Nee niet weer.. *snif*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Nee niet weer.. *snif*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 20:03

Omdat onze 8 jarige hond een tijdje terug is ingeslapen, (zie: [AM] Dag lieve Boro.. ) zijn wij opzoek gegaan naar een puppy. Na een tijdje kwamen we bij een advertentie van een fokker, wel te verstaan een goede fokker.
Alles gezegt alles gedaan, wij daar naartoe en een pup uitzocht. Hele goede pups met stamboom en gezondheids verklaring etc. We hebben haar gisteren gehaalt en ze is echt perfect! Lovers We zijn bezig met zindelijk maken enzo. Vandaag gingen we even voor controle langs de da en wat blijkt? Ze heeft een ruis in haar hartje Verdrietig . Nu gaan mijn ouders morgen met haar terug naar de fokker om te kijken wat ze kunnen doen. Ik wil niƩt dat ze haar laten inslapen, niet weer, niet Dewi.. Huilen

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 20:12

een ruis aan het hart hoeft niet erg te zijn alleen als je met de hond wilt gaan fokken tja dat kan niet

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 20:13

M'n kat had ook problemen met d'r hart, en die had medicijnen gekregen, Is een hele lange tijd goed gegaan Lachen maar uiteindelijk wel in moeten laten slapen onverwachts Verdrietig
khoop voor je dat het goed gaat met je puppy! sterkte Kusje

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 21:49

Ik hoop dat het meevalt.
Leuke naam heeft je hond.