Luna2006 schreef:Dames ik heb even een eerlijke mening nodig. Ik weet dat er al heel veel bedrijfjes bestaan die snackboxen verkopen maar ik wil mijn concept iets breder nemen.
Het baasje die een box wilt bestellen geeft x budget in en maakt een top en flop lijst (een beetje gelijk hier dus) en krijgt dan een box met zowel speeltjes, snacks en evt dus een handig item voor baasje zelf (bv badjas voor hondlief). Afhankelijk van budget uiteraard, ik kan ook geen wonderen verkopen.
Zou dit aanslaan?
Ik denk dat ik zoiets wel zou bestellen, maar afhankelijk van de prijs en of het van te voren bekend is wat je krijgt. Als het een wat groter pakket is zou ik het ook niet meer dan 2x per jaar bestellen.
Ik bestel voor Jady wel regelmatig een verrassingspakket van snacks bij degene waar we altijd de snacks bestellen. Maar meer omdat ik altijd gewoon een diverse selectie wil qua producten en dit wel makkelijk is. Qua producten vind ik het toch altijd wel wat lastiger.
AfricanLady schreef:#SNUFFELSANTA WEEK #37 woensdag schreef:Wat vind jij zelf belangrijk bij het geven van een cadeautje aan een andere hond? (Bijvoorbeeld: duurzaam, praktisch, grappig of unieks of iets anders?)
Dat er niet random een speeltje gekocht wordt maar dat die ook echt past bij het type hond
Dus niet een mini balletje bij een grote hond en materiaal, rubber werkt niet bij een poedel en rottweiler dat is zo kapot
Ik vind het altijd lastig inschatten soms hoe groot een hond nou precies is, vanaf foto's kan je natuurlijk wel een schatting maken maar soms komt een hond op de foto groter of kleiner over dan hij/zij in werkelijkheid is haha.
#SNUFFELSANTA WEEK37 ZONDAG schreef:Als jouw hond een dierenwinkel zou binnenlopen: waar rent hij/zij als eerste heen?
Toevallig waren wij vandaag in de dierenwinkel, maar over het algemeen is Jady al snel overprikkeld en weet ze niet zo goed wat ze moet. Zo probeer ik vaak wel of ze zelf iets van een knuffel of speeltje wil uitzoeken maar daar moet ze op dat moment altijd weinig van weten. Bij de snacks wil ze nog wel gaan snuffelen, en ze gaat vaak dan een beetje langs de verpakkingen 'schurken' als jullie snappen wat ik daarmee bedoel.
We waren vandaag toevallig bij een hele grote dierenwinkel in Ede, maar daar was ook ik al snel overprikkeld. Dus uiteindelijk weinig gekocht en ook weinig inspiratie op kunnen doen.
Konstantine schreef:Wat een prachtplek Mandarijn! Lijkt me heerlijk, er even tussenuit

Ik was net naar de Pets Place voor mijn lootje en kwam (natuurlijk) weer buiten met wat voor Plucky. Zo'n platte eend. Hij is helemaal aan, volgens mij mag ik al zijn andere speelgoed hebben op dit moment

Voor mijn lootje moet ik nog even verder zoeken of online bestellen, ik kwam er hier niet aan uit, veel te veel opties haha.
Waar halen of bestellen jullie gezonde en lekkere snacks voor de honden?
De vorige keer heb ik bij Neusje van Geusje besteld, maar er zijn er vast nog veel meer.
Ik bestel meestal bij pawsomefood.nl , maar dat is een bekende van ons
Fem schreef:Mensen die mij op Instagram volgen die weten dit wel, want dit is mijn favoriet:
Ode Onyx Dogenrichment.
Geweldige snacks, onwijs lieve vrouw die je helpt als je vragen hebt.
Kan onwijs goed advies geven. Zoals nu met Ginger haar ED heb ik haar gevraagd hoe ik haar kan ondersteunen. En zo krijgt ze nu specifieke snacks (en supplementen) daarvoor.
Via jou heb ik ook kennis gemaakt met de toppings, heel blij mee
onze voorraad hebben we aangevuld via de stand op Bark in the Park.
Fem schreef:Ik zou in jou geval echt een goede voedingsdeskundige inschakelen Konstantine als je dat niet toevallig al gedaan hebt?
Want ook dierenartsen hebben soms nog een ouderwets beleid op het gebied van voeding.
Een van mijn pupkopers loopt daar toch ook wel tegenaan.
Er wordt meteen medicatie ingepropt en overgestapt op (hun eigen) anti allergie voeding.
Vaak zonder onderzoek (allergie testen etc).
En vaak ook medicatie (zoals apoquel) die in vele gevallen voor nog meer problemen zorgt wanneer daarmee gestopt wordt.
[edit] dit is natuurlijk een andere 'discussie'. Dus ik zal proberen in de Secret Santa sfeer te blijven

Nog tips toevallig bij wie je hier goed terecht kan?
Onze kat bijvoorbeeld heeft een periode gehad dat hij veel moest overgeven, toen via we dierenarts licht verteerbaar voer aangeraden gekregen maar inderdaad van eigen merk. Nu weer over naar zijn oude brokjes wat goed gaat maar het blijft toch altijd wel een speurtocht. Denk dat daar nog wel wat winst te behalen valt.
Jady krijgt nu butternutbox, ook voor het gemak en ik ben zelf vegetarisch dus echt ver vlees bereiden doe ik liever niet. Maar ook daar een beetje zoekende wat nog meer een optie zou zijn.