wat is slechter?? (roken)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

wat is slechter?? (roken)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 10:43

Ik vraag me af wat nou slechter is: shag of filtersigaretten.

Ik denk dus dat shag slechter is, want die filter zit er toch niet voor niks op of wel? Verward

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 10:44

Tuurlijk is shag slechter, maar je moet met de light en medium sigaretten ook opletten dat daar nog meer chemische troep in zit door het reinigen...

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 10:49

Er zit allebei dezelfde rotzooi in Kijk eens op de zijkant; nicotine en teergehalte, misschien dat dat verschilt?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 10:51

het is allebei troep.

Gewoon mee stoppen dus...

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 11:16

het scheelt dat ik niet rook Haha! maar ik vroeg het me gewoon af.
Want als je shag rookt dan is er dus ook geen filter die het tegen kan houden

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:31

heb een gloeiende hekel aan sigaretten. k*nkerstokjes noem ik het. Ik vind dit de meest nutteloze uitvinding die er ooit is gemaakt.

Sorry, moest even mijn frustratie kwijt vanwege het feit dat ik als niet-roker altijd het onderspit delf met rokende ouders en vriend.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:37

Gijs en ik roken nu drie maanden niet meer en het is echt in een woord GEWELDIG. Ik rookte 1,5 pakje per dag zo een 17 jaar lang gedaan. Gijs 1 pakje sjag in de 2 dagen en 30 jaar gedaan. We hebben elkaars kop eraf geslagen maar uiteindelijk kan ik zeggen dat het helemaal honderd punten is dat je humeur niet meer afhankelijk is van het wel of niet hebben van sigaretten. En bijkomend Je hebt zoveel meer LUCHT

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:39



GROOT RESPECT VOOR KIM & CO!!!
Laatst bijgewerkt door Tyrza op 04-04-03 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:43

Thanks,,

We zijn ook onwijs trots op ons!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:49

Ik denk dat het op zich niet echt veel uitmaakt of je nu shag of filtersigaretten rookt......het is allebei gewoon super slecht!!! Lips are sealed Je bent nl geneigd om light sigaretten dieper te inhaleren en dus ongeveer hetzelfde percentage nicotine binnen te krijgen als wanneer je de zwaardere variant zou roken.

Ik ga binnenkort ook weer een poging wagen om eraf te komen, en dan met de volle 100% inzet

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:50

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
GO PICASSO GO!!!!!
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:53

Filtersigaretten zijn natuurlijk beter dan shag. Light sigaretten zijn vaak slechter dan gewone, ondanks dat er minder nicotine en teer is zit. Dit komt omdat de light sigaret van de laatste troep gemaakt wordt, de restjes zeg maar.

Ik ben nu inmiddels ook alweer ruim een jaar gestopt en het is echt een bevrijding. Ik ben geen slaaf meer van m'n verslaving!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 12:53

Sigaretten en shag zijn natuurlijk beide slecht. Maar in sigaretten houdt de filter wat meer tegen. Daar tegenover staat weer dat sigaretten vaak bewerkt zijn en er dus toch nog veel rommel in zit.

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 13:07

Tyrza schreef:
:# Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
GO PICASSO GO!!!!!
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!


Thanks for the support!! *LOL* *LOL* *LOL*
Ik ga echt fanatiek mijn best doen!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 13:12

Ik zou het echt knap vinden van je hoor! Groot respect voor de stoppers onder ons!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 14:49

Tyrza schreef:
heb een gloeiende hekel aan sigaretten. k*nkerstokjes noem ik het. Ik vind dit de meest nutteloze uitvinding die er ooit is gemaakt.

Sorry, moest even mijn frustratie kwijt vanwege het feit dat ik als niet-roker altijd het onderspit delf met rokende ouders en vriend.


Amen!!!!!!

Ik als astmapatient moet me zooooooooo vaak verdedigen omdat ik niet wil dat er gerookt wordt in huis of zo. Ik word daar soms zo moe van Gaaaap

Wij gaan de rokers overhalen te stoppen, he Thyrza *LOL*

Op zoek naar de zon!!!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 14:56

Peter vond mij altijd vervelend als ik zeurde over zijn gerook. Nu is hij alweer bijna twee jaar gestopt en ... zeurt harder dan ik! Haha!

Ik hoor hier mensen over meer lucht nu ze gestopt zijn, Peter heeft over meer smaak *LOL*

Rokers vinden mensen die niet willen dat er in hun omgeving gerookt wordt lastig. Maar net zoals Dimple, krijg ik het er spaans benauwd van dus wie heeft er dan ècht last van wie Verward

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 15:22

Ik word af en toe zo moe van rokers. Op de manege rookt bijna iedereen en dat is verrekte lastig. Ze vergeten nl gewoon rekening met je te houden, als je toevallig bij hen aan tafel zit. En in de winter kun je niet veel anders dan in de kantine zitten als je gaat eten, lekker in het rookhol. Lang leve de zomer, ten eerste kan ik nu zelf lekker buiten zitten en ten tweede roken veel menden ook buiten, zodat als ik wel in de kantine ben het er niet zo benauwd is.
Ik ben ook heel erg blij dat mijn vriend niet rookt, heb ooit eens een vakantie vriendje gehad die dat wel deed en ik vond het gewoon echt goor.

On topic: Volgens mij maakt het niet zo veel uit welke sh*t je rookt, het is allebei slecht voor je gezondheid.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 15:35

waarom auk, ga je beginnen te roken ofzo? Verward

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 15:36

Allebij slecht!!. maar fliters daar gaat alles net zo hard doorheen aleen je krijgt geen tabak in je mond.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:12

Ik hoorde laatst dat sigaretten slechter zijn. Door de filter gaan de kleinste deeltje en die dringen dieper je longen in. Weet niet of het waar is hoor!

Ook bekend als Kim20!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:20

kim20 schreef:
Ik hoorde laatst dat sigaretten slechter zijn. Door de filter gaan de kleinste deeltje en die dringen dieper je longen in. Weet niet of het waar is hoor!


kan ook.
Ik heb ook gehoord dat Sigaren minder slecht zijn dan sigaretten Sigaar

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:35

die filter maakt geen bal uit... scheelt nauwelijks in teer en andere troep.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 19:18

Dimple"]
[quote="Tyrza schreef:
heb een gloeiende hekel aan sigaretten. k*nkerstokjes noem ik het. Ik vind dit de meest nutteloze uitvinding die er ooit is gemaakt.

Sorry, moest even mijn frustratie kwijt vanwege het feit dat ik als niet-roker altijd het onderspit delf met rokende ouders en vriend.


Amen!!!!!!

Ik als astmapatient moet me zooooooooo vaak verdedigen omdat ik niet wil dat er gerookt wordt in huis of zo. Ik word daar soms zo moe van Gaaaap

Wij gaan de rokers overhalen te stoppen, he Thyrza *LOL*
[/quote]

Haha! al is het het laatste wat ik doe: ik moet en zal mijn vriend ervan af helpen!!! Haha!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 19:46

kim20 schreef:
Ik hoorde laatst dat sigaretten slechter zijn. Door de filter gaan de kleinste deeltje en die dringen dieper je longen in. Weet niet of het waar is hoor!


ja,maar die gaan er toch ook wel 'doorheen' zonder filter? Verward


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amanda_T, angrywolf, Anoukjuuuhh, IASCrawler, Ik_is_Ik, Janneke2, Josien_, KimD, Milando, Pferdchen, Roquen, Saranghea, swatch en 56 bezoekers