cadeaupakketje maken jarig kindje, is dit leuk?

Moderators: EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Muffin01

cadeaupakketje maken jarig kindje, is dit leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-18 23:36

Hoi Bokkers,

Ik weet dat bij veel mensen december altijd een hele dure maand is, met Sinterklaas, Kerstmis en de jaarwisseling. Dit merk ik zelf ook in mijn eigen portemonnee maar dit is nog het lastigst voor mensen die het niet zo breed hebben. Vaak als kinderen dan in december zelf of januari jarig zijn is er weinig geld meer over voor cadeautjes of iets leuks.

Met sinterklaas heb ik voor iedereen thuis wat kleinigheidjes gehaald ook voor mezelf om ook wat uit te pakken te hebben. Het was eigenlijk puur voor de grap aangezien ik met kinderen wil werken en nog steeds een paarden meisje ben had ik wat spulletjes van Miss Melody gehaald zodat we wat om te lachen hadden. (mijn ouders plagen me graag dat ik soms nog heerlijk kinderlijk kan zijn).

Nu heb ik best leuke dingetjes liggen waar ik nooit wat mee ga doen en waarschijnlijk in de la gaan belanden. Naar aanleiding van een reclame van post NL (over cadeaus doorgeven) heb ik besloten om een cadeaupakketje te maken en te geven aan een jarig kindje waar de ouders het niet erg breed hebben. Maar nu wil ik weten of ik juiste weg ben. Ik heb nu:
- Miss melody kleurboek
- Miss melody stickerboek
- Penny vlechtpony (die geluid maakt) met bijpassend zadeltje, dekje, hoofdstel en deken (is van mezelf geweest toen ik klein was de spulletjes zijn handgemaakt)
- Penny uit December
- Schleich paardje
- Stickers
- Miss melody gumpaardje met zadel etc.

Wat ik nog wil halen:
- Stiften en potloden
- (paarden) vriendenboekje
- Paarden sieraden doosje

Is dit leuk om een klein (paarden) meisje blij mee te maken? Ik denk zelf van wel maar ik wil het even voor de zekerheid weten. Ik heb dit nu gedaan omdat ik nog (nieuwe) spulletjes had liggen. Misschien ga ik het volgend jaar verder uitbreiden om het ook voor meerdere doelgroepen te doen. Maar nu houd ik het even bij een (paarden) meisje. Dus zouden jullie daar alsjeblieft lief over willen blijven? :(:)

Heeft iemand nog tips? Alvast bedankt!

A smile is the prettiest thing you can wear!

Muffin01

Re: cadeaupakketje maken jarig kindje, is dit leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-18 10:16

Bedankt voor alle reacties!
Ik vind het heel lastig om mensen te vinden... Ik heb contact opgenomen met de kledingbank maar die wisten het niet en dan moest ik het daar afgeven en konden mensen als ze wilden het meenemen. Maar dan wist ik nog niet of het echt bij een jarige terecht kwam. Ik ga stichting het vergeten kind zeker even een berichtje sturen! Anders ga ik het afgeven bij stichting jarigejob! Ik denk dat ik dit jaarlijks wil gaan doen en dan ook vroeg van te voren ga kijken of ik mensen kan vinden en meer verschillende cadeaus!

A smile is the prettiest thing you can wear!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie