Ik geef enkel mijn eigen mening.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik geef enkel mijn eigen mening.
Van mijn part doe je alsof je het over josefien gaat en leg je zo je eigen situatie uit maar ik ga niet op jou persoonlijk reageren neen. 
En als je er zelf geen kwaad in ziet om iemand op zijn smoel te slaan omdat die "trut" zegt, dan heb je, VIND IK ook weinig recht om over deze situatie te oordelen.
Arianna1983 schreef:Die werd er in Ikea wel bij geroepen. Die trokken die lui ook uit elkaar. Ze werden gescheiden afgevoerd, en hopelijk overgedragen aan de politie.
Dat vechtersinstinct vind ik iets voor primitieve mensen. Als je een beetje sociale intelligentie hebt, hou je je in. Dat doen de meeste mensen met confrontaties, anders had de hele wereld elkaar al uitgeroeid i.p.v. de halve...

Citaat:Aw 1 slechte ervaring en laat ze elkaar maar dood rammen..... Prima voor mij hoor, ieder zijn keuze en zijn ding. Maar dan moet je IMO niet gaan zeuren dat de maatschappij zoveel agressiever geworden is.
En zéker niet zeuren, als jij een keer degene bent die in elkaar geslagen wordt terwijl iedereen er op kijkt en niemand wat doet.
funnyhorses schreef:Ayasha je hoeft geen "dreigende" pb naar mij te sturen flappie!
Als je iets te zeggen hebt dan gooi het in dit topic!

Als jij je er op wijzen dat een bericht met inhoud "ik gun je het laatste woord" jezelf tegensperken is 
Waarop heb ik bij jou niet in zijn algemeenheid gereageerd trouwens? 
Ik heb niet gezegd dat ze dan ineens one big happy family zouden worden.
En verder heeft iedereen toch genoeg reden om geen risico's te nemen? Iedereen kan wel wat bedenken, dat is nu eenmaal zo, doe je niks aan. Ayasha schreef:funnyhorses schreef:Ayasha je hoeft geen "dreigende" pb naar mij te sturen flappie!
Als je iets te zeggen hebt dan gooi het in dit topic!
*schiet heel hard in de lach*
Als je het zo wil doen toe maar dan![]()
dreigende PBAls jij je er op wijzen dat een bericht met inhoud "ik gun je het laatste woord" jezelf tegensperken is
randalinpony: Daar word ik toch niet persoonlijk naar hen toe of wel? Als dat wel zo is bied ik mijn excuses iig aan aan brainless en TS. En wees gerust, heb ook al heel lang geen OW meer gehad.Waarop heb ik bij jou niet in zijn algemeenheid gereageerd trouwens?
Het enige wat ik niet wil is dat jij denkt dat je jezelf (dus jouw persoontje) moet verdedigen. En het is toch niet omdat mijn mening jou niet past dat ik die niet mag geven?
En ik zal letten op mijn toon als jij dan stopt met woorden in mijn mond te leggen zodat het jou beter uit komt.Ik heb niet gezegd dat ze dan ineens one big happy family zouden worden.
En verder heeft iedereen toch genoeg reden om geen risico's te nemen? Iedereen kan wel wat bedenken, dat is nu eenmaal zo, doe je niks aan.
)
haha!
Niets in de plaatselijke krant gekomen oid? Arianna1983 schreef:Ik vind de meeste reacties ook leuk om te lezen, kan me in de meeste mensen helemaal vinden!
Nemurin schreef:Ik kijk even een paar dagen niet naar dit topic en gelijk is alles weer bekvechten in plaats van dat iedereen wat lekker kan gruwelen over een vechtpartijtje (of lachen).
Moet het weer zo gaan?