Wie heeft er allemaal een krantenwijk(gehad)???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Wie heeft er allemaal een krantenwijk(gehad)???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 22:12

Hey,

Vandaag heb ik me aangemeld voor een krantenwijk van het brabantsdagblad... Lijkt me best ideaal. 135 euro in de maand, dat betekend 6 euro per uur... bovendien smiddags lekker vrij...

Ik zit nu al te bedenken wat ik allemaal wel niet kan doen met dat geld..

Je moet dan wel vroeg opstaan... maar dat betekend ook weer op tijd naar bed... (wat misschien zowel voor school als voor mijn eigen rust wel beter is...)

Wat is jullie ervaring?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:15

Ik heb het ook jaren gedaan en mij beviel het prima. Het verdiende niet verkeerd en idd 's middags vrij. Dus nog voldoende tijd voor de paarden. Daarnaast is het eindejaarsrondje langs de deuren ook altijd mooi meegenomen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:21

heb ooit alleen maar een weekkrantje gehad, maar ik moet er werkelijk niet meer aan denken; door weer en wind dat kloteblaadje bezorgen overal...........BLEH. Er zijn betere manieren volgens mij om geld te verdienen maar okee.......Succes!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:23

Ik heb jaren de ochtendkrant gelopen, en ik vond het ideaal (niet zozeer het vroege uit bed hoor *grin*, maar alles went).
Voordeel dat je snel je geld verdient en de rest van de dag vrij hebt.
In de vakanties ging ik vaak nog even terug naar bed als ik terug kwam........meestal rond een uurtje of 6.30. Gaaaap

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:26

Ik heb er een hele tijd terug een gehad voor een regionaal week blaadje. Maar dat was toch niet zo'n succes eigenlijk... vind het echt niets die krantenwijken...

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:42

Ik heb ook jaren een krantenwijk gehad.. Ik vond het ook ideaal, zo had ik 's middag en in het weekend alle tijd om op de manege te zijn.
Toen ik eenmaal stage ging lopen op de Meao heb ik moeten stoppen, omdat die stage op Texel was. (ik woonde toen nog in Den Helder) En ik had mijn tijd hard nodig op op het eiland te komen.. Maar ik vond het een ideaal baantje een krantenwijk !!!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:45

Ik heb vroeger de Loeks gelopen. Elke woensdag. Daar heb ik m'n eerste paardrijlessen van betaald:D

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:58

Billy schreef:
Ik heb vroeger de Loeks gelopen. Elke woensdag. Daar heb ik m'n eerste paardrijlessen van betaald:D

vanaf mijn 11e tot mijn 16e
De krant heette alleen Postiljon, en het was op donderdag. Haha!