Met Bokt naar Engeland

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-01 22:31

Er is ergens op Bokt een idee ontstaan om in de Herfstvacantie naar Wales te gaan. Dit zijn natuurlijk niet echt de goedkoopste uitstapjes, maar misschien zijn er toch wel liefhebbers te strikken om mee te gaan. Bedenk dat zo'n reis vlug ergens tussen ƒ1000,00 en ƒ1500,00 gaat kosten. E.e.a. afhankelijk van de invulling, maar met name als we er paard willen gaan rijden dan kost dat knaken. Ook de overnachtingen zijn behoorlijk van invloed. Kamperen is best betaalbaar, B&B, inn's en hotels kunnen de rekening aarig opdrijven. Ook de te rijden afstanden spelen een behoorlijke rol, brandstof is niet echt goedkoop. Voor de overtocht heb ik wel aanbiedingen.
Dit bericht is om te peilen of het de moeite is om er organisatie in te steken, laat even weten wat je ervan vind.

Groeten Gery, engelandvaarder.


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 22:48

Nee helaas dat wordt voor mij te duur! Verdrietig

Bovendien heb ik niet genoeg vakantie dagen om nog een week op vakantie te gaan.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 22:57

voor mij ook te duur maar dat wist je al Scheve mond\

soms is het beter om te zwijgen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 01:23

En ook ik moet zeggen dat het te duur is.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 08:38

Is het geen beter idee om eens aan Ierland te denken. Dan zit je tenminste niet met die ontzettend dure pond.... Zou dan trouwens het idee zijn om met de auto te gaan of met het vliegtuig? Want met de auto naar Ierland zou weer heel duur zijn denk ik dan... WEl een tof idee btw Cool

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 09:22

Het is inderdaad een heel tof idee, maar mij is het ook te duur.
Het doet me een beetje denken aan die "Bianca-verhalen" die ik vroeger altijd las... Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:24

Hahaha ja Kitty, klopt.
Ik vind het ook te duur, sorry.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:27

Ja, die Bianca boeken heb ik ook nog gelezen! Haha!
Maar het wordt ook veels te duur voor mij

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:31

kunnen we niet wachten tot de Euro d'r is! is het dan niet allemaal een stuk goedkoper?

"Some memories are best forgotten"

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:37

ehm ietsje waarschijnlijk maar niet veel. je hoeft dan alleen je geld niet om te wisselen de prijzen blijven grotendeels gelijk. en in engeland houden ze nog een tijdje de pond dacht ik.
voor mij wordt het ook te duur, heb al mn geld nodig voor ailin en om mn eindexamen volgend jaar GROOTST te vieren (dus echt een leuke reis maken). en ik heb ook helemaal geen tijd voor zo'n uitstapjem moet hele jaar leren leren en nog eens leren.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:54

Roos, Ierland is ook verschrikkelijk duur hoor. Ik heb juist vorig jaar geinformeerd naar paardrijvakanties. De overtoch met een auto naar Ierland is inderdaad verschrikkelijk duur. Maar het vliegtuig is ook niet goedkoop te noemen. Ik wou heel graag naar Schotland maar dan kwamen we op fl. 3000,00 p.p. excl. vlucht!!!!!! Nou dat vond ik toch iets te veel van het goede. Is er niet iets in Duitsland of Belgie ofzo. Dat zijn ook hele mooie landen. Ik had zelf toen al gezocht op internet maar heb niks kunnen vinden over een paardrijvakantie.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:56

In Engeland komt zowieso geen Euro hoor, zover ik weet tenminste dus je zit altijd aan de pond vast en als je bedenkt dat ie vier jaar geleden 2,50 deed en nu gemiddelde zo'n 3,50 is het leuk voor die Engelsen om te importeren maar voor ons op het vaste land is het niet grappig meer. Vandaar dat ik (wij) onze goederen uit Ierland halen want die gaan wel Euro-en, niet dat dat zo ideaal is maar dan ben je niet iedere week je prijzen aan het bijstellen. Verward Huilen

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 16:32

dan kun je beter in nederland blijven Verward
als iemand nou is een heel groot stuk land had iedereen zijn tentje meenam en zijn paard dan kun je overnachten in het tentje enzo en gewoon met zijn allen paard gaan rijden das toch ook gaaf ?!?! maar jah wie heeft er zo'n stuk land?
kijk je moet het toch zelf gezellig makenik denk dat dat best zal lukken toch Verward

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 16:38

Ja, het Bokt weekend was toch wel veel betaalbaarder.
Misschien dat je dat eerst kan doen en dan later als je elkaar echt kent weer zoiets (in Nederland) doen alleen dan 5 dagen oid Verward

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 23:05

Hoi iedereen,

Het hele Engeland verhaal was maar een idee. Ik zie ondertussen een heleboel andere ideeen langs komen. Het is zeker niet zo dat het Engeland verhaal heilig is of zo, het is een duur land, maar omdat ik engelse auto's rijdt gaan de prijzen in Nederland mee omhoog en blijft het dus interesant om te gaan voor mij. Elk ander goed idee wat beter in de smaak valt bij iedereen kan natuurlijk in daden omgezet worden, ik wil alleen een balletje opgooien en zien wat eruit komt. Ik bedoel: als iemand een goed idee heeft om iets in Nederland te doen dan voel ik me zeker niet aangevallen of in de hoek gezet hoor, in tegendeel, dan is mijn idee om enige life actie te ontketenen juist volledig geslaagt. Bedankt voor jullie reacties, als er helpende handen nodig zijn dan kun je me altijd een PB-tje sturen.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 23:18

nou we hebben toch sowieso al de boktmeeting met BBQ bij sjuimpje!4 augustus..........
kom jij dan ook landrover?

soms is het beter om te zwijgen

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 23:30

Stuur even een adres per PB-tje, ijs en weder dienende ben ik er ook. Tot dan.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 23:34

oww ik heb nog geen adres van sjuimpje maar het is iig in soest.tegen de tijd dat het zo rond juli/aug is zullen er wel pb's komen voor iedereen die mee wil

soms is het beter om te zwijgen

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 00:20

Naar Engeland is wel een megatof idee, maar waarschijnlijk onhaalbaar.

Kunnen we het niet iets dichterbij zoeken?
Dan lijkt het me het overdenken waard.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annefleur200, Axxy, ComscoreBot, danneke80, DWitzel, Eineges, Eliana, Hanneke1989, Hanneke_68, hortensia, lrm, maessie, moralian, mvdende, Poety, rozebadeend, Suliko, YandexBot, zuperzmoker en 188 bezoekers