Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 17:21

Dat is het net. Ze kunnen niet prima blijven staan. Ze staan gruwelijk in de weg. Als ik nog maar een padje van 20 centimeter breed heb om met een baby tussen te moeten vind ik dat niet veilig. Verzetten betekend gewoon naar een andere kamer waar wij ook al geen plaats hebben. Gelukkig ken jij ons huis perfect dat jij kunt opmaken dat ze perfect kunnen blijven staan +:)+

Het betreft trouwens 2 oude home trainers, dus geen kleine prul


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 19:13

oomens schreef:
Foaly schreef:
Oomens, niet om banketstaaf te doen maar het valt me op dat je op elke ergernis wel een weerwoord hebt. En dat is ook best ergerlijk :+

Dank je. Ik neem het in dit geval gewoon op voor de man in kwestie die blijkbaar niets goed kan doen als het niet precies de oplossing is die zijn partner voor ogen heeft. Ja, Molenhoek vindt dat dingen in de weg staan, maar haar man denkt daar blijkbaar anders over (want als hij het wel een groot probleem had gevonden dan had hij het wel eerder verplaatst).

Valt mij in dit topic sowieso bij meer mensen op. Partner mag vaak niet vinden dat er helemaal geen probleem is en dat de hier klagende partner gewoon minder moet zeuren. Nee, de klager is de enige die het juist ziet en die domme/luie vent moet dat alleen nog even doorkrijgen en ernaar handelen.


Wauw, echt wauw dat jij durft beweren dat mijn vriend niets goed kan doen. Echt, dat jij jou niet schaamt. Ik ben benieuwd wie jij bent dat jij denkt perfect te weten hoe onze relatie en het huis in elkaar zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 17:27

Aan het hand boven het hoofd houden van mijn vader zijn vriendin, mijn grootouders en mijn zus. Natuurlijk ben ik diegene die het allemaal verkeerd zie. Sorry. Ik heb de leugens zwart op wit staan. Dan denk ik niet dat het verkeerd zie. Maar goed, ik was ook al 22 voor ik echt door had wat voor iemand mijn vader was. Zijn vriendin kent hem nog 'maar' 3 jaar. Volgens zijn vriendin heeft hij geen enkele lening meer, terwijl ik weet dat hij ondertussen lening nummer 3 al heeft genomen op naam van mijn grootouders, juist zodat zijn vriendin er niet zou achter komen. En wat doen mijn grootouders? Zwijgen, want ze willen niet 'stoken' in de relatie. Joh, als iedereen nu gewoon eens eerlijk zegt hoe het in elkaar zit dan is het zo 'opgelost'! Vliegt mijn vader dan buiten bij zijn vriendin? Waarschijnlijk. Heeft hij dan geen dak meer boven zijn hoofd? Dat zeker. Maar goed, dat is een keus die je maakt als je al jou geld op doet aan een nieuwe motor, gaat lenen voor kleren te kopen, nog eens gaat lenen om op reis te kunnen gaan en noem maar op.

Maar nee, iedereen zwijgt en liegt even hard mee om de vrede te bewaren. Uiteraard verwachten ze van mij het zelfde, want anders heb ik het weer gedaan. Ik heb gewoon zo een zin om op Kerst alles eruit te gooien en te zeggen dat hij kan rotten in zijn miserie.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 17:53

Afzeggen kan altijd. Nu hadden wij het al zo gepland dat wij rond de middag gingen (is bij mijn grootouders) om hun te ontlopen, maar nu komen ze dus ook 's middags want ze willen wel de kleine zien. Naar mijn grootouders ga ik sowieso. Die verdienen dat gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 21:26

Ineke2 schreef:
lifeofmarit schreef:
Dat de hond chocola eet :(
Stomme beest grist van de hoge tafel gewoon een hele chocolade letter...

Dat is giftig voor een hond! Ik zou als de wiedeweerga naar een dierenarts gaan of op zijn minst bellen wat je nu moet doen.


Blijf even rustig: Is het witte, melk of pure. Hoeveel weegt de letter en hoe groot is de hond?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 23:51

Dan kan het niet zoveel kwaad

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 14:02

Deze reactie: Nele dikke zever wat gy vertelt zyt gy god daarmee alle mensen ook die oud zyn en teveel kwaaltjes hebben inslapen nog eens karma alles heeft een rede.

Op mijn uitleg waarom paarden aan de kant van de weg moeten ingeslapen worden ivm Rendac. Ik weet dat het maar een bericht is maar het komt hard binnen. Ik speel niet voor god als ik een paard inslaap. Ik doe het voor het paard en het welzijn van hem/haar. Want doodvriezen omdat je niet meer recht geraakt is betere optie?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 15:06

Aan mensen die serieus 45/50 rijden op een 70 baan, met 4 auto’s achter elkaar, lekker ik elkaars kont hangen zodat je niet door kunt. Hallo, er zijn mensen die moeten werken en gewoon hun snelheid willen rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 09:04

Aan mijn vriend die 2 weken geleden de stand van de stookolie ging controleren. Indien nodig liet hij wat weten, dan kon ik bestellen. 3 keer gevraagd of hij had gekeken, laatste keer reactie dat het ok was. Rara, nu zitten we zonder stookolie dus zonder verwarming. 13 graden in huis en zelfs met spoed leveren ze pas morgen. Gevraagd hoe dit kon gebeuren: Ja de verwarming werkte nog dus ja, dan hadden wij nog hé. Heb dan maar gezegd dat hij toch ook niet opeens stil valt op de autostrade omdat hij niet heeft getankt, om dan te zeggen: Ja maar, 5 kilometer terug reed hij nog.

Eigenlijk is hij het gewoon vergeten en wil hij dat niet toegeven. Hou het vanaf nu dus wel zelf in de gaten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 14:10

Aan een website waar ik vloer moet bestellen. Van de eerste bestelling geen mail gekregen. Opnieuw besteld dan maar. Deze keer wel een mail maar betaalgegevens staat geen info, dus ik kan niet betalen _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 18:16

Dat er gewoon niemand van mijn familie naar mijn verjaardagsfeest komt. Zus en grootouders kunnen niet (snap ik perfect) en ouders willen ‘de moeite er niet insteken.’ Ok prima, doei :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 18:35


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 12:08

Dat is net zoals: Geen haat in dit topic. Erger ik mij ook altijd aan.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 13:52

Wol toevallig?

Ik erger mij aan een oversekste collega.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 09:43

Aan mensen die bepaalde stukken vlees niet eten omdat het dier op zich te schattig is.

Maar een koe of varken is dan geen probleem, want dat ziet er niet zo lief uit. Hoezo hypocriet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 10:25

Oomens: Wij hebben al te horen gekregen dat wij dierenbeulen zijn omdat wij zelf dieren kweken voor eigen consumptie (konijnen, kippen, schapen) Hoe kunnen wij het over ons hart krijgen om dat schattig lammetje uit de weide te halen en te slachten. Daar zeg je het al: Uit de weide. Geen hormonen, voor geen enkel dier. Geen voeder om snel vet te worden, geen geprop in hokjes. Niet met hun allen op een transportwagen naar het slachthuis. Wij plukken ze gewoon van het gras en nog geen minuut later is het gedaan. Maar ja, dan zijn wij de dierenbeulen want we moeten ons vlees maar in de winkel halen. Ja joh, denk nu eens na 8)7

Hiermee wil ik niet zeggen dat elke boer zo is overigens :)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 17:35

Meen je dat nu? Jeetje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 11:06

oomens schreef:
Anoniem schreef:
Ondertiteling bij 24kitchen. Consequent groentjes in plaats van groenten gebruiken.
Jasses. _-:( is de ondertiteling gedaan door een tweetalige kleuter ofzo?

Gewoon door een Vlaming. Dat noemt daar zo.


Dat noemt hier niet zo. Is ook gewoon groenten hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 12:00

Aan een vaste klant die gisteren €20 had laten vallen in de winkel. Ze was al weg voor ik het kon geven. Dus apart gelegd en toen ze vandaag kwam gegeven. Wat een zuur gezicht toen ik het haar gaf. Bah, zelfs een dank je kon er nauwelijks af. -:(-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-12-18 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 13:08

Zal dan wel weer afhangen van streek tot streek. Ik ben als Gentse naar Limburg gegaan en zowel in Gent als hier zijn het groenten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 06:54

lotthje schreef:
Mijn vader die alle deuren open heeft laten staan en de hond van mijn schoonmoeder die gewoon weg is gelopen. Beest is hardstikke doof, ik hoop gewoon dat haar niks is overkomen...



Al terecht? :(:)

Dat, nu het echt wel koud wordt en het gras echt op is, de gratis dieren jou weer om de oren vliegen. Kreeg gisterenavond nog een bericht over een gratis shetlander, vanwege plaatsgebrek. Pony staat uiteraard alleen en was leuk voor de kinderen. Maar oei, het blijkt nu toch opeens geld te kosten. Uiteraard weet ik wel iemand die hem wil, niet? Of ja, dan neem ik hem toch lekker zelf over?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:18

Aan mij zelf omdat ik iets niet uit mijn hoofd kan zetten. Ben al die commentaar van mensen beu. Ook dat ze denken het recht te hebben mijn kind op te eisen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 13:24

Aan een vloerbedrijf waar mijn vriend had besteld. Eerst kregen wij geen factuur. Uiteindelijk een factuur, worden wij gebeld over de levering dat er een fout was en het in 2 delen werd geleverd. Deel 2 is niet toegekomen dus ik bel, zijn ze het kwijt? Zou ik terug gebeld worden maar rara... Toch bedrijf maar even gegoogled, staat het slecht aangeschreven. Mijn vriend dacht: Met 3 winkels zouden ze wel niet zo slecht zijn (wat ik begrijp)

Hoop dat de rest hier snel is want binnen een week moet die er in zitten.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 15:57

Wie weet gaan ze akkoord met een lager bod? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 08:12

Aan het weer. Het regent hier flink. Normaal doe ik ‘s ochtend als eerste alle dieren maar nu wacht ik er toch maar even mee. Maar daardoor is mijn routine in de war.