poes is boos...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 13:45

Vanmorgen wilde ik haar een mooi rood halsbandje om doen. Voorlopig mag ze nog niet naar buiten, maar zodra dat wel mag, moet ze toch een bandje met naamkokertje om zodat ze haar kunnen terugbezorgen als ze van het balkon dondert. En daar wilde ik haar dus aan laten wennen, een uurtje ofzo maar.

Mevrouw was duidelijk NOT AMUSED. Blazen, krabben (over mijn hand) en happen naar het bandje. De eerste keer ontsnapte ze, de tweede keer kreeg ik 'm om. Ze heeft me eerst nog een hele tijd heel vuil aan zitten kijken met haar oren plat, maar toen mocht ik haar weer aaien. Lang duurde dat niet, ze ging op mijn slaapkamer onder de kast zitten en daar zit ze nu al sinds een uurtje of half 10.

Tja, als ze dat bandje af wil hebben, zal ze toch echt onder die kast vandaan moeten komen. Ik ga haar niet halen... Extreme duivel

Gisterenavond was ze trouwens heel gezellig. Ik heb die avond veel zitten bellen en toen kwam ze lekker bij me liggen spinnen. Ze heeft trouwens behalve scherpe tandjes toch ook wel heel scherpe nageltjes... Misschien toch maar Alligator noemen of zoiets? *LOL*

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen - T.S. Eliot</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-03 14:46 ]</font>


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 13:48

Hahahahaha.... da's een goeie.. En als roepnaam wordt het dan Alli..
Ik heb hier ook zo'n wildebras, uit het asiel gehaald, maar deze is voorheen mishandeld en altijd bang.
Succes ermee... Party!! Lachen Party!! Lachen

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 13:50

Zolang ze geen gevaar loopt voor verhanging gewoon om laten hoor! Deed Bobo ook altijd, ook racen enzo om te vluchten voor het bandje en na een poosje zijn ze er aan gewend en dan merken ze het niet meer. Ze heeft toch wel zo'n bandje met een stiekje ertussen he? Bobo heeft ook hele scherpe nagelthes en tanden en demonstreert dat graag in je enkels en vingers... *LOL*

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 13:52

En noem haar Crocodile Dundee... met als roepnaam dundee, okay het is wel een plaatsje in Schotland maar er ligt vast ook wel een Dundee downunder.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 13:57

Of je noemt haar Spin!!!!!

Ze spint al en ze is nog een spinnekop af en toe ook.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 14:09

Mmm... de kantinejuffrouw bij mijn vorige werk werd 'de Spin' genoemd omdat ze (netjes gezegd) niet zo vriendelijk was... Extreme duivel

Roos, ze heeft inderdaad een leren bandje met een stukje elastiek ertussen. De eerste keer had ik 'm ook nog te strak gedaan, gelukkig was ze toen nog niet onder de kast geschoten. Met gevaar voor eigen leven het ding een gaatje losser gedaan en nu zit ze dus de hele dag al verstopt.

Ach, ze zal wel weer actiever worden als het donker wordt, was gisteren ook. Toen zat ze de hele tijd achter mijn gordijnen in de slaapkamer. Die zijn zwaar en hangen tot op de grond. Elke keer als ik ging kijken, zei ze 'mieuw' maar dan bleef ze ook gewoon zitten. Ze komt vanzelf wel als ze aandacht wil. Lief beest hoor!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 14:45

En anders klein plakje worst vlakbij de kast leggen. Zodra ze die op heeft komt ze erachter dat het vrouwtje helemaal niet meer naar haar kijkt en totaal niet meer nog andere halsband-ambities heeft...
Oh gelukkig dan kan ik nu wel verder lopen, eventueel naar de bank... oeps was het wel veilig? Hee daar staat wat water, ff sloeberen.... niemand die kijkt? Dan kan het wel ff...
Toch wel vermoeiend hoor, zo'n kattenleven.
Overal in huis staan er trollen te wachten om je aan te vallen en op te eten, en die ene die zegt dat ze je vrouwtje is begint er nu ook al verdraaid veel op te lijken, met haar stomme halsbandje Boos! ....

Hihi, sterkte Karin. Heb er zelf ook twee, wij deden de bandjes in 1x om en dan niet meer af, ze wennen er vanzelf aan. Maar ja, het is niet zomaar iets.
Ik moest ook in 1x aan Peter wennen, zomaar ineens hadden we verkering en hij is nooit meer weggegaan! Nu al 13 jaar bij elkaar. Tja. Wat dat betreft is hij net een poezenhalsbandje *LOL* *LOL* *LOL* .
Alleen zit hij wel lekkerder denk ik Lovers ?

Groetjes, Dorine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 15:25

Dan heb ik blijkbaar poezenbandjes van verdachte kwaliteit...
Tenminste, de poezenbandjes gaan nog wel, maar die mannen?????

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 15:33

Terug naar de winkel en inruilen }>

Heb je het bonnetje nog? Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 16:28

Tja Bart, waar vind ik nou een poezenbandje of huwelijkskandidaat die wel deugt??
Op het rek in de winkel zien ze er allemaal wel goed uit, in het gebruik vallen ze meestal pas echt tegen.
Hoe doe ik dat dan????

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 16:38

Tja, de bladen goed in de gaten houden en kijken of ze een demo model hebben..

En natuurlijk altijd zorgen dat je binnen 30 dagen kan ruilen, no questions asked..

Of je komt een keer shoppen in stiphout, daar weet ik in iedergeval nog 1 errug goed exemplaar Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 16:43

Ik heb ook al heel wat katten gehad en ik heb er nu ook 2. Als we ze een bandje om deden vonden ze dat echt niet leuk. Ze probeerde het de hele tijd eraf te halen enzo. Maar wij hebben buitenkatten en een van de katten die we nu hebben maakt zijn bandje steeds los. Dan gaat ie naar een tak en dan zorgt ie dat het takje tussen hem en het bandje komt te zitten. Dan loopt ie heel hard weg en het bandje blijft dan dus haken aan de tak. Weg bandje. Zo heeft die kat nu al ongeveer 15 bandjes gehad. Ik denk dat het katje er wel aan gaat wennen. Het zit gewoon ff niet lekker maar over een tijdje merkt het katje er niets meer van. Doeg!

Play Like A Man, Win Like A Woman!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 16:46

he bart, volgens mij zit er nu een heel groot gat in je plafond vanwege die hele hoge dunk van je, of niet? Knipoog Maar inderdaad, je mag best wel een beetje vertrouwen in jezelf hebben. Is helemaal niet verkeerd

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 16:48

Hehe, nee hoor, valt wel mee Knipoog
Is mijn manier om m'n onzekerheid te maskeren.. Tja, je moet wat..

Komt allemaal goed, zeggen ze..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 16:58

Citaat:
Op 2001-07-03 17:38, schreef BartVB:
Of je komt een keer shoppen in stiphout, daar weet ik in iedergeval nog 1 errug goed exemplaar Knipoog


Bart (en Lovely), dit is wel heeeeeeel erg off-topic... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 17:08

Kweenie, ik heb al geklaagd.

bart, hoe zijn mannen met bandjes?? Toch ook tak er tussen en klak-weg??

BTW, where in the world is Stiphout??

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 17:13

Oké oké, if you can't beat them, join them is dat spreekwoord toch?

Ik ben in Stiphout (of all places) geweest en heb daar het huis van Bart gezien. Alleen van de buitenkant hoor. En de vijver van Sbuurman. Stiphout? HO STOP REMMEN anders zijn we er alweer doorheen!!! *LOL*

BTW: Stiphout ligt ergens in de buurt van Helliemond.
_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen - T.S. Eliot</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-03 18:15 ]</font>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 18:35

Hahahaha, foei foei Haha! mede-moddereters jullie horen toch beter te weten...

Karin; ik zou het bandje om laten des te sneller ze eraan went des te beter. Net doen alsof je niet eens weet dat je hem omgedaan hebt en gewoon even laten gaan.
Ik heb 3 katten, de eerste 2 met 8 wk direct laten wennen aan bandje om nek heen, de derde heb ik sinds april was al een jaar oud, hup bandje om...vond ze niet leuk en naast krabben,bijten en ermee vechten probeerde ze ook de hond ervan te overtuigen het af te halen *LOL*
Gewoon laten zitten!!! ze weet nu niet beter en alle drie blijven nu ook keurig zitten als ik iets wil verstellen of veranderen aan het bandje, misschien omdat ze hopen dat ik het afdoe *LOL*

Ik vind het wel altijd jammer van de vacht die gaat in die nek uiteen staan, maar het is wel een lekker kriebelplekje.
Dat zo'n kokertje goed werkt bewijst maar weer de buurvrouw; die dacht dat onze (die 3de) poes een weggelopen poes was (die word gezocht, foto en alles in de supermarkt)...gelukkig stond er in het kokertje onze naam en adres en heeft ze haar weer los gelaten!!!

Wat nog beter werkt dan een halsband met koker is Petfinder!!!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 20:28

Speciaal voor jou Karin;

LOVE HURTS Lachen

Afbeelding

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 20:32

ik vind het hardstikke eng zo'n bandje! maargoed bij ons lopen ze ook altijd buiten en ik moet er toch ecvht niet aandenken dat ze zichzelf ophangen ofzo brrrrr

en die laatste die we er nu bij hebben is gechipt... ideaal en van de rest ben ik wel overtuigd dat die niet meer weglopen!
morgen word de oudste van ons 9!!!! HOERA HOERA HOERA! Party!! dus echt wel een record!!!

"Some memories are best forgotten"

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 21:40

hahahaha een heerlijke eigenwijze kat super hihihi

Lekker laten zitten ze komt vanzelf als ze honger krijgt Frusty .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 22:03

Leuk plaatje Orri, erg herkenbaar! Mijn poezemeid heeft ook van die hele scherpe nageltjes... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 22:06

is ze al weer van onder de kast vandaan?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 22:41

Yep, sinds een minuut of 10. Toen ik naar de manege ging zat ze weer tussen het schoenenrekje in de berging, toen ik thuiskwam zat ze weer onder de kast. En net zag ik iets zwarts langs me heen schieten richting open raam, maar daaronder zit een paar meter luchtledigheid. Heb het raam dus maar wat dichter gedaan. Ze ligt nu op de leuning van de bank te spinnen. Nog maar ff 10 minuutjes met haar spelen voordat ik ga (proberen te) slapen. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 07:40

Leuk he zo'n kat hahaha.

Ik heb 2 katten die buiten lopen maar ik heb ze laten chippen. Ik heb zulke enge verhalen gehoord over die kattenbandjes. En tegenwoordig kijkt elke asiel of een kat gechipt is als ze binnen worden gebracht. Dat is voor mij een hele geruststelling.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnneMarijeP, Annemiek73, DeTjoeter, EsmeeKKK, Flippertje, GaitMonster, GoogleAdsense, hagelslag, HighFly_, IASCrawler, janneke_S, Julia_, Mama3, N_Quirro, PlukenKrul, PowerPoef, SdaphneS, stoer, Telpeva, xChanelx en 71 bezoekers