Andere 'dingen' op Bokt behalve een forum?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:13

Ja daag weet je hoelang ik dan bezig ben met die controlle? *LOL*


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 12:11

een agenda waar men zijn haar wedstrijd per datum kan invullen, dus met een soort kalender lay-out?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 12:16

Ik ben absoluut weer voor een upload voor foto's. Heb ik net weer een fototopic geplaatst, kruisjes! Grrr...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 12:21

Een optie in de profielen om openbaar op de profielen te kunnen reageren.

:evaw:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 14:49

wat ik ook heeeeel handig zou vinden is dat als je in een forum bent, bijvoorbeeld algemeen en je even snel kijken welke berichtjes je geplaatst hebt dat je dan boven aan op auteur klikt en dan dan jouw berichtjes in dát forum bovenaan staan.

:evaw:

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 15:12

Wat mij handig lijkt is als je berichten op de een of andere manier kunt markeren als je ze interessant of handig ofzo vindt. "Dat moet ik onthouden!". Dan kun je ze later makkelijk terug vinden en hoef je niet eindeloos met die zoekfunctie te pielen (vooral als je het niet precies meer weet!).

Verder zou het handig zijn als je PB's kunt "markeren als ongelezen" ofzo, iig aangeven dat je er nog iets mee moet doen.

Nulla tenaci invia est via

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 16:34

Idd waort ik zo gek van, wil ik iemand mijn profiel laten zien, kunnen ze hem niet zien Boos! Daar baal ik ongelofelijk van hoor!

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:29

Mayo schreef:
Ik ben absoluut weer voor een upload voor foto's. Heb ik net weer een fototopic geplaatst, kruisjes! Grrr...


open gewoon een lycos account en uplod ze daar ! Lachen

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:52

Hoeft niet eens, je eigen provider heeft waarschijnlijk ook ruimte voor een homepage, die kun je ook gebruiken voor je foto's. Ik mag 20 MB vullen en ik heb vanavond eens uitgevogeld hoe ik daar gebruik van kan maken, is helemaal niet zo moeilijk! En belangrijker: het werkt!

Nulla tenaci invia est via

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:59

margreet schreef:
Verder zou het handig zijn als je PB's kunt "markeren als ongelezen" ofzo, iig aangeven dat je er nog iets mee moet doen.


Dat is het Daar denk ik regelmatig aan als ik weer eens iemand vergeten ben te antwoorden...waarom kom ik daar bij zo'n topic nou zelf niet op Verward *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:07

Margreet schreef:
Wat mij handig lijkt is als je berichten op de een of andere manier kunt markeren als je ze interessant of handig ofzo vindt. "Dat moet ik onthouden!". Dan kun je ze later makkelijk terug vinden en hoef je niet eindeloos met die zoekfunctie te pielen (vooral als je het niet precies meer weet!).

of als je een topic met een discussie wil volgen, maar (nog) niet wil reageren

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:53

Elke week, of elke 2 weken, of elke maand een quiz?

Over paarden, of over topics, of over mensen etc etc....

Lijkt me ook wel leuk...

Of misschien een mogelijkheid om foto's of iets dergelijks als E-Card te versturen....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 12:42

Een 18+ forum is misschien ook wel handig.. Sommige Onderwerpen lopen zo ver door dat ik af en toe wel twijfel of het niet te ver gaat voor de kids die hier rondsurfen.. Haha!

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 14:11

Tallie1979 schreef:
Een 18+ forum is misschien ook wel handig.. Sommige Onderwerpen lopen zo ver door dat ik af en toe wel twijfel of het niet te ver gaat voor de kids die hier rondsurfen.. Haha!


sorry maar dat vind ik dus echt niks! Ik denk dat die "kinderen" zoiets zelf wel kunnen uitmaken. Dan heb ik hoogstens zoiets van, doe er een icoontje aan zodat men van te voren kan zien dat het topic niet geschikt is voor de jeugdige bokker. Maar om nou een forum voor bokt af te sluiten voor de jeugdige bokker Verward

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 14:11

ja, dat is ook leuk dat idee van Shiloh, een mogelijkheid om E-Cards te versturen naar mede-bokkers. En het idee van dat dagboek vind ik ook wel leuk, of zoiets als een estafettestokje, iemand houd het een week bij en geeft het door naar een ander

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 14:43

foto upload, quiz, reviews, aanbiedingen van grote paardenzaken speciaal voor boktleden (moet vast een mogelijkheid voor zijn), E cards, een chat...
genoeg te bedenken lijkt mij

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:16

Avanti schreef:
Ik zou het reuze handig vinden dat je niet alle blz afmoet al je bijv bij blz. 20 moet moet je eerst tot blz. 20 alle pagina's aankilkt, mischien gewoon een kader waar je naar beneden kan scrollen en de bladzijde aan moet klikken.


ja dat vind ik ook!
Ik heb er een hekel aan dat ik eerst al die bladzijdes door moet, vooral ook omdat onze server zooo sloom is en dan duurd dit erg lang.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:08

Hè ja, die eigen upload, zodat ook stuntels als ik (picture trail: DRAMA!)ooit nog eens aan een avatar kunnen komen...? Lovers

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:36

Een literatuuroverzicht?
En een avatar? Een handig vriendje fikst die zo, haha *LOL*

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:45

ja, een upload zou wel handig zijn, en een goeie chat!
Verder is bokt zuper zo! En een eigen mail....

Ik zou trouwens ook best berijdt te zijn om voor die extra's te betalen. Zoals bv een uploadmogelijkheid.....

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:21

op een ander forum waar ik kom heb je dat ook.
Dan heb je zo`n knopje:
Afbeelding
en dan heb je bij de intro-pagina staan waar je jezelf aan wou herinneren.



Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 08:13

machie schreef:
ja, een upload zou wel handig zijn, en een goeie chat!
Verder is bokt zuper zo! En een eigen mail....

Ik zou trouwens ook best berijdt te zijn om voor die extra's te betalen. Zoals bv een uploadmogelijkheid.....


Ik ben het met Machie eens Lachen : een eigen up-load service (betaald!!!) en een goeie Chat !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 13:12

maakt me niet zoveel uit, up-load service is misschien wel handig, maar nu niet echt nodig (voor mij dan) want imagestation doet het vrijwel altijd!!!

maar zo'n paardenspel lijk me nou niet bepaald iets! je hebt er al zoveel!

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Amarins2, Annemiek73, Besje, carin0903, DeTjoeter, DotBot, Eefje_Sammy, GoogleAdsense, Googlebot, Gwenvd, Hanneke_68, Jny, Lijsken, MarliesSam, rien10, savieralover, SemrushBot, Stal_Fiore, StonedRomy, supervon78, Thami, YandexBot en 59 bezoekers