waar knap je gigantisch op af??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

waar knap jij op af?

schoenen
6 (7%)
gebit
25 (32%)
kleding
3 (3%)
taalgebruik
6 (7%)
intelligentie
15 (19%)
zoen kunsten
2 (2%)
anders namelijk...
12 (15%)
Roken
7 (9%)

Totaal aantal stemmen: 76


irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 10:32

Hahaha, ik had vroeger ooit eens een vakantievriendje, verder helemaal niks mis met die jongen, maar na de vakantie kreeg ik een brief van hem en die stond toch vol taal- en spelfouten Lips are sealed
Arghhhh, dat was dus echt een afknapper Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 10:33

Inderdaad een Amsterdams accent, vink niets (twents accent is liefff )


En over dat stinken.. Mannen die net gesport hebben ofzo en echt zo'n "mannen-lucht" hebben, vink niet echt vies hoor (of zeg ik nou iets heel erg raars?)

Wel als ze na 2 dagen nog in dat zelfde tshirt lopen, dan stinkt het wel.


En ik knap vaak af op het gedrag van jongens: patserig, stoer doen, uitschelden etc.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 11:02

Vieze lichaamsgeur, kunnen ze misschien wel niks aan doen, maar ik knap daar gigantisch op af.

Patserig gedrag, liegen, overdrijven zo kan ik nog uren doorgaan denk ik Haha!

Oh ja en ik heb een oren-fobie, ik kan niet tegen jongens met lelijke oren Haha! daar knap ik dus ook op af. Mijn vriend heeft gelukkig perfecte oren

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 11:21

Onverzorgd eruit zien... op alle vlakken
Je verzorgen is het minste wat je kan doen (en dan bedoel ik gewoon er netjes uitzien e.d.)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 11:46

jeetje, heb je een uurtje?? hahaha
kleding vind ik belangrijk, verzorging/uitstraling.
En wat ik heel erg vind is naar zweet ruiken of uit je bek stinken. BLEH, daar ga ik van over m'n nek.....!!!!!!!!! behalve zweten van de sex Haha!

Hij moet toch ook wel een beetje een gemiddelde intelligentie hebben hoor, zo'n domme gans kan ik niet tegen.
Nou, en ga nog maar ff door.............grinnik

gelukkig heb ik de perfecte man al gekidnapt Haha!

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 14:39

jaaa het twente acsent is geweldig!!!!

Tenzij je echt plat twents hoort Tong uitsteken

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 15:09

Wat ook heel fout is, sommige jongens hebben zo'n houding van 'kijk mij nou stoer zijn', dat vind ik absoluut erg irritant......

Qua accent/dialect: Fries is het allerergst!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 18:03

Ik heb ook een hekel aan domme mensen. Kan er niet mee omgaan. Ook humorloze mensen sla ik over.
Ik let niet heel erg op uiterlijk denk ik, zolang hij maar niet vies ruikt/toont.

Maar wanneer ik een vriendje heb die niet kan zoenen, is het snel over met de verliefdheid. Kan alles nog zo perfect zijn.. Een man moet goed kunnen zoenen, precies zoals ik het wil, zoniet... Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 18:08

Jongens die met een Noordelijk accent praten Haha!. Die kom je nogal vaak tegen hier in het Noorden.

Verder kijk ik heel erg naar kleding

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:35

Kan op bijna allemaal wel afknappen geloof ik. Hoge eisen misschien Tong uitsteken
Roken wil ik nog wel eens door de vingers zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:39

Ikl heb ooit bij Vitesse, de voetbalclub gewerkt. Daar was een vreselijk leuke voetballer, echt een giga lekker ding. Hij was best bescheiden en zelfs een beetje verlegen maar hij wuifde altijd en hij wenkte ook.

Op een dag kwam hij op kantoor om iets te vragen. Bleek dat hij verschrikkelijk stotterde, echt zo erg dat zijn gezicht helemaal verkrampte. Daar knapte ik zo giga op af..... En ik vond het ook vreselijk banketstaaf van mezelf want die arme jongen had het daar zelf ook al vreselijk moeilijk mee...... Dus zat ik met een grote afknapper en ik was ook nog boos op mezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:50

Onverzorgde mannen, daar knap ik vreselijk op af. Kleding etc daar kijk ik wel doorheen, maar zweetlucht, of gewoon zo'n vieze ongewassen lucht, vieze tanden, vet haar.... Misselijk
Oh ja, iemand die rookt maakt ook 0% kans, ik ga pertinent geen asbak uitlikken Haha! dat is echt te smerig voor woorden, zoenen met iemand die rookt....
Verder vind ik intelligentie erg belangrijk. Wil niet zeggen dat ik niemand onder HBO-niveau aardig vind, maar ik heb de pest aan mensen die niks kunnen en dat ook niet willen, gebrek aan ambitie dus. Word ik erg kriegel van, omdat ik zelf nogal streberig ben.

Plat praten vind ik ook niet geweldig trouwens. Kom zelf uit Brabant, maar heb slechts een lichte zachte G. M'n ouders hebben er altijd erg op gehamerd dat ik ABN sprak. Kan ook plat Bommels trouwens hoor *LOL*

Oh ja en overmatig alcoholgebruik is ook een enorme afknapper, daar hou ik al helemaal niet van. Vind ik zoooooo sneu......

Ah, en nu ik toch op dreef ben: mannen die expres hard gaan rijden in hun auto om indruk te maken en te laten zien wat 'n fantastische chauffeur ze wel zijn.... Misselijk !

En ik hoef trouwens ook niet tijdens een eerste gesprek te horen hoeveel meneer wel verdient.... Haha! want dat boeit me ook al niet.

Hihi, ik geloof dat ik een beetje veeleisend ben.... Gelukkig heb ik Dick al een jaartje of tien.... *LOL*

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 22:16

Zo hé ik dacht dat ik een zeikerd ben en daarom nog steeds zielig alleen loop, maar jullie zijn minstens zo erg! Haha!
Zelf kan ik er erg slecht tegen als iemand er slecht verzorgt uitziet.
Wanneer ze zoveel gel in hun haar hebben dat je kan zien wat voor kleur die gel had!
Gebit, moet schoon zijn, niet stinken en graag een beetje recht staan.
Ook moet iemand niet zo dom zijn. Zo hebben we iemand op het werk en die is zo dom, en daar kan ik me zo aan ergeren! Kleding daar maak ik me juist niet zo druk over. Maar ook moeten ze een beetje spontaan zijn, niet zo verlegen. Dit was het geloof ik wel Haha!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 22:23

ik knap af op gebit...denk je eerst...mmm best leuke jongen, maar dan zie je het gebit...pfff...
en hou ook echt niet van die jongens van: kijk hier ben ik en ik kan elke meid krijgen..!!!!
en ook graag geen vieze geur!

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 22:36

xxlindraxx geef je groot gelijk, denken dat ze alles zijn en ruiken alsof ze nog nooit van een douche hebben gehoort.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 23:11

Poeh... Op heel onverzorgde personen, blegh... En tanden en handen kijk ik ook altijd naar. Kleding maakt me niet zoveel uit, zolang het maar schoon is Haha! En verder knap ik gewoon af op dikke(re) jongens... Sorry, maar kan er niks aan doen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 00:10

lis schreef:
Ik heb ook een hekel aan domme mensen. Kan er niet mee omgaan. Ook humorloze mensen sla ik over.


yep mee eens
en bij voorkeur ook niet-rokend

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 00:12

Ik vind die ventjes die denken dat ze stoer zen echt niks.
Of er gewoon dom bij lopen of iedereen maar uit lopen schelden op alles wat ze doen en zeggen.
Verder vind ik het gebit ook een klein beetje.
Ik vind het gewoon vies als er een laag aanslag op zit...bah Misselijk
En roken...tsja vind ik niet echt erg...keb dr geen last van.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 00:18

Ohja, als ze roken is het ook meteen van
Moet ik dus ab-so-luuuut niks van hebben

Domme, humorloze mensen daar begin ik niet eens aan... *Maar verder ben ik niet kieskeurig hoor... Schijnheilig Ben blij dat ik in mijn ogen een perfect vriendjelief voor mij heb Haha!:D*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:56

Uiterlijk vind ik over het algemeen geen onoverkomelijk probleem. Daar kun je nog het een en ander aan bijschaven... Ga een keer mee kleding kopen, of stuur hem naar de kapper. Daar is wel iets aan te doen.

Wat ik veel erger vind zijn jongens (meiden ook, maar daar hebben we het nu niet over) die geen eigen mening hebben. Van die jongens die nooit zelf nadenken, maar altijd een ander napraten...
Als je zo iemand vraagt hoe hij ergens over denkt krijg je altijd een antwoord als: "Mijn vader zegt altijd...." Jakkes!
Of jongens die ineens heel lollig gaan doen als hun vrienden in de buurt zijn! Ik heb het liefste iemand die gewoon zichzelf is. En nee, dat hoeft niet perfect te zijn, want dat ben ik ook niet.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 10:56

Er zijn inderdaad verschillende dingen maar de grootste is voor mij mij als ze echt niet intelligent zijn! Je moet wel leuk met iemand kunnen praten en hij moet humor hebben. Accenten maken mij niet veel uit, kleding op zich ook niet, ja het moet niet te erg zijn natuurlijk. En roken vind ik niet fijn maar ik zal de 'ware' er niet door laten lopen. Haha!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 12:22

rokers en superarrogante ventjes en jongens zonder humor hoeven bij mij niet aan te kloppen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 17:33

Er zijn ontzettend veel dingen waar ik op afknap (erg he), maar het geheel moet gewoon kloppen.

Waar ik bijna als eerste naar kijk als ik een leuke jongen zie is het gebit. Is dat niet mooi (en dan bedoel ik niet dat hij een witte prodent-smile moet hebben, maar bruine tanden, of ontbrekende tanden vind ik echt vreselijk) dan . Vind ik gewoon vies. Maar spleetje tussen tanden vind ik geen ramp ofzo (maar het moet geen Theo-en Thea gebit zijn Haha! )

Maar op nr 2 staat absoluut de intelligentie. Pas op nr 2 omdat je als eerste het uiterlijk ziet en dan pas het innerlijk. Je moet wel een normaal gesprek met ze kunnen voeren. En anders . Ook al is hij verder nog zo leuk.

Dus hele knappe jongen met mooie tanden maar zo dom als een gans hoef ik niet .

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 17:42

Intelligentie, de meeste anderen zijn óf afgeleiden daarvan óf daar kunnen ze niks aan doen.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 18:20

schoenen zijn een van de dingen waar ik echt iemand op kan afkeuren, verder kleding, haar, overig haar, geur