Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 21:38

Justme_Lisaa schreef:
vikawiek schreef:
Aan dat ik noise cancelling koptelefonen aan het passen was voor m’n Autisme en opeens iemand vroeg of die lekker zat. Ik schrok hier zo van dat ik huilend de winkel ben uitgerend met m’n oren dicht... en het passen was ook nog weer eens tussen allemaal speakers. Ik wil gewoon weer aan het werk en dat kan niet door al het geluid. Ik ben ook gelijk dood en dood op. poedersuiker autisme |o

:(:) . Probeer eens bij de Wehkamp of bol.com te kijken. Daar kan je er vaak een paar bestellen en zonder opgave van reden retour sturen. Dan heb je de mogelijkheid om thuis rustig en relaxt te tijd te nemen om te passen.

En ja, ik spreek uit ervaring. Niet voor autisme, maar voor het vliegen. Reden maakt niet uit, als het maar werkt. Weet dat het voor het milieu niet goed is, maar niets is fijner dan passen en uitproberen in je eigen veilige omgeving. :)

Ik irriteer me aan m’n piercing. oliebol aan pijn, terwijl ik weet dat het helen minimaal 9 maanden duurt :') .

Uiteindelijk allemaal goed gekomen. M’n moeder en broer, die al een tijdje een hele goede heeft en ik ook fijn vond qua pasvorm en demping zijn samen naar de Mediamarkt gegaan en hebben zo meerdere testen gedaan. En m’n broer werkt met computers en is heel technisch so he knows his oliebol :)) m’n andere broer waar ik veel last van heb door zijn lawaai mocht thuis even los gaan zodat ik ‘m ook kon testen. Dus ik kan gelukkig vrijdag gewoon aan de slag! En nu weer on topic :D

Narvika: Therapie pony en meesterschilder
mijn prachtige avatar geschoten door Drawn Horse fotografie

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 19:34

Trui schreef:
we hebben echt chinees voor drie weken :’)

Gaaf toch! Is wel moeilijk maar je kan dan wel iets wat niet veel mensen kunnen, en als je ooit naar China gaat is het handig :')

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:19

MarcoBorsato schreef:
Groet,

Lieveli

Ik erger me aan Lieveli O:)

vikawiek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 14:51

Aan “vrienden”. Zoek het toch uit

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:29

Ladybird schreef:
Lieveli, jij bent zo heerlijk bezig hier <3 ik moet zo om jou lachen xD

Ik houd echt van vuurwerk en vind het ook wel mooi, maar de autist in mij word er onrustig van, reageerd op alles en dat is icm met het gedreun van alle carbid van vandaag best vermoeiend.

+1 ik ben kapot door al die prikkels :O

is er ergens een hutje op de hei 20 kilometer van elk geluidje vandaan :')

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 13:46

Aan dat ik net een belangrijk pakketje heb binnen gekregen, is het compleet anders dan dat ik had besteld maar ik heb het binnen een week écht nodig en de enige winkel die het verkocht stopt ermee dus is het niet meer op voorraad |(

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 13:14

aan dat ik al weken rondloop met vragen over wajong/uitkeringen die ik moet gaan regelen dit jaar maar elke keer als ik het aan iemand vraag word er gereageerd met "daar hebben we iemand voor". JA MAAR WIE DAN

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 15:48

Aan dat het zo goed ging vanochtend en ik nu gewoon weer mentaal instort. Hou toch op

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 23:33

Aan alles. Ik wil gewoon op bed maar het is gewoon nooit goed, zelfs met goede ouders die veel medeleven hebben maar dat iets net niet helemaal goed is gezegd en ik ben gelijk over de zeik

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 16:51

Aan dat ik een goede daad deed om met de hond te spelen op het veld, en hij vond het het perfecte weer om te gaan zwemmen in de vieste sloot van de hele wijk. Meneer is half wit en kwam er helemaal pikzwart uit. Hij wou toen ook niet nog een keer zwemmen in een schonere sloot om weer schoon te worden, dus moest 'ie in bad. Een onzekere hond die in bad gaan HAAT, dus dat was leuk. Hij is nu schoon, maar nu ben ik vies. Gelukkig is 'ie lief :))
Afbeelding

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 16:04

Aan een mevrouw op de zorgmanege waar ik help. Zij begon opeens een stal te doen die ik moest doen, en dat is opeens anders dus raak ik met m’n Autistische kop zwaar van slag. Nadat mamlief verhaal had gedaan bij de leidinggevende die doorhad dat er iets mis was heeft ze heel normaal een gesprek gehad met mevrouw. Nou mijn reactie was maar vreemd en nog meer close-minded dingen over hoe vreemd Autisme wel niet is. Mens, je staat op een zorgmanege. Mensen reageren dus anders :roll:

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 21:28

Aan dat ik eigenlijk heel stiekem wel terug naar school wil. Maar als ik denk aan de middelbare, ookal ben ik nu ingeschreven bij een speciale school, voel ik me gelijk ontzettend poedersuiker en dat gevoel heb ik niet bij een vervolg opleiding. Maar als ik dan hoor met wat soort mensen m’n broer mee moet dealen daar ben ik gelijk bang dat dat bij mij ook dan zo zou zijn en die mensen hetzelfde gedrag hebben als het gedrag waarvan ik toen(nu nog steeds) gek werd waardoor ik reguliere onderwijs ook niet volhield en ik ook gewoon geen flauw benul heb wát ik dan zou doen waar ik ook nog wat aan heb

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:12

De rechtbank die het geeisde geldbedrag heeft geweigerd. Dag 2400€ :evaw:

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 21:18

Iedereen die aan m'n kop zeurt om niks belangrijks. Houd. Je. Kop.