watertherapie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

watertherapie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 22:28

Vandaag kwam mijn schoonvader ineens met watertherapie aan, Hij had hier een boek over gekocht, en dat zou voor mij ook weleens kunnen helpen (migraine)
Wat ik ervan begreep houdt het in dat je bepaalde lichaamsdelen met warm of juist koud water "bewerkt"
Heeft iemand hier ervaring mee?


Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 11:19

veel hoofdpijn kan te maken hebben met te weinig bloed/zuurstof/vocht in je hersenen
warmte - koudte baden bevordert de doorbloeding
dat zou dus kunnen helpen

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 13:15

een patient bij mij op de afdeling had van een alternatieve arts de tip gekregen , bij hoofdpijn een warm(nat)washandje tegen het voorhoofd te doen, bij deze dame helpt het

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 13:27

Nog nooit van die therapie gehoord, maar ik denk dat het zeker wel kan helpen. Als ik een aanval heb, helpt het bij mij ook om onder een zo heet mogelijke douche te gaan staan.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 14:24

ik heb er ook nog nooit van gehoord maar ik zou zeggen, gewoon doen zou toch niet zo erg zijn. Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, gaucho, gerlienke, Googlebot, Indy_Mouse_9, Jannie79, LiDi, Mizora, Mjelleke, Muronia, nafkedemi, Nayan, nnicolex, renee16, RSLevi, SJP en 50 bezoekers