fretten bezigheid??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

fretten bezigheid??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 11:34

Weten jullie soms leuken bezigheden voor mijn fretten? Zoals speletjes of speeltjes. En als jullie soms iets weten waarmee ik ze eens goed kan verwenne laat me iets wete Knipoog

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 12:38


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 17:55

Tuigje kopen en buiten lopen. Ze vinden simpele dingen als balletje ook wel leuk. Mijn fret is gek op onze katten en onze hond waar hij veel mee speelt. Als hij een dolle bui heeft heb ik aan een klein balletje wat ik naar hem toegooi al genoeg Haha!
Wat mijn vorige fret super vond was haar op haar zij leggen en over de grond naar de andere kant van de kamer te schuiven. Kwam ze meteen terughollen "Nog een keer! Nog een keer" *LOL*

Verwennerij: FerretVite Vingers aflikken Vinden ze heeerlijk! En af en toe een rozijntje (niet te veel, gaan ze van aan de schijt). Maar GEEEEEN melk! Nooit. Ze kunnen de lactose niet verteren en gaan eraan dood.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 18:45

Een tuigje heb ik ja Haha! Maar ze kunne het nog niet zo heel goed hun vorige baasje is niet veel met hun gaan wandelen omdat ze in een drukke stad wonde. Maar ze beginne het te leren Knipoog Ze hebben ook 3 van die kleigne muisje om mee te spelen en 1tje kan bibberen dat vinden ze geweldig Hun grapigste speeltje is een tutter, lopen ze rond te lopen met een tutter in hun mond, echt een grappig gezicht *LOL* Hehe maarja het zijn ook grappige beestjes he Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 18:48

Verstoppen vind die van mij ook geweeeeldig! Onze honden kunnen de hele dag door eten van hun brokjes, maar onze fret verstopt ze elke keer *LOL* Als je hem door de kamer ziet scheuren, weet je al dat hij weer wat gaat verstoppen. Ook vinden we vaak potloodjes e.d. in schoenen en stap je in schoenen waar het zooltje uit is gehaald *LOL*
Lachen die frettenkindertjes Lovers

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 19:14

jep die van mij verstoppen ook alles Knipoog Overlaast heb ik eens gekeken op een plekje waar best wel vaak zitten, en wat ik daar allemaal vond Hehe de deugenieten he Haha!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 20:29

Haha,ja fretten zijn echt lollig,die van mij kan er ook wat van!
Waar ze uren mee bezig kan zijn is een bal waar je brokjes n doet,en die er uit komen wanneer ze de bal laat rollen.
Dat had ze ook meteen door.
Of plastic zakken,vinden ze meestal ook geweldig.Het beste is om die wel in stukken te scheuren en opletten of ze geen plastic binnenkrijgen.
Gewoon kattenspeeltjes doen het ook vaak goed,vooral zo'n muis aan een elastiek aan een hengel.
M'n fret bleef er maar achteraan rennen!