Feitjes koningshuis gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Feitjes koningshuis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-18 03:31

Ik ben voor een creatief zelfmaakcadeautje :+ op zoek naar feitjes over het koningshuis en haar bekendste leden.

Echt verbazingwekkende feiten, maar dan niet dingen die heel algemeen bekend zijn
&
'roddelachtige' weetjes over de bekendste prinses en prinsessen, maar dan weer niet te 'ordinair' en wel echt gebeurd of waar.

Ik ben dus niet zo bekend met het koningshuis dus even twee voorbeelden van feitjes die perfect zouden zijn - maar dan compleet fictief.

De boot van prinses Beatrix telt 8 verschillende vertrekken, waarvan er 3 blauwe muren hebben. Er werken in totaal 28 mensen op de boot.

Het lievelingsgerecht van Maxima is kreeft, liefst met een glas witte wijn.

Aanvullende info:
De feitjes ga ik verwerken. Het cadeautje is voor iemand op leeftijd, stiekem wel fan van het koningshuis maar dan meer op 'roddelniveau'; zonder dat het ordinair wordt. Heeft ook interesse voor achter de schermen zaken maar is niet 'serieus fan'. Bv mijn oma leest tijdschriften en heeft veel respect voor bv Beatrix, dat is bijna een rolmodel. De persoon voor wie dit is vindt het wel boeiend, maar lachte zich ook te pletter om 'Willy' van dwdd.
Dat geeft misschien een beetje beeld, want ik besef mij dat het niet zo een standaard vraag is... :Y)

Mocht je toevallig heel ongebruikelijke foto's tegenkomen, of 'foute', dan is dat ook leuk.

AngeliqueB
Berichten: 1524
Geregistreerd: 29-02-08

Re: Feitjes koningshuis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 08:45

Modekoninginmaxima.nl
Daarop vind je informatie over vooral de kleding (sieraden, schoenen, tassen en hoeden) van Maxima en de prinsessen. Geen sappige roddels, wel wat achtergrondinformatie.

maras

Berichten: 2340
Geregistreerd: 04-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 09:23

Ik heb je een pb gestuurd :)

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Feitjes koningshuis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-18 19:18

Bedankt voor de reacties, top!

moonfish13
Berichten: 18227
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 19:26

Dat Willem ook een oude spijkerbroek heeft. :')
Sprak mijn buurman vanmiddag en hij heeft hem vanmiddag ontmoet, in zijn oude spijkerbroek. :D