waar knap je gigantisch op af??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

waar knap jij op af?

schoenen
6 (7%)
gebit
25 (32%)
kleding
3 (3%)
taalgebruik
6 (7%)
intelligentie
15 (19%)
zoen kunsten
2 (2%)
anders namelijk...
12 (15%)
Roken
7 (9%)

Totaal aantal stemmen: 76


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 18:22

Ik knap niet zo snel af, maar slechte persoonlijke verzorging en hygiene staat toch wel hoog in het vaandel bij mij.

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 18:36

joostvangestel schreef:
Intelligentie, de meeste anderen zijn óf afgeleiden daarvan óf daar kunnen ze niks aan doen.


Ook al kunnen ze er niets aan doen, kun je er nog wel op afknappen, das een gevoel, doe je niet expres!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 13:24

Ik knap ook af op taalgebruik, en dan als dit heel dom klinkt. Ik hou ook echt niet van domme mannen.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 14:23

Samsam: heel erg waar. Overigens kan ook niet iedereen iets aan intelligentie doen, maar dat zou ook een afknapper zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:40

Ik heb eigenlijk iets nog niet gehoord waarvan ik absoluut dacht dat het genoemd zou worden. Namelijk dat de jongen kleiner is dan het meisje.
Ik heb al vier jaar met mijn vriend, ben zelfs verloofd sinds kort. Hij is kleiner dan ik en heb van ongeveer iedereen die ik ken commentaar gehad. Ik zelf heb er geen problemen mee, moet ik daarvoor de jongen van mijn dromen laten lopen?

Wat vinden jullie daarvan? Afknapper of niet?

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 18:05

akke schreef:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb eigenlijk iets nog niet gehoord waarvan ik absoluut dacht dat het genoemd zou worden. Namelijk dat de jongen kleiner is dan het meisje.
Ik heb al vier jaar met mijn vriend, ben zelfs verloofd sinds kort. Hij is kleiner dan ik en heb van ongeveer iedereen die ik ken commentaar gehad. Ik zelf heb er geen problemen mee, moet ik daarvoor de jongen van mijn dromen laten lopen?

Wat vinden jullie daarvan? Afknapper of niet?


nee dat vind ik helemaal niet akke, dat is alleen maar uiterlijk vertoon, als jij gelukkig bent is dat toch gewoon perfect, wat is nou belangrijker wat jij vind of anderen?

ik heb mijn stem uitgebracht op gebit, ik vind dat iets wat altijd opvalt en als er wat mee is dan knap ik er echt meteen op af, of hele lelijke handen : afgebeten, vies enz.

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 18:08

Mmm, mijn vriend is ook kleiner dan mij Boos! Soms vind ik dat zelf wel eens vervelend...
heb persoonlijk liever een vriend die langer is, maar mijn vriendje is lief, en dat vind ik toch t belangrijkst Lovers