Ik weet t niet meer....!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Ik weet t niet meer....!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 14:57

Eigenlijk zou ik (dus) vandaag ff naar Hof enzo... alleen ik ben nu best wel moe op een of andere manier en ik zie hier mensjes met de fiets lopend langskomen door de wind enzo.. daardoor heb ik eigenlijk niet veel zin om dr naartoe te gaan enzo...
Maar zou ik nu gaan dan heb ik het idee of gaat t toch niet echt goed enzo...

Maar ik voel me (heb ik altijd..) nu ook weer schuldig tegen over Hoffie....

Wat zouden jullie doen?


Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 15:48

Ik heb ook niet altijd zin om naar String te gaan, maar als ik er eenmaal ben vind ik het altijd leuk en dat is de consequentie van een eigen paard: je moet gaan ook als je geen zin hebt. Het is toch een levend wezen.

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 15:51

gaan...
Maar ik ga altijd... al ben ik doodziek (ben ik gelukkig zelden, en als ik dat ben knpa ik juist van naar Tos gaan op)
De keren dat ik niet bij Tos kom is dat ik op vakantie ben of niet mag omdat ik te ziek ben volgens mijn moeder *flauwvallend moet je niet op je fiets stappen Knipoog *

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 16:08

Juist op momenten dat je twijfelt moet je even doorzetten! Die wind is misschien vervelend als tegenwind, maar je waait er ook lekker van uit.
Ik weet niet hoe het komt dat ej nu moe bent, maar als je terug komt ben je in ieder geval "lekker" moe (heb ik tenminste wel) Het zou veel erger zijn als het keihard regent...

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 18:37

Ik ga iedere dag 2x. Ook ik heb soms geen zin, maar Yorghos moet toch eten. Hij komt op de eerste plaats voor mij.
Vaak trekt het ook wel bij als ik eenmaal op de fiets zit. Even uitwaaien doet soms wonderen.

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 18:40

Gewoon gaan hoor! Ik had het vandaag en gisteren ook, maar als ik niet ga rijden, dan doet niemand het! Bovendien krijgt het andere paard dan zijn medicijnen niet en bij allebei wordt het voer niet gedaan en niet uitgemest! Dus motivatie genoeg!

Die wind is wel balen zeg, bah!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:03

ik mocht ook kiezen,mijn paard incl of excl op stal.
ik heb dus excl (moet je dsu zelf voeren mesten enz.) mijn ma vond dat als je je paard incl zet je sneller zoiets hebt van ahh hij word toch verzorgt en ik ga niet rijden,dus hoezo gaan?
hier heeft ze wel een beetje gelijk in.
ik heb mijn pony nou 1 jaar,en ken haar 1,5 jaar,heb iederen dag zin om te gaan,ziek of niet,in de vakantie's sta ik lekker vroeg op om bij haar te zijn,weer of niet,je ben trouwens toch in de manege,dus veel last heb je er niet van,ja oke het is fijner als de zon schijnt.
en willen je ouders je niet voor een dag brengen?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:08

mmm had ik ook lsat van toen faf nog op het land stond, ik vond het soms echt een crime om daar heen te gaan!
Veel werk en weinig tot geen mensen om je heen, maar nu ik op stal st heb ik eigenlijk altijd zin. lekker rijden een beetje aanmodderen daar ik geniet daar echt van!
ook in de winter en met regen etc. ik ga ook altijd met de fiets tenzij het stormt want dan kom ik niet vooruit in de polder. Maar als je ffe een keer geen zin hebt denk dan alleen maar aan alle leuke dingen, en neem jezelf voor om alleen maar leuke dingen te gaan doen etc. als t regent enzo denk er dan aan dat jullie samen in stal gezellig kunnen poetsen etc dat werkte bij mij altijd wel!

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 11:37

Jah, mijn moeder wou me wel brengen.. alleen ik was zo moe enzo en in het begin als ik dan ging rijden dan ging het helemaal mis enzo.. daar had ik dus weer weinig zin in.. (het is btw mijn eigen peune nie hoor..!)

Laatst had ik ook al steeds dat ik heel moe was enzo en toen ben ik wel steeds gegaan.. waardoor ik het dus niet meer volhield.. toen heb ik een week ofzo niet echt gereden in de bak enzo.. en daardoor moest ik alles weer oppakken enzo. nu gaat het gelukkig wel goed weer maar daar heb ik dus weinig zin weer in..

En net toen ik er heen zou mocht het niet meer van mijn moeder omdat het toen al best laat op de namiddag was... Boos! Wheeeh! Knipoog

Nu heb ik zo'n zin om te rijden enzo omdat ik dan gister niet geweest ben en het is nu weer heel mooi weer enzo.. baluhhh... mjah...
Ik voel me nu ook niet helemaal lekker omdat ik gister niet geweest ben enzo ... ik heb t id of heb ik m in de steek gelaten....... Lips are sealed Scheve mond

Mjah... morgen gaak er cker naartoe want k heb nu al zin om de fiets pakken mjah.. tis zondag he.. Verdrietig Haha....


beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 14:22

hoezo kun je vandaag niet gaan?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 20:44

Maybe omdat het niet van mn ouders mag en omdat ze liever niet hebben (hofs baasjes) dat wij op zondag ook komen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie