Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
MarianneR schreef:
Ik weet hoe clichè het klinkt, maar de middelbare school is nou eenmaal erg belangrijk. Het bepaalt wat voor mogelijkheden je de rest van je leven hebt. En o wat zal je een spijt hebben als je een beroep moet uitoefenen wat ver onder je kunnen ligt...
Clautje"]
[quote="Billy schreef:Lapzwansen zoals Clautje komen nergens, maar gemotiveerde mensen kunnen ze altijd gebruiken
Clautje"]
[quote="Billy schreef:Lapzwansen zoals Clautje komen nergens, maar gemotiveerde mensen kunnen ze altijd gebruiken
Avanti schreef:Ik doe ook geen zak, heb nog nooit mijn huiswerk gemaakt, maar op het mbo is dat ook niet nodig.
Tessebes"]
[quote="Avanti schreef:Ik doe ook geen zak, heb nog nooit mijn huiswerk gemaakt, maar op het mbo is dat ook niet nodig.
Billy schreef:Ach Clautje, als je nu het VMBO doet, en geen behoorlijke opleiding, zul je later ook niet zo'n leuke baan kunnen vinden, minder verdienen etc. Je hebt alleen jezelf ermee. Geniet maar lekker van je lui zijn, en pluk er later de vruchten van, en geloof me, dan zou je willen dat je wel wat uitgevreten had op school.
Voor alle VMBO-ers die niet zo goed kunnen leren als Clautje, haal er uit wat er in zit. Als je nu hard werkt, doe je dat later ook en zul je toch die betere baan wel vinden.
( jullie moeten je absoluut niet aangevallen voelen, ik ben trotser op iemand die met veel moeite een 6 haalt als iemand die met 1 blik in een boek een 10 haalt )
Lapzwansen zoals Clautje komen nergens, maar gemotiveerde mensen kunnen ze altijd gebruiken
Nathaley schreef:Tessake: waarom durf je niet meer naar school?
Hoe oud ben jij? En het is nog altijd een psychiater en geen spygiator!
Clautje"]
Tessebes schreef:VMBO
MAVO
HAVO
VWO
Gymnasium
Gebruikers op dit forum: ardanwan, catootje, Facebook, Fling, Flippertje, Googlebot, Indy_Mouse_9, Kmbrly, Lara_, Novastar, Veraaaaah, Vivienne78, xMarianne, xPabloBokt en 64 bezoekers