Wat is 't leukste cadeau datje ooit heb gehad?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Wat is 't leukste cadeau datje ooit heb gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 13:56

Ik vroeg me zo af.. Iedere keer als iemand jarig is, weet ik bij heel veel mensen niet wat ik moet kopen. Meestal word het dan wel iets leuks, maar gewoon iets doorsnee zoals een luchtje. Of iets waar hij of zij van houdt.

Maar wat is het leukste (origineelste) cadeau wat JIj ooit (voor je verjaardag) heb gehad??

"What we call human nature, is actually human habit.."


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 14:15

springstartkaart voor Trammelant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 14:26

Heel leuk halstertje van Tess van mijn nichtje. Dat was toen nog zo'n klein ukkie. Was echt een heel leuk halstertje, maar nu past Tess hem al niet meer Boos!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 15:23

Wat ik echt heel bijzonder vind en me nog goed bijstaat is een grote Me to You beer met een ringdoosje met een ring erin omdat Roy en ik een jaar samen waren.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 15:26

mijn kerstcadeau 2001 Haha! Toscar Lovers
Niet Toscar opzich, want die heb ik grotendeels zelf betaald, maar de stalkosten voor zolang als hij van mij is, zadel, hoofdstel, deken... de hele start-zooi... allemaal cadeau Lovers

Maar als verjaardagscadeau, euh... afgelopen jaar kreeg ik een super mooi halster, zit ook een verhaal achter, waarom DAT halster, maar er zitten goede herrineringen aan Lovers

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 15:26

Het allermooiste wat ik ooit heb gekregen,daar hoef ik niet lang over na te denken.Toen ik 13 werd kreeg ik een hond,en ik ben helemaak gek op dat beest! Lovers

En natuurlijk Rinkja ook! Knipoog

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 15:30

*zie topic naam*

Dat moet nog komen, vrijdag ben ik jarig en als ik al mijn geld binnen heb ga ik een tuigje voor Corretje kopen Lachen En een karretje heb ik al.

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 15:58

Een nieuwe scooter en mijn paard!
Niet te overtreffen! Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 16:31

Het mooiste wat ik ook gekregen heb waren 2 dingen naja dingen..dieren..paarden..Jordy en Goldie...helaas heb ik die nu niet meer...

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 16:35

- Paardrijlessen toen ik tien was
- Een gouden ring van mijn opa & oma (krijgen alle kleindochters)
- En (gedeelte) autorijlessen op mijn 18e

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 16:41

MIjn mooiste kado was mijn 1e paard. Voor de helft zelf betaald, maar meer hoefde ik ook niet te betalen. Daarna heb ik eens een gratis shire merrie gekregen. Gewoon omdat ze was afgekeurd op haar hoeven. Ik heb er een jaar over gedaan, en toen waren de hoeven weer als nieuw! En daarna was ze goed gekeurd!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 16:46

Verlovingsring van me vriend Lovers

22 Januari verwachten we ons kleintje

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 16:50

In chronologische volgorde van alle dingen ooit gekregen die indruk hebben gemaakt.

Shetlander (van mijn opa en oma)
Spaarbankboekje t.w.v ƒ 3500,- (Voor mijn 18e verjaardag van oma, gespaard vanaf dat ik geboren ben t.b.v rijbewijs)
Seiko Titanium horloge (van mijn vriendje)
Mobiele telefoon (van vriendje - het ding doet het nog steeds )
Technics amplivier, cd-speler, tuner en Bose speakers (van mijn vriendje)
Nokia digitale sat. receiver en schotel (van mijn vriendje)
JVC videorecorder (van mijn vriendje)
Wodan a.k.a Bobo (ook van vriendje) Mijn mooiste en leukste verjaardagskado ooit Lovers
Pentium IV Computer en 19" monitor (van mijn vriendje)
Autoradio met cd-speler (wederom van vriendje, maar dit had ik de zomer al gekregen)

Maar het allerleukste vind ik nog steeds de kat (Wodan a.k.a Bobo).

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:05

Ik heb vaak dieren gehad voor mn verjaardag! vind ik altijd leuk!
Konijn, kat, Destiny(mn eerste paardje) Quentin(mn wedstrijdpaard) en een nieuw dressuurzadel, en een scooter!

verder heb ik een heeeeele mooie frontriem van een meisje gehad dat toen een tijdje op desje heeft gereden toen desje in eindhovern stond ivm brand bij de stallen thuis, en een gouden armbandje van mn oma en een hele mooie foto collage van allemaal foto's van mij&mn paarden van een goede vriendin van mij!en nog een paar hele leuke fotolijstjes waar ik zelf nog wat mooie foto's in kon doen
en verder weet ik het zo snel ff niet!

o ja bijna vergeten, voor mn 10e verjaardag kreeg ik 10 paardrijlessen, dat ik zo lang zou blijven rijden dat ik op mn 15e en 17e een paard zou krijgen hadden mn ouders toen denk ik nog niet verwacht!

verder heb ik als sinterklaaskadootje leren rijlaarzen gehad, of voor kerst mooie luxe zadeldekjes, halsters dekens rijbroeken, met alles was ik altijd blij(en nogsteeds!)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:11

MIjn mooiste kado kreeg ik van mijn 10e verjaardag. Mijn 1e pony. Een New Forst pony. Maar die werd kreupel en kon niet meer beter worden. En toen kreeg ik een tijdje later Moonlight (kreeg ik op mijn 11e was eigenlijk voor mijn 10e verjaardag............)

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:13

Mijn stalschoenen (die veel te duur waren Tong uitsteken). Die heb ik van Ilona, haar ouders en Rins en Jeroen gekregen voor mijn verjaardag. En ook een lijstje met een gedicht erin wat Ilona voor mij geschreven heeft Lovers.

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:51

Ethelate schreef:
Maar als verjaardagscadeau, euh... afgelopen jaar kreeg ik een super mooi halster, zit ook een verhaal achter, waarom DAT halster, maar er zitten goede herrineringen aan Lovers


Lovers Clown

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:53

Een opgeblazen chirurgenhandschoen met de tekst erop geschreven "gefeliciteerd met je rijbewijs" Haha!

Jullie zullen wel denken, die is gek hihi. Maar echt, ik was er zo super blij mee, niet te geloven, moest er zelfs bij huilen om zo'n 'stomme' handschoen Bloos Bloos zo blij ben ik zelden met een kado geweest dus vandaar dat ik dit noem. Het ging trouwens minder om wat het was, maar de hele situatie eromheen waardoor ik zo super blij met dat ding was.

Ik heb hem nu nog steeds en hij is nog steeds niet uitgelubberd en hangt te pronken in mijn glazenkastje.

(some people are weird Haha! Knipoog )

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:08

Uhm... Ik denk niet dat het echt perse een cadeau was. Ik heb weleens een uitvergote foto van m'n (nu dode) lievelingspaard (vroeger dan) in een gouden lijst gekregen

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:10

Mijn leukste cadeau wat ik ooit gekregen heb zijn mijn paardrijlessen en Tracy mijn hondje Haha! Lovers

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:32

een reis naar amerika toen ik ben geslaagd vorig jaar maar das een beetje duur misschien voor een verjaardag Haha! ik was super blij met de me to you beer met een gedichtje erbij die ik van dennis had gekregen met valentijn/met mijn verjaardag en een foto van dennis in een fotolijstje waar hij zelf niet zo blij mee is Ach gut maar ikke wel!
Laatst bijgewerkt door Druif_01 op 02-04-03 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:35

Mijn eerste pony (die we helaas moesten laten inslapen Huilen ) en Jamy!!!
Dat is echt het allermooiste wat ik ooit gehad heb Lovers ook al was het niet voor mijn verjaardag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:55

Het liefste kadootje wat ik ooit gehad heb, kreeg ik van mijn vriend voor sinterklaas:

Afgelopen zomer, in augustus 2002 heb ik mijn duitse herder moeten laten inslapen, vanwege HD-klachten. Deze hond had ik vanaf dat ze pup was en ze was echt mijn allerliefste maatje. Ik deelde lief en leed met dat beestje. Tegen alle verwachtingen in heeft ze bij me mogen zijn tot haar 11e jaar. Toen was haar lijf echt op. Ik mis haar nog steeds Huilen

En wat deed mijn lieve vriendje; die liet een foto uitvergroten en inlijsten en deed mij die kado met sinterklaas, en het mooiste van alles was het ontzettende lieve gedicht wat hij er bij geschreven had Lovers

Dat is echt zonder twijfel het liefste kado wat ik ooit heb gehad.

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 19:01

Het allermooiste cadeau dat ik ooit gekregen heb was op mijn 16e verjaardag en dat was Gabber.

Tandartsassistente met veel plezier!
Het ga je goed Gabber Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie