Fans van munchkin die mij kunnen helpen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_roodvos_
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 1318
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 14:02

heb je thuis een potje munchkin liggen? Er zitten altijd een paar reserve-kaartjes in een setje, die je zelf kan beschrijven als je een kaart kwijt bent of zelf iets bedacht hebt. Het makkelijkst is denk ik als je wat van die kaartjes beschrijft met opdrachten, en dan die tussen het spelletje stoppen (en mocht je een hele set uitbreidingen hebben, even zorgen dat je maar met een klein stapeltje kaarten speelt, anders komen je kaartjes nooit aan bod).
Mocht je het niet hebben, kan je natuurlijk ook proberen het op marktplaats of zo aan te schaffen, de lege kaartjes beschrijven, terugstoppen, doen alsof munchkin het cadeau is en ook meteen voorstellen om het te spelen :Y)

Een andere optie, als je een beetje met photoshop om kan gaan: Elk monster heeft een "portie ellende", een soort opdracht die je uit moet voeren als je het monster niet kan verslaan. Je zou wat kaartjes in kunnen scannen en dan de portie ellende kunnen veranderen in iets dat gerelateerd is aan het cadeau, en dan met die kaartjes kunnen spelen.

Ik kan morgen ook wel een zooi kaartjes voor je inscannen zodat je die kan gebruiken, als je alleen wat losse kaartjes nodig hebt en niet een heel potje en het niet thuis hebt liggen. Als de scanner het doet dan, die doet namelijk nogal vervelend de laatste tijd.


edit: Zelf kaartjes verzinnen voor een heel potje ben ik wel eens aan begonnen (gebaseerd op een ander spelletje, als een soort thema-potje munchkin) en dat is erg vermakelijk om te doen, maar wel gruwelijk veel werk. Ben ook nooit verder gekomen dan wat losse blaadjes met uitgeschreven mogelijke monsters en rollen erop :P

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt


_roodvos_
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 1318
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 17:06

Goed punt, dat snap ik inderdaad :)

Is het een klein cadeautje? Want als het in een schoenendoos past of zo kan je die ombouwen tot kerkerkamer en dan je cadeautje ombouwen tot monster, of het cadeautje kan de schat zijn (schatkaart die je trekt als je het monster verslagen hebt).
Als het niet in de schoenendoos past kan er ook nog staan "trek een schatkaart uit de trapkast/waar je het cadeau dan ook verstopt hebt".
Op zich is groter niet altijd beter, dus dat plan met die dozen kan best, alleen zou je het dan wat kleiner kunnen laten :)

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

_roodvos_
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 1318
Geregistreerd: 20-02-12

Re: Fans van munchkin die mij kunnen helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 00:19

Oh superleuk :D

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Black_Moon, Cerosa, dalena, Equiflor, Esmee_RS, gigil, Lisanne_S, Patriesje, Tellie, Telpeva en 187 bezoekers