Telepathie, geloven jullie erin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 14:07

Spirit"]
[quote="Tyrza schreef:
Of een liedje die je in tijden niet hebt gehoord, waar je plotseling aan denkt en nog dezelfde dag op de radio hoort...

Ja zoiets heb ik ook wel vaak. Of als ik MTV of TMF kijk en dat ik dan denk, volgens mij komt hierna 'Sorry seems to be the hardest word' van Blue (ik noem maar een voorbeeld) en dan komt die ook Scheve mond.
Met een vriendin (Skipperfan) heb ik ook vaak dat als ik een liedje in mijn hoofd heb, dat zij het dan ineens gaat zingen ofzo (of andersom). Verward
[/quote]

Dat heb ik ook! Of dan denk je aan een heel oud liedje, en ineens komt ie op tv. Verward

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 15:34

heb ik erg vaak last van.....

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 17:50

Ja ik geloof er wel in.. denk ik.... of het is gewoon puur toeval...

Maar soms denk ik ergens aan, en dan 5 minuten later of zo dan gebeurd het ook
Of ik denk aan iemand, en 5 minuten later zie ik die persoon.

Maar ik heb het ook heel vaak met Fleury... dan hebben we het bijvoorbeeld over de paarden en de manege... en dan precies tegelijk beginnen we ineens over 1 speciaal onderwerp, dat helemaal niks met paarden te maken heeft...

Echt heel creepy!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:59

Wij komen een keer in de maand samen om Reiki te oefenen en als we dan beginnen met een meditatie,er wordt een verhaal voorgelezen die je dan naar een bepaalde plek leidt ,dan weet ik soms al waar de volgende regel over gaat Verward
Lijk t me ook zoiets.
Nog een voorbeeld kaartje trekken, inzichtkaarten bijv.dan komt het meer dan eens voor dat je bij herhaling uit die hele stapel toch steeds die ene kaart eruit trekt!