Pandora

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-18 10:43

:wave:kon geen topic hierover vinden

Sparen meer mensen hier Pandora sieraden? Ik heb een ring van Pandora en heb net mijn eerste armband besteld met een leuke aanbieding. Hebben jullie bedels ook allemaal een verhaal?

Ik heb deze bedels besteld en de armband krijg ik er gratis bij:

Afbeelding

Afbeelding

Selena

Berichten: 5001
Geregistreerd: 02-08-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 10:59

Hier een fan van Pandora! Ik heb 2 ringen van ze, een ketting en een bedelarmband met een aantal bedels. Ik doe de armband samen met m’n moeder. Zij heeft er 1 met precies dezelfde bedels als ik. :D

Yonker

Berichten: 13504
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 11:18

Ik heb 2 armbanden maar eigenlijk nooit meer om... heb een andere armband die ik draag als ik een armband draag. Wel zonde eigenlijk. 1 is van mijzelf en 1 heb ik van mijn tante gekregen toen zij overleed, of ja ze had er 3 en elk nichtje heeft er 1 gehad, we hebben toen een avond bij elkaar gezeten en de bedels verdeeld toen ze nog leefde (ze was ziek). Die armband gaat natuurlijk nooit weg :n

Misschien dat ik ze weer eens uit de kast trek aan om doe :)

xLianneeee

Berichten: 359
Geregistreerd: 03-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 11:19

Ik ben ook fan!
Heb 1 (te) volle bedelarmband, 1 bedelarmband met die hele kleine bedels, 1 gewone armband, 1 ring, 1 ketting en een paar oorbellen. En natuurlijk het bijbehorende verzorgingssetje (die ik nooit gebruik :P ). Alle bedels heb ik gekregen, dus er zit een betekenis achter. Ik zou nog heel graag die nieuwe armband willen met die clips!

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-18 12:12

Leuk! Ben wel benieuwd naar foto's. :D

Ik twijfelde zelf heel erg welke maat armband ik moest hebben. Dus ik heb het maatadvies van Pandora maar aangehouden. := Hoop dat die goed is.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 22:50

Leuk. Hier al 2 Pandora armbanden en een ketting. Spaar al jaren. Heb overigens dezelfde als die in je OP.

Angelaa2
Berichten: 4225
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 22:53

Er is ooit een topic gemaakt maar werd weinig gepost ;)
Zelf heb ik teveel om op te noemen. Spaar vanaf het begin en keek altijd via De MoraPandora blog alvast naar de nieuwe collecties :Y)

Nu met een kleintje draag ik het vrij weinig helaas

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 23:03

Ik heb een armband ooit voor me verjaardag gehad. Elk jaar met elke gebeurtenis krijg ik een bedel van mijn moeder. Rijbewijs een autootje, na operaties een klaviertje 4 een hartje met steentjes love my pet voor me hond, hartjes van me vriend, een hoefijzer voor me pony die ik had, een hartje met hoera een zoon voor de geboorte van me zoontje enz.

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 23:07

Ik heb er 2. Eentje van mezelf en eentje van mijn moeder geërfd die ik haar zelf heb gegeven toen ze ziek was. De bedoeling was dat iedereen haar een bedel gaf ipv bloemen. Even duur, en niet vergankelijk. Armand is 3/4 vol. Helaas heeft ze er niet lang van mogen genieten. Maar voor mij een fijne herinnering aan haar.

MerleSimone

Berichten: 5726
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 23:53

Ja! Ik heb een armband met sinds vandaag 8 bedels, allemaal gekregen (mijn moeder heeft 2 volle armbanden en ook alles gekregen). Ook vandaag een ketting en bijpassende oorbellen. Gekregen. Zal morgen even foto's maken!

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 00:20

Ja ik was vroeger fanatiek fan. Volgde verschillende facebook pagina’s die ik dagelijks las. Nu is het minder (mn geld gaat naar het paard) :')

Heb nu net wel eentje van de nieuwe ‘lijn’ gekocht. En heb verder bangles, ringen, en 2/3 armbanden, zo’n leren armbandje en heel veel charms een fortuin :o

IJsco_Love

Berichten: 531
Geregistreerd: 16-03-16

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 01:08

Ik heb 1 volle armband :D ik heb alle bedels gekregen voor bepaalde gebeurtenissen dus met betekenis.
Ik twijfel nu al een jaar of ik een tweede armband begin of het bij deze ene armband hou....

Willeke_

Berichten: 2998
Geregistreerd: 19-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 01:47

Afbeelding
Bijna vol :D

Puppetje
Berichten: 1010
Geregistreerd: 24-11-05

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 06:27

Ik ben ook Pandora fan. Ik heb mijn armband bijna vol en ik wil nu graag nog een ketting hebben. Ik heb mijn armband een paar dagen geleden schoon laten maken in de Pandora store en hij glimt je weer tegemoet. Ideaal!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 09:10

Wat een mooie armbanden!. Hier ook een Pandora fan! Ik heb de armband vorig jaar met kerst van mijn vriend gehad samen met 2 bedels met de letter van mijn vriend en stiefdochter. Inmiddels heel war bedels rijker. Groot deel gekregen, ander deel zelf gekocht.

Gekregen:
Ronde bedel met letter J, ingelegd met steentjes
Ronde bedel met letter I, ingelegd met steentjes
Rood hart
De familieboom
Klavertje vier/hoefijzer
Kroontje

Zelf gekocht:
Paardenhoofdje, was uit de collectie, via marktplaats toch nieuw kunnen vinden
2 stoppers met een goudkleurig stipje
1 ronde bedel met een afgezet met steentjes en zilveren stipjes wat tussen de letter bedels zit

En vandaag thuis kerst en bij mijn ouders, heb zon vermoeden dat daar ook nog 2 Pandora bedeltjes bij zitten :). Draag de armband altijd, maar nog nooit schoon laten maken, misschien toch een ideetje!

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-18 20:37

Leuke armband Willeke! Je hebt ook knorretje toch als ik het goed zo? Die vind ik ook leuk. :D

Nou Amanda je hebt al aardig wat gespaard in een jaartje. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 21:13

Ik heb ook een bedelarmband. Alle bedels hebben betekenis. Ik heb de meeste zelf gekocht, een paar gekregen. Ook heb ik 1 glasbedel met as en eentje met haar van mijn ratjes. Mijn armband zit iets meer dan de helft vol maar ik hoef hem niet helemaal vol. Waarschijnlijk komt er eentje bij als er meer bedels komen. :D

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 22:13

Schoonmaken kun je zelf met een zachte tanden borstel en dreft afwasmiddel ( alleen de originele,groene) drupje in water en even laten weken en daarna met de ZACHTE tandenborstel krijg je ze erg schoon! Werd mij aangeraden in de Pandora winkel..

Henniie

Berichten: 524
Geregistreerd: 10-08-08

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 22:32

Hier begonnen aan een 3e armband, alles gekregen dat wel.
Heb er verder nog een ring van en oorbellen.
Zal als ik niet vergeet foto van maken

Angelaa2
Berichten: 4225
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 22:33

Afbeelding
stukje van 1 van mijn armbanden <3

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-18 22:44

Goede tip Joyce!

Angela wat een mooie. <3 Ik vond/vind het zelf wel lastig om een kleur te kiezen.

Ik twijfel ook om hangende bedels te nemen, vraag me af of dat niet in de weg hangt.

Slapen/douchen jullie ook met je armband?

Angelaa2
Berichten: 4225
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 23:06

Meliaforever schreef:
Goede tip Joyce!

Angela wat een mooie. <3 Ik vond/vind het zelf wel lastig om een kleur te kiezen.

Ik twijfel ook om hangende bedels te nemen, vraag me af of dat niet in de weg hangt.

Slapen/douchen jullie ook met je armband?


Haha, het is heel erg maar ik heb een blauwe, roze (aantal Disney bedels) en turquoise (met zee bedels) armband :o

Ik gebruik echter wel trollbeads armbanden omdat ik voorheen veel wisselde qua kleur en die schroefdraad dingen irritant vind :=

Ik slaap en douche er nooit mee, zou wel kunnen (niet met de rosé bedels)
Hangbedels ligt heel erg aan welke je hebt

Daphx93

Berichten: 2595
Geregistreerd: 08-01-10

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 11:17

Hier sinds vorig jaar ook een Pandora armband! Heb al aardig wat bedeltjes gespaard. Ik heb de armband van mijn vriendin gekregen maar hij begint nu toch wel wat strak te zitten... wil dus naar een juwelier om hem iets op de rekken. Dit is hem!
Afbeelding

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 11:32

Na aanleiding van dit topic toch mijne maar weer uit de kast gehaald. Zitten 'nog maar' drie bedels aan, maar ik ben wel van plan om er meer bij te sparen!

Dagmar80

Berichten: 1850
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 11:39

Even een stipje. Ik heb een bedelarmband vergelijkbaar met pandora, ook echt zilver, maar van een ander merk, er kunnen ook pandora bedels aan. Al heel lang niet gedragen nu, maar wel wat bedels in mijn hoofd die ik zou willen hebben en als hij dan wat mooier vol is wil ik hem ook wel weer gaan dragen (niet dagelijks, daar is hij te duur voor vind ik :P ).