Baby en kinderkleding #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-18 09:27

Jawel hoor. Staat gewoon bij sale.

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 09:35

Present!
Dank voor weer een nieuw topic Lautje.

Mijn moeder heeft LH ook gevonden op limango, er komt voor alle kindjes een kerstcadeau. Ben benieuwd of we niet hetzelfde hebben :D

dancertje

Berichten: 3458
Geregistreerd: 13-12-05
Woonplaats: Waarder

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 09:37

ik kom ook even meelezen meisje van 2,5 jaar maak veel zelf maar vind kopen net zo leuk

Emoe
Berichten: 728
Geregistreerd: 11-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 09:38

Molo lijkt me ook vrij breed of niet? Ik wil niet teveel in het voren kopen en maat 74 heeft ze nu echt meer dan genoeg! Ik heb regelmatig dat ik dingen in het voren kocht, en tegen de tijd dat ze het eindelijk past vind ik het toch niet zo mooi -O-

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 09:46

Vind molo meestal te heftig qua print. Ben ook niet zo van de fotoprints op kleding persoonlijk.
Kwaliteit is wel ok

Muppert moet hier qua breedte echt al 92 hebben, qua lichaamslengte ook. Alleen de mouwen zijn vaak wat te lang en moeten we oprollen. #reuzenbabyrollade

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-18 09:51

Molo valt meestal wat lang. Niet eens echt breed. Hier past het bij supersmal meisje altijd mooi.
Fotoprints is maar een klein deel van de collectie. Het meeste is juist maar 1 kleur.

o0eefje0o

Berichten: 4698
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Sprundel

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 09:55

Ohwww wil me heel graag melden en mee lezen! Heb 2 jongens 1 van 2 en 1 van 4

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 09:59

Ik heb een heel leuk, beetje fout, soort van tijgerprint pak met oortjes voor B, van Molo. Valt normaal qua breedte en lengte naar mijn mening. Kwaliteit is mooi, blijft heel goed in de was!
Afbeelding

Die met die grote gorilla gezichten op de shirts en broekjes vind ik ook niks idd.

kristelhans

Berichten: 2868
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Vechtdal

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 10:01

Ah daar zijn jullie! :D

Wat een leuk pakkie hierboven!

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 10:08

Nieuw topic.
Ik zal eens kijken op vente naar Molo. Ik ben momenteel steeds dingen uit de kast aan het verplaatsen naar de zak te klein. Imps vind ik to nu toe tegenvallen qua kleuren vaak zachte kleuren
Ik vind Diesel ook leuk op vente. Heb al wat leuke dingen gezien.

lisanne87

Berichten: 1041
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 10:24

Jeej nieuw topic :D

Ben er ook weer bij. Gefeliciteerd aan alle zwangeren <3

pmarena

Berichten: 48107
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 10:25

Ze hebben vaak sowieso al niet alle maten toch? Dan is het maar gissen of je er te laat bij bent of dat ze er überhaupt niet waren. Of zie je dat toch wel? Ach die mini-limoen in de spiegel :)

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 10:33

Toch even een stipje hier, probeerde het andere topic te volgen maar daar was ik pas halverwege :+ Misschien lukt het nu beter. Heb 2 zoons, eentje van 3 en een van 3 maanden en die van 3 maanden heeft meer nieuwe kleren dan zn broer := Deed bij de oudste veel met alle krijgertjes en duurde even voor ik ontdekte wat ik leuk vond bij jongens (heel veel niet vooral :+ ) maar ben voor de oudste nu vooral fan van de broeken van Tumble, die vallen mooi smal over zn spillenbeentjes en niet bestaande kont, zeker nu ie zindelijk wordt en geen luier meer draagt overdag :') Maar lang niet altijd fan van de prints. Haal vooral veel tweedehands en in de sale, dan doet het niet zon pijn als het kapot gaat of zo vies wordt dat de vlekken er niet meer uit gaan. Maar heb nu een te leuk tuinbroekje voor de jongste in de pre-order, in 74/80 terwijl ie nu in 62 zit := Nog steeds niet geleerd niet teveel vooruit te kopen :+

Afbeelding

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 10:35

Haha Britt, dat pakje is tof! :D

Tamara, waar is dat broekje van? Ik hou van salopettes. <3 En herkenbaar, kind zit hier ook in 62, groeit langzaam en de Little Hedonist bestelling is maat 74. :+

Wat trekken/trokken jullie je baby aan met Kerst? Ik wil een mooi kerstoutfitje maar vind het nog best lastig om iets moois te vinden wat ook nog mijn smaak is. Inspireer mij! :))

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 10:51

Dani van Baby en peuterkleding. Vind hem al een tijdje heel tof maar nu is ie dus afgeprijsd vanwege de preorder dus kon hem nu echt niet meer laten liggen :D Ook een leuk shirtje en speelgoedje besteld, die komen vanmiddag binnen als het goed is, kan nog precies mee voor sinterklaas!

En met kerst haal ik dingen van de zeeman... Vind het eik zonde om daar echt iets specifieks & duurs voor te kopen wat ze daarna niet meer aan krijgen... Jongste krijgt het bloesje met gilletje (met gouden strikje :D ) wat ik voor de oudste had aan, dat is het voordeel van 2 kids in hetzelfde seizoen op dezelfde leeftijd. Al ben ik benieuwd hoe lang dat duurt, oudste deed heeeeel lang over maten (zat met een jaar net in 74) en jongste gaat harder lijkt wel. Heb voor oudste nu een bloesje met kerstbomen en rood strikje van de zeeman. Wilde m eik in het groen maar die waren al op.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 10:58

Hier gaan we in foute kersttrui, voor mijn zoontje een takkie van de hema :)

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 11:03

Ik ga niks echt speciaals halen. Hij heeft een mooie gebreide trui van Timberland, denk dat hij die aan krijgt. Tenzij hij nog in zn blazertje past, die op zn verjaardag nog veel te groot was. Dan krijgt hij die aan.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 11:08

Heb voor mup wel wat nieuws liggen en haal er wel een glitterlegging bij ofzo :)
Gup mag wel weer wat nieuws dus moet er nog even naar kijken. Niets kerstspecifieks in ieder geval

Appeltje00

Berichten: 5012
Geregistreerd: 28-09-09

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 11:32

Ik volg ook weer mee.

Tamara: wauw mooie tuinbroek. Gaat hier ook komen, haha. Dankje voor de link.

Van de week leuke kleertjes gescoord. Zal dit weekend even foto’s delen.

_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 11:46

Ik lees ook weer mee :wave:
Zal vooral lezen en niet reageren :+

Hier een grote man van 6 maanden die richting maat 80 gaat, kan het niet bijhouden zo snel gaat het allemaal :oo

FuGeLiCu
Berichten: 1376
Geregistreerd: 28-09-10
Woonplaats: Boven Groningen

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:10

Ik lees graag mee :) Alle merken vallen zo verschillend qua maat, altijd handig om hier ervaringen te kunnen delen!

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:14

Wat een superlieve foto!

Ik heb de helft van m'n advertenties al weer verkocht, had er 38 geplaats :oo

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:14

_Nancy schreef:
Ik lees ook weer mee :wave:
Zal vooral lezen en niet reageren :+

Hier een grote man van 6 maanden die richting maat 80 gaat, kan het niet bijhouden zo snel gaat het allemaal :oo


Ook al zo'n lekker reuzenkind dus :)

FuGeLiCu
Berichten: 1376
Geregistreerd: 28-09-10
Woonplaats: Boven Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:16

Pantykous schreef:
Wat een superlieve foto!

Ik heb de helft van m'n advertenties al weer verkocht, had er 38 geplaats :oo


Dat heb je goed gedaan! Duurt hier altijd een eeuwigheid of langer.... Weer centjes en ruimte voor nieuwe dus! :D

lisanne87

Berichten: 1041
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:31

Tamara schreef:
Toch even een stipje hier, probeerde het andere topic te volgen maar daar was ik pas halverwege :+ Misschien lukt het nu beter. Heb 2 zoons, eentje van 3 en een van 3 maanden en die van 3 maanden heeft meer nieuwe kleren dan zn broer := Deed bij de oudste veel met alle krijgertjes en duurde even voor ik ontdekte wat ik leuk vond bij jongens (heel veel niet vooral :+ ) maar ben voor de oudste nu vooral fan van de broeken van Tumble, die vallen mooi smal over zn spillenbeentjes en niet bestaande kont, zeker nu ie zindelijk wordt en geen luier meer draagt overdag :') Maar lang niet altijd fan van de prints. Haal vooral veel tweedehands en in de sale, dan doet het niet zon pijn als het kapot gaat of zo vies wordt dat de vlekken er niet meer uit gaan. Maar heb nu een te leuk tuinbroekje voor de jongste in de pre-order, in 74/80 terwijl ie nu in 62 zit := Nog steeds niet geleerd niet teveel vooruit te kopen :+

[ [url=m/frz4ab.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk!dit hele setje heb ik ook, ook de zwarte variant. Hopelijk krijgen jullie ze mooi schoon := nadat hij uit de wasmachine komt, blijft hij viezig en moet ik het eraf krabben zeg maar. Maakt niet uit of ik shout oid gebruik. Vind het een beetje een raar stofje, jammer want vind m wel leuk <3