Zox wristbands - positiviteit!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

laraxXxemma

Berichten: 4687
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Zox wristbands - positiviteit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-18 12:57

Ik weet niet helemaal of het hier goed staat, anders alvast bedankt voor het verplaatsen :D

Ik kwam een tijdje terug Zox tegen. Ze maken (collectors) bandjes die stuk voor stuk staan voor positiviteit en waardering. Ik vond ze erg leuk en heb er gelijk een aantal besteld, ze waren niet zo duur en ik had mn moeder ook overgehaald :Y)
Ze hebben ik weet niet hoeveel verschillende thema's, van verschillende beroepen tot heel algemeen en soms afgeleid van bepaalde series (van Stranger Things is er bijv 1, en ik weet dat er ook een aantal van Harry Potter en de Lion King zijn geweest). Voor elk bandje dat verkocht wordt gaat een deel naar het verbeteren van de beschikbaarheid van schoon drinkwater.

Zo heb ik "Choose Happy" bijvoorbeeld, als geheugensteuntje dat ik wel wat vaker leuke dingen mag doen en wel wat vaker mag lachen :)
Afbeelding
Het is 1 enkel bandje van ong 3 a 4 cm breed, je ziet boven van links naar rechts de voorkant, de achterkant en dan de binnenkant en onderaan zie je zowel de buiten als de binnenkant uitgevouwen. Je kan ze zowel "gewoon" als binnenstebuiten dragen.
Nou is deze heel kleurrijk :+ Ik heb bijvoorbeeld ook "You are enough", voor mij en een vriendin samen gekocht, die vond ik bij haar passen en ik vond ook hiervan de kleuren heel leuk;
Afbeelding
Deze hebben ze op de site niet meer, maar soms kan je ze online nog ergens vinden. Omdat het collectors items zijn maken ze maar een beperkt aantal (van 1000 of minder tot soms 6000) die de hele wereld over gaan en heeft elk bandje een uniek nummer. Elke week brengen ze nieuwe uit.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er meer Zox liefhebbers op bokt zitten en welke bandjes jullie dan hebben :D

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, swatch, YandexBot en 27 bezoekers