ADSL ervaringen, welke provider?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 10:54

ZON schijnt de goedkoopste te zijn ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 12:13

Wanadoo Hometime bestaat niet meer. Bij de introductie liep het zo verschrikkelijk storm, dat het heel erg snel over was met de pret. Alleen als je er snel bij was, dan had je mazzel, zoals Maarten en ikzelf.
Hometime was toen een hele goede en goedkope oplossing, maar inmiddels ingehaald door adsl, vandaar dat ik over ga op adsl, dat zal in de praktijk toch nog wat voordeliger zijn.

Adsl had bij al moeten draaien als ik niet de onmogelijke combinatie van hardware had gekozen (zie boven). Nu wacht ik op een ander modem en dan is het als het goed is in orde.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:08

Ik heb ook Demon, en ben daar over het algemeen erg tevreden over. Vast IP, dus je kunt makkelijk een servertje draaien, geen gezeik over bandbreedte gebruik en last but not least... geen gezeur met KPN! (Demon maakt geen gebruik van MXStream)

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:16

ADSL, Planet... bevalt prima en het draait hier met XP (prof) waarschijnlijk zat hier alles precies goed Verward

prompter

Berichten: 11087
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:43

Ook Planet, super makkelijk zelf te installeren, snel, en nooit problemen met inbellen.