mss 2 nieuwe fretten!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

mss 2 nieuwe fretten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 18:10

hey iedereen ik heb mss 2 fretten Haha! goed he Ze zijn van een meisje dat asma heeft en de oorzaak zijn mss haar fretten dus moet ze mss weg doen. Als de test blijkt dat het door haar fretten komt ga ik ze verder verzorgen en worden het dus mijn fretjes. Ik vindt het eigenlijk wel erg voor Elizna dat ze haar fretten dan zal moeten weg doen! Scheve mond Ik hoop dat ik haar verdriet een beetje kan verzachten omdat ik heel goed voor ze ga zorgen en van ze ga houen! Lovers
Als ze haar frettjes toch kan houden wat super goed nieuws zou zijn voor haar Zoek ik gewoon verder naar 2 frettjes , want er zijn nog genoeg opvang fretten die een goed baasje zoeken!!!
groetjes Tessake

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 18:16

wat leuk!!nou ja voor jou dan niet voor die elizna maar wel leuk voor jou!gefeliciteerd!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 18:28

Leuk hoor! Ik hoop dat je weet hoe je met fretten om moet gaan, het zijn geen standaard huisdieren Haha!
Zou wel leuk zijn voor je! Wat minder voor je vriendin natuurlijk.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 18:43

jep zeker weet ik hoe ik met fretjes moet omgaan, Knipoog heb er al ene gehad, Peaches was haar naam maar ze jammer genoeg nog niet zo lang geleden gestorven Huilen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 18:44

Ik had ook 2 fretten, nu nog 1tje. In mijn profiel kun je fotootjes vinden Lovers

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 21:44

Cewl!!!!!!!!! Een vriendin van mij heeft een fret! Vet lief hij loopt gewoon los door huis en gaat zelf de trap op en doet het in een soort kattenbak! vet sweett!!!!!!!!!!!!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:24

Leuk voor je,ik heb ook een fretje uit een opvang.Daar zij idd ook heel veel superlieve fretjes die op een baasje wachten.Maar het zijn superdiertjes,heel veel plezier ermee.