Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 12:58

Aan m’n stiefoma die mij elke keer verwijten oplegt dat mijn blaasonstekingen door het chips eten komt.. tot het boos worden aan toe... yeah right old lady.


Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:42

Aan m’n kniepijn.

Voor mijn vakantie heb ik elke dag mezelf bijna huilend in slaap gebracht omdat ik het niet meer trok van de pijn (alleen als ik in bed ligt doet het pijn).. in mijn 3 weken vakantie géén spatje pijn gevoeld en ben weer 1 week terug aan het werk en het gezeur begint weer volop opnieuw.
Ik schaam me ervoor om naar de dokter te gaan omdat het overdag’s nier voorkomt, alleen in de nachten..
We gaan de uren vandaag maar weer aftellen tot ik zo moe word dat ik weer in slaap val.

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:54

Alaskan schreef:
Kaulitz schreef:
Aan m’n kniepijn.

Voor mijn vakantie heb ik elke dag mezelf bijna huilend in slaap gebracht omdat ik het niet meer trok van de pijn (alleen als ik in bed ligt doet het pijn).. in mijn 3 weken vakantie géén spatje pijn gevoeld en ben weer 1 week terug aan het werk en het gezeur begint weer volop opnieuw.
Ik schaam me ervoor om naar de dokter te gaan omdat het overdag’s nier voorkomt, alleen in de nachten..
We gaan de uren vandaag maar weer aftellen tot ik zo moe word dat ik weer in slaap val.


Je schaamt je ervoor om naar de dokter te gaan? Het is echt niet oké om zoveel pijn te voelen en ik zou snel een afspraak maken, hopelijk is het snel over :).


Ja omdat het alleen in de avonduren is.. iets met zeikerig over willen komen.
Deze week lukt het niet meer om een afspraak te maken ivm werk en de bruiloft van mijn ouders.. iets met prioriteiten! :D

In ieder geval bedankt!

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:07

Om op pijn knie probleem terug te komen:
Het blijkt een bot irritatie te zijn in beide benen, heb nu tramadol en moet rust houden (again)


Ergenis van de dag:

Hond is al een paar dagen aan de buikloop ( door de warmte) en ik kan er snachts elke keer uit.. vriendlief vertikt het om wakker te worden.

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:29

Anoniem schreef:
Kaulitz schreef:
Om op pijn knie probleem terug te komen:
Het blijkt een bot irritatie te zijn in beide benen, heb nu tramadol en moet rust houden (again)


Ergenis van de dag:

Hond is al een paar dagen aan de buikloop ( door de warmte) en ik kan er snachts elke keer uit.. vriendlief vertikt het om wakker te worden.

:') dan weet je alvast hoe het is als het een baby ligt te huilen?


Daarom komen er nu nog geen babys hier in huis! :D

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 12:34

Aan hele vervelende aggresieve klanten op het werk.

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 16:46

Dat er deze week al meerdere diefstallen op het werk zijn onder mijn leiding en de beveiliging niet opneemt en er nauwelijks op reageert.
Kan zo niet tegen onmacht, hup werken voor je geld

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:49

Dat ik vandaag eerder van t werk weg wil maar dit niet kan ivm personeelstekort _-:(

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:45

Aan de toetsenbord helden op facebook die het nodig vinden om de begeleidster van het ongeluk finaal de grond in trappen.. alsof het nog niet erg genoeg is..

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 21:03

Aan mezelf, dat ik niet weet of ik het alarm op de winkel heb gezet, of ik de deur wel op slot heb gedaan etc etc etc. ben in staat om nu nog te erheen te rijden maar ik dan rij ik waarschijnlijk voor niks :')

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 21:50

Adindaa schreef:
Kaulitz schreef:
Aan mezelf, dat ik niet weet of ik het alarm op de winkel heb gezet, of ik de deur wel op slot heb gedaan etc etc etc. ben in staat om nu nog te erheen te rijden maar ik dan rij ik waarschijnlijk voor niks :')


Oh dit heb ik ook zo vaak!
Tip: film het als je de deur opslot doet etc, als je dan twijfelt kan je gewoon het filmpje erbij pakken en dat scheelt zoooooveel stress :))


Ik zal het onthouden voor morgen, voor nu vreet ik mezelf nog even verder op :') :')

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:47

Ziek zijn op het werk en niet eerder naar huis kunnen/mogen.. nog 2,15 uur te gaan :(

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:34

Dat ik een brief van de deurwaarder heb gekregen terwijl ik dacht dat ik schuldenvrij was.. enorme domper, voel me gelijk depri.. :\

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 02:16

Dat ergens in de straat iemand besloten heeft dat het wel een mooi tijdstip is ( 1:00) om de hele buurt wakker te maken door 10 minuten lang vuurwerk af te steken.


En dat terwijl ik met migraine op bed lig en net een beetje in slaap was gevallen.. -O-

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 14:39

Aan dat ik met mijn moeder mee ben gegaan naar de arbo arts op mijn vrije dag.. en nu al 2 uur zit te wachten tot ze uit het gesprek komt..

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 18:20

Dat ik nog een uurtje moet werken en totaaaal geen zin meer heb.

En dat ik daarna op de brommer naar huis moet door de kou.. -O-

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 02:28

Aan dat mijn vriend vanmiddag een ongeluk heeft gehad op school en nu net terug uit de O.K is.
Dat is niet zozeer het probleem maar wij hebben nog nooit apart geslapen van elkaar en kan gewoon niet in slaap komen nu... :(


Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 04:16

Dat ik niet slapen kan..

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 04:41

Dat m’n spierverslappers en pijnstilling nu alweer uitgewerkt zijn.. zaterdagmiddag een auto ongeluk gehad en zoveel pijn aan de nek heb.
( heb een ct scan gehad maar ze konden niks vinden gelukkig)

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 12:02

Gisteren de hele avond op de HAP gezeten omdat mn kaak op slot zat, kon niet meer tegen die helse pijn, na een morfinespuit en een 2 tabletjes oxazapam konden ze hem loswrikken..

Nu nog meer pijn |(

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 13:30

Aan dat met een kater op het werk zit.. onverwachts carnavallen was toch niet zo’n goed plan. 8)7

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:35

Dat het super lekker weer is en dat ik er vandaag niks van meekrijg aangezien de winkel waarin ik werk net een bunker is uit WW2..fml

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 14:00

Aan dat ik mezelf niet kan motiveren om iets te doen, heb een weekje vakantie maar tot nu toen lig ik elke dag op bed te slapen.. 8)7


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, alweerkwijt, Amazonbot, amsterdam10, Astrophe, Elitedeux, GoogleAdsense, JodieR, juval, Lagonda, Laura82, Letsdunit, MerleSimone, Mondy, mvdende, Noisy, Pieneappel, Prins85, Rensjee, Room_Soesje, Rosalie_91, Rose94, SunnyHorse, Vjestagirl, VuurVleugels en 123 bezoekers