spinn off Den Haag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 11:23

Spinn Off '01 voorronde in Den Haag

Zaterdag was dus de voorronde van Spinn Off '01
in Den haag.
Spinn 'off is een breakdance wedstrijd, en dan zijn er 4 voorondes landelijk en de
finale is dan in de Melkweg in october.
Mn vriendin die breakt en ik ga wel vaker met haar mee en die vroeg of ik weer mee kwam. Ik vond het hardstikke leuk dus gingen we op half 6 naar Den haag.
Op Schiphol hadden we afgesproken met n andere meisje van hun groep 'One step ahead'. Wij in Den Haag n beetje verdwaalt (nahja we wisten nie met welke tram we moesten en die bordjes waren zooo onduidelijk)
Toen waren we er eindelijk... en toen stond ik gewoon bij 'one step ahead'op de lijst
en ik kreeg zo'n badge die je moet laten zien als je ergens naar binnen wilt... en daar stond dus deelnemer op.. (ik helemaal patsen met dat ding!!! *LOL* )
Het liep giga uit.. het zo om 7 uur beginnen we we begonnen op half 9 ofzo.
Eerst 2 on 2 battles tot 14 jaar (dat was echt heeeeeel stom) daarna 1 on 1 tot 14 jaar nou daar deed n jongen mee uiit Adam die wij ook kennen en die had ook nog gewonnen!!!
Daarna showcase en daar deed mn vriendin dus aan mee, de freeze ging wel heel fout maar voor de rest ging t heel goed. (ze hebben die cat. ook gewonnen!!0
Toen kwamen de 1 on 1 battles 18+ en die waren goed!!!!!!! echt het was heeel spannend.
Daarna kwamen de group battles en daar deed mn vriendin ookaan mee met 1 step ahead. En de eerste battles moesten ze tegen keigoeie waarvan ze nog nooit gewonnen hadden en daar hadden ze van gewonnen dus toen stonden ze in de finale en in de finale moesten ze tegen 2 en daarvan hadden ze tegen 1 verloren en van 1 gewonnen (die hadden ze echt heeeeeel goed gedaan!!!!)
Inmiddels was het al half 1 en we moesten eigenlijk om half 12 weg om de laatste aansluiting naar Weesp te redden. Dus wij gewoon met andere mee met de nachttrein toen kwamen we op CS. Eerst zouden we bij n vriend slapen maar daar hadden we nie echt veel zin in. Toen bedachten we dat er van Leidseplein n nachtbus naar weesp gaat. us wij daar vragen reed ie bus nie meer... (grrrrrr...)
Uiteindelijk zijn we maar met de taxi naar huis gegaan!!
Ik sliep bij haar en we bleven nog ff banketstaaf en toen gingen we naar bed en toen werd t al weer licht (twas n uur of 5).

Dat was dus spinn off '01 als mn foto's zijn ontwikkeld dan plaats ik ze wel (als ze gelukt zijn)