Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 11:37

Aan mezelf, gewoon aan hoe ik ben ofzo? Idk gisteren was ik super vrolijk dn nu is dat helemaal weg..

Kairos
Berichten: 2710
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 12:14

Aan mijn vreetbuien en gebrekkige concentratie :')

Poek

Berichten: 1481
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 12:24

Aan mezelf vooral, dat ik weer eens geen knoop kan doorhakken..
Ik wil graag extra geld, dus wil een bijbaantje zoeken. Maar mijn studie neemt gewoon heel veel tijd en energie in beslag dus ik twijfel of een bijbaantje wel zo handig is.. Aan de andere kant kan ik er ook weer energie uithalen door een beetje afwisseling in de week, maar aan de andere kant hou ik dan nog minder vrije tijd over en ik wil ook gewoon blijven paardrijden doordeweeks. UUUUGH

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 12:33

Mijn laptop, ding is zo traag als dikke stront tegen de berg op wat absoluut niet chill is tijdens colleges

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 13:28

Dat ik graag m’n headset netjes opruimd heb als ik hem niet nodig heb, maar dat ik hem ook graag ten allen tijde beschikbaar heb als ze me bellen. Er zijn dagen dat ik hem niet nodig heb en dan erger ik me aan die kabel wirwar op m’n bureau, maar mee en dan zijn er mensen die me ineens via Skype bellen en dan erger ik me weer aan het feit dat ik dat ding nog tevoorschijn moet toveren als ik hem opgeruimd heb.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 13:42

lotthje schreef:
MarJon schreef:
Een webwinkel die een trui niet wil terugnemen, omdat het hun best verkochte product is. }:0 Gaat om een trui die na 1 keer wassen, 5 maten groter is geworden. Keurig op 30 graden gewassen en niet in de droger geweest :=

Ik snap wel dat het moeilijk te controleren is, dus eigenlijk had ik ook niet verwacht dat ze hem terug zouden nemen. Maar ik erger me dood aan de reden. Dus. {:}



huh? Kan dat? :o?


Ja, dat was ook wel een verrassing hier. Maar hij kwam tot aan de heupen, maar inmiddels tot aan de knieën. De schouders hangen op de ellebogen en de mouwen zijn drie keer groter geworden. Allemaal leuk en aardig, maar ze zijn volgens het wasvoorschrift gewassen. En nu zitten we met twee truien à 50 euro, die dus niet meer gedragen kunnen worden. {:)-:(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 13:52

Wol toevallig?

Ik erger mij aan een oversekste collega.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 13:59

Mijn knie.
Dat ik weer veel te veel wil en misschien ook wel doe en dat dat zich uit in pijn en ongelooflijke vermoeidheid.

marley93

Berichten: 6034
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 17:22

Emoties. Dat ze bestaan en zo vermoeiend zijn en je geheugen beïnvloeden.
(Is je ergeren ook een emotie? :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 17:25

Aan dat ik mijn koffer moet inpakken maar ik het vermoeden heb dat ik teveel gekocht heb en het dus niet gaat passen...

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 19:56

Ik erger me aan al dat kerst prutsmuts overal op tv en radio en weet ik wat. “We zijn helemaal in de feeststemming!!”
Nou, ik niet :+

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:08

Saleisha schreef:
Ik erger me aan al dat kerst prutsmuts overal op tv en radio en weet ik wat. “We zijn helemaal in de feeststemming!!”
Nou, ik niet :+


Ja! Hier nog iemand.

hagelslag
Berichten: 9024
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:24

"concurent" die me ff afremt.
De dag begon klote, collega was niet optijd om de vrachtauto over te geven. Dus liep een half uurtje achter.maar de rest liep zo paasei geniaal en nu remt een "concurent" mijn geniale werkdag af _-:(
Hij staat in de weg _-:( ik moet daar achter na de kippenstal _-:(
:= eigenlijks best grappig maar ook irritant

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 23:40

Die reclameblokken tussen films op tv _-:(

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 23:41

Aan dat als ik mij écht ziek voel (zoals nu) ik altijd begin te huilen vanwege de pijn en vermoeidheid.. maar huilen maakt de vermoeidheid alleen maar erger..

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 23:53

ScarOfWars schreef:
Saleisha schreef:
Ik erger me aan al dat kerst prutsmuts overal op tv en radio en weet ik wat. “We zijn helemaal in de feeststemming!!”
Nou, ik niet :+


Ja! Hier nog iemand.

+1 :+

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-18 00:06

Aan dat ik zo twijfel of ik mijn camera wel of niet ga verkopen.. aan de ene kant heb ik het geld wat ik ervoor kan krijgen echt keihard nodig, maar aan de andere kant heb ik er toentertijd zo hard voor gespaard van mijn parttime baantje (ik was 17).

Echter ligt hij hier alleen maar in de kast -O-

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 00:17

Aan m’n zusje die m’n iPhone lader heeft meegenomen. Perongeluk ... ja dat geloof ik wel maar ik heb geen andere kabel, moet om 4.45 op voor een excursie met m’n leerlingen en moet de hele dag bereikbaar zijn voor ouders, collega s en leerlingen zelf. Maar terug brengen Ho maar ze heeft tenslotte geen auto dan moet ik maar in de auto stappen....

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 00:30

xPabloBokt schreef:
Aan dat ik zo twijfel of ik mijn camera wel of niet ga verkopen.. aan de ene kant heb ik het geld wat ik ervoor kan krijgen echt keihard nodig, maar aan de andere kant heb ik er toentertijd zo hard voor gespaard van mijn parttime baantje (ik was 17).

Echter ligt hij hier alleen maar in de kast -O-

Als hij niks ligt te doen is het ook zonde natuurlijk, maar ik snap je terughoudendheid als het een heel duur ding was waar je heel hard voor gespaard hebt.
Is het geen optie om van een deel van de opbrengst een andere camera te kopen? Die je misschien doordat hij kleiner en lichter is ook vaker mee gaat nemen en gebruiken?

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 01:32

Dat je niet snel in de auto kan stappen nu elke keer je ramen bevroren. Echt irritant om dat hele tijd te krabben en je raam beslagen. {:)-:(

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 06:33

Dat hoe bekaf ik gisteravond was en om 23:00 ging slapen, hoe wakker ik nu ben en heb echt wel 9uur slaap nodig anders kak ik in de middag gigantisch in want ik heb de vorige nacht ook al weinig geslapen.

Ineke2

Berichten: 33116
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 07:57

Dat ik nog steeds moe ben terwijl ik gisteren om 22 uur ging slapen en zelfs mijn eerste wekker niet gehoord heb |o

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 09:08

Aan dat ik ineens een rekening van de cursus kreeg. Of ik een nieuw jaar wilde betalen. Huh?

Ik zou een eenmalig lidmaatschap hebben en we zijn gezakt dus we mogen nier verder.

Al 3/4 jaar daar niet geweest en nu ineens mag ik voor 2019 betalen.

Zucht.

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 09:27

Die chronische vermoeidheid in de winter, blehh :O. Zoveel willen doen maar eigenlijk ook niks

valine

Berichten: 1199
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: 1724

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 10:34

Aan mijn werkplek en de bijbehorende collega’s :r