ze had heel lief welkomst kadootjes voor me gekocht die op bed lagen toen Simon me van het vliegveld had opgehaald. (Overigens verbleef zij bij Simon's zus...) Tsja, misschien heb ik wel gewoon mazzel...en ach, het is ook wat makkelijker om tolerant te zijn misschien als je aan tegenovergestelde kanten van de wereld woont. Ik houd het er op dat ik gewoon enorm veel mazzel gehad, ik vind alle mensen waar hij van houdt helemaal top.

Belker

Berichten: 15235
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:41

Nou schoonma en i kzijn blij als we elkaar niet tegen komen. scheeld weer huichelen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 21:17

Ik erger me al wezeloos als ik een dag met ze op stap moet, laat staan een week. Dan krijg ik wurgneigingen!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 21:57

pffff gelukkig ben ik dus niet de enige..... Knipoog

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:09

Ik ben dus met de kerst een week na tenerife geweest met mijn HELE schoonfamilie Knipoog

Ging best aardig, alleen heb ik een keer heel hard mijn schoonzusje een halt moeten toeroepen gezien we met 2 stellen dus een apartement deelden en mijn vriend en ik blijkelijk geen geruzie gewend zijn (wij zijn op onze rust gesteld Knipoog ).

We hadden juist veel lol gelukkig op wat kleine crisisjes na Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:29

Ik kan me dat dus niet voorstellen. Ik heb echt een enorm lieve schoonmoeder en zou zo een week met haar op vakantie willen. Helaas kan zij dat niet vanwege lichamelijke beperkingen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:16

Ja ik weet, ik voel me niet echt geaccepteerd door mijn schoonfamilie heb je ze ook nog maar 2 keer gezien, terwijl ze maar een paar straten verderop wonen. Ze interreseren zich ook helemaal niet voor mij. Ja dan vind ik het moeilijk om wel gezellig een gesprekje aante gaan. Wat moet je in hemelsnaam zeggen.
Nou ja het zullen best lieve mensen zijn, daarvoor moet ik ze echt nog beter leren kennen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 13:23

Ik ben ook eens op vakantie geweest met schoonfamilie, maar ik heb een hele lieve schoonmoeder die voor mijn part overal bij mag zijn. Mijn schoonzus heeft nog geen kindertjes, en ik weet dus ook niet hoe zij opvoedkundig in elkaar zit en of het ettertjes zouden zijn. Ik hou zelf ook niet zo van kinderen.

De hond is de betere mens

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 13:51

Kijk, dat zijn zo zijn voordelen van single zijn......

Wel jammer dat je vacantie dan niet geheel geworden is wat je had gehoopt.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 13:58

Oh, ik moet er ook niet aan denken om met mijn schoonmoeder op vakantie te moeten. Ik word bij voorbaat al helemaal gek.
Nee, dat moet maar niet gebeuren Knipoog

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 18:01

Eleonoor schreef:
Kijk, dat zijn zo zijn voordelen van single zijn......

Wel jammer dat je vacantie dan niet geheel geworden is wat je had gehoopt.


nou nee hoor, dit was ook geen vakantie waar ik me HEEEEEEL erg op verheugde hoor...maar ach, ik ben even weg geweest he en toch een deel gezien van europa wat nog op m'n lijstje stond.

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:52

Nou, heb ik ook even iets "leuks"te vermelden: *LOL*

Ik was in de ogen van schoonmama (toen nog) te jong om met mijn, nu huidige man, een slaapkamer, laat staan een bed te delen.... voelen jullie het al...?

Ik moest een slaapkamer delen met mijn schoonmoeder! Verward
Dat was voor mij dus vroeg naar bed, (ze zou me eens in m'n blote kont zien) en me slapende houden, (ik wilde haar blote kont niet zien) Slapen

Gr Britt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Daphara, GrapeshotBot, Tigerboy en 25 bezoekers