Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:03

Hert <3 ik kom bij je eten! :))

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:19

Ooh ik moet echt wat meer gaan reageren hier! Sorry!

Keizerinn wat een mooi dier! Staat ook heel trots en machtig ofzo, snap wel dat de kopers er voor gevallen zijn. Hier ook alleen een droogrek, ik ben regelmatig boos op dat ding haha.

Roosch aah heerlijk toch je eigen dekentje. Maar ook onder een dekentje in de zomer? Warm!
Laatste dag gehad op je huidige werk dus! Straks goed genieten van de vrije tijd voordat je nieuwe werk begint. (Ga je ook nog naar Ameland?)
Ik kan die Laatste Kans Koopjes nergens vinden in de app, daar staan ze ook in toch?

Marleen wat ziet die taart er goed en lekker uit!

Neonlight aah je dekentje delen met de hond is wel gezellig toch? Welkom thuis nog. ;) Heeel fijn de was die dan op je ligt te wachten. En ook nog een stapel bladeren dus! Bleegh!
Wat is dat toch met dieren die áltijd op textiel moeten kotsen....(hier ook!)
Wat lekker je eigen pastasaus maken! Is dat moeilijk?
Goeie deal wel bij die slager!

Charaz, goeie man die de paarden optijd binnen heeft gezet voor de regen.

Lavitabella wat een heftig moment lijkt me dat. Als een paard ziek is komt er toch wat minder onverwacht. Gaat het inmiddels weer iets beter? ♡

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:22

Ik moet nog even uitwerken :)) dus de laatste dag nog niet. En ik heb Ameland vorige week gehad, zulk mooi weer!!

In de app vind je die inderdaad! Bij "bekijk alles ". Kun je dat vinden? Daar waar de zegels ook staan!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:26

Roosch schreef:
Ik moet nog even uitwerken :)) dus de laatste dag nog niet. En ik heb Ameland vorige week gehad, zulk mooi weer!!

In de app vind je die inderdaad! Bij "bekijk alles ". Kun je dat vinden? Daar waar de zegels ook staan!

Je bent een topper! Nu zie ik het staan inderdaad... Wauw haha.

Ik zag dat je op Ameland was met dat mooie weer, genieten!
M'n vriend en ik gaan in de herfstvakantie 3 dagen heen, kan nu al niet wachten.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:32

Pastasaus is niet moeilijk om te maken. Had nu geloof ik 28 tomaten, 2 aubergines, 1 courgette en daar heb ik nog 2 puntpaprika's bij gedaan die niet uit eigen tuin kwamen, en 3 pepers.
Meeste werk is de tomaten ontvellen en alles snijden, heb daarna alles in de slowcooker gemikt, toen het mooi gaar was de staafmixer erdoorheen. Buiten deze ingrediënten zaten er nog tenen knoflook in (ook zelf gekweekt) en basilicum. Had er eigenlijk nog ui bij willen doen maar de slowcooker zat al vol. _O-
Maar mooi 9 potjes, daar doen we 18 weken mee. Als we avonddienst hebben eten we in die week altijd pasta, dus iedere 2 weken. En nu weet ik ook wat erin zit aan groentes. :)

Hebben jullie nog plannen voor de komende dagen nu er weer goed weer aan komt?

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:01

Klinkt goed! Ik heb geen slowcooker, maar kan vast ook wel in een gewone pan toch?
Moet het maar eens proberen.

Ik ga morgen mijn collega's bijstaan op schoolkamp, zijn vandaag vertrokken. Ik werk eigenlijk niet op donderdag, maar nu kan ik vrijdag als we terug komen meteen naar huis. ;)
Dan in de avond nog paardrijden, zaterdag lekker niks, denk rondje Wildlands ofzo, en zondag ringmeesteren bij een KNHS wedstrijd op de manege. :D
Jullie nog plannen?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:11

Eerder heb ik het ook in de gewone pan gemaakt, maar moest nog weg en dan is de slowcooker wel handig, heeft dus mooi staan te pruttelen toen ik met de hond aan het wandelen was en naar de slager was.

Schoolkamp, ik had dan verwacht dat je 3 dagen knock-out ligt om ervan bij te komen. _O-

Enig plan wat ik heb is in de tuin werken, staat nogal veel onkruid. En al veel uit de moestuin opruimen.
O ja, en de laatste lichting augurken inmaken. Verder denk ik vooral genieten van de laatste echt warme dagen.