Ruziënde buren... *zucht*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Ruziënde buren... *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 00:38

Dit is nou al de derde nacht deze week dat ik word wakkergehouden door de relatietroubles van een van onze buren.
Helaas kan ik er maar niet achterkomen wie het zijn. Wij wonen nl in een apartementenblok en in de slaapkamer kan ik de woordenwisselingen zo'n beetje letterlijk verstaan. Toch brand er geen licht bij onze naaste buren en ook boven ons geen teken van leven...
Net stond ik op het punt om de politie te bellen omdat ik een vrouw hoorde schreeuwen en roepen. Maar toen ik mijn kleren aan had was het inmiddels weer stil (ik lag al in bed). Ben nog even buiten gaan kijken en luisteren maar ik hoorde niks meer.
Wel eng, hoor... Ik hoop maar dat er niemand geslagen is, ofzo. Want zo klonk het wel.

* To Belg, or not to Belg *


obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 01:35

Ik ken dat. Ik hoor geregeld mijn buren ruzieen maar ik weet niet of t naast me of onder me is. 1 keer hoorden we keihard gekrijs en toen een keiharde bonk, alsof iemand met zn hoofd tegen de muur geramd werd.
Toen zijn we ook ff een rondje gaan lopen over de gallrij en de gallerij beneden ons, ook alles donker en daarna niks meer gehoord!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 01:41

He bah... ben toch blij dat dat hier niet gebeurt (nou woon ik vrijstaand ook), toen ik nog thuis woonde was er boven in de flat weleens bonje...
in de open deur en alles...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 02:22

Misschien kan je wel de politie bellen en er melding van maken ?!!
Ik weet niet, maar was het steeds een beetje rond dezelfde tijd? Dan kan je dat erbij zeggen, zodat ze er rond die tijd dan misschien eens op patrouile langs kunnen rijden ?!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 09:48

Weet je wat het probleem is in een flat? Dat je idd nooit precies weet waar het vandaan komt. Wij hebben een tijdje gehad dat ze aan het boren waren. Ik was ervan overtuigt dat het de bovenburen waren. Maar nu bleek achteraf dat zij het niet waren, zij dachten dat het haar bovenburen weer waren Haha!
Ik zit op een hoek, op de eerste etage, maar het kan gerust drie appartementen opzij en naar boven zijn. Heel lastig.
Ik heb gelukkig nooit echt last van geluiden.
Maar ik kan me voorstellen dat het behoorlijk angstig is, zeker als je het idee hebt dat er iemand misschien wel geslagen wordt. Brrr, je moet er niet aan denken dat je er getuige van bent, zonder dat je het zeker weet.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 12:31

Ik was alleen thuis en er werd behoorlijk ruzie gemaakt. Ik vond het echt eng, vooral omdat ik niet kon plaatsen waar het vandaan kwam.
Maar de rest van de nacht is het rustig gebleven. Heb me wel voorgenomen om een volgende keer toch de politie te bellen....

* To Belg, or not to Belg *

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 12:36

Ik hoop idd dat er niks gebeurd is. Wij hebben ook van die buren die man zie ik nou nooit meer. Hij zit misschien al wel weer vast. Hij was echt altijd dronken en daarom was het ook altijd ruzie. Maar hij is nu weg en daardoor de ruzie ook veel minder geworden.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 13:30

Linda250 schreef:
Dit is nou al de derde nacht deze week dat ik word wakkergehouden door de relatietroubles van een van onze buren.
Helaas kan ik er maar niet achterkomen wie het zijn. Wij wonen nl in een apartementenblok en in de slaapkamer kan ik de woordenwisselingen zo'n beetje letterlijk verstaan. .


Ik ben een beetje voyeuristisch ingesteld en erg nieuwsgierig. Kun je ongeveer een beetje weergeven wat ze allemaal tegen elkaar zeggen? *LOL*

De hond is de betere mens

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 13:58

Ja hier net zo. Wij wonen ook in een flat en af en toe is het raak.
Als ik op de wc zit hoor ik dan ook een hoop geschreeuw, en laatst ook een bonk tegen een muur en een gekrijs daarna.
Klonk helemaaaal niet fijn Scheve mond
Mijn vriend kwam op dat moment ook thuis en die zei dat er politie voor het portiek stond, dus kennelijk hadden andere buren al gebeld ofzo.
Ook geen idee welke buren het nou geweest zijn, wij zitten ook precies middenin de flat, dus het kan van alle kanten zijn.

[edit]domme tiepvoud[/edit]

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 14:38

tja das niet goed Boos! misschien moet je us met hun gaan praten

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 11:36

stitch schreef:
tja das niet goed Boos! misschien moet je us met hun gaan praten


Dat is erg lastig omdat ik niet weet wie het zijn. Bovendien ken ik mijn buren niet zo goed, dus ik denk niet dat ze het op prijs stellen dat ik me ermee zou gaan bemoeien.

Citaat:
Ik ben een beetje voyeuristisch ingesteld en erg nieuwsgierig. Kun je ongeveer een beetje weergeven wat ze allemaal tegen elkaar zeggen?


Tsja... een heleboel verwijten heen en weer, maar vooral van haar kant. Daarna geschreeuw, rennende voetstappen en gekrijs. Hem hoor je eigenlijk nauwelijks, waarschijnlijk omdat hij minder volume produceert...

* To Belg, or not to Belg *

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:36

Mijn vriend heeft ook wel eens al met de telefoon in zijn handen gestaan. Onze buren waren toen niet uit elkaar (ze waren al 3 maanden getrouwd...) en zij kwam wat spullen ophalen (hij woonde er nog), wat ontaardde in een flinke ruzie en veel herrie. Toen hij wou bellen ging ze net weg.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:26

Linda250"]
[quote="stitch schreef:
tja das niet goed Boos! misschien moet je us met hun gaan praten


Dat is erg lastig omdat ik niet weet wie het zijn. Bovendien ken ik mijn buren niet zo goed, dus ik denk niet dat ze het op prijs stellen dat ik me ermee zou gaan bemoeien.

[/quote]

tja, das dan niet al te best, ik zou het ook niet meer weten gewoon terug vervelen, muziek lekker hard }>

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Astrida

Berichten: 147
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 21:48

Onze naaste buren hebben bijna dagelijks ruzie met elkaar,vooral mijn buurvrouw hoor je constant schreeuwen tegen haar man en dochter Frusty .
Dat begint vaak al om een uur of 6 in de OCHTEND ...of s'avonds laat.
Een poosje geleden was het een paar keer midden in de nacht raak(als haar dochter uit is geweest). PFFF om gek van te worden... Boos! hun slaapkamer ligt pal aan de mijne,je kan gewoon alles woordelijk verstaan.
Ik heb er laatst wat van gezegd...het heeft weinig geholpen .

Vriendschap is een mengsel van liefde en begrip.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, AnoukS_, Boheme, corinec, Eleeke, furious, hooi, mariettek, moeshie, Paardjes83, power1997, Reyndir, SassyMoon, Sneeuwmaan, ual_95, YandexBot en 169 bezoekers