Baby en kinderkleding #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:43

Ah super Lautje! Ik zat te dubben of ik puf had om iets uitgebreids te doen maar dat probleem is hij dezen opgelost.

Valse hoop is ook hoop!


M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:55

Leuk om te zien dat er zoveel mensen zijn die het leuk vinden om over kinderkleren te lezen. Ook de fb groep is veel groter dan ik ooit gedacht had!

Ook jij van harte M8teld!

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 23:00

Afbeelding
Ik ben echt helemaal fan van de CarlijnQ shirts. Wat zijn die fijn van stof en mooi gesneden! Heerlijk lang en smal <3

Broekje is van vingino btw, ook al van dat super fijne spul. Ben jaloers op de garderobe van O...

Valse hoop is ook hoop!


M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 23:04

Ah nu je hier bent nog even reactie op je laatste bericht, wat rot dat het nu allemaal zo gaat. Sterkte!

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 23:25

Dat idee inderdaad :')

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 07:57


Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 07:59

Balen Michelle! Ik het er ook nog even tussen zitten neuzen maar eigenlijk is het gewoon allemaal veel te breed voor hem dus kan ik er makkelijk af blijven. Vond er wel echt leuke dingen tussen zitten!

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 16:30

Oh mensen jullie gaan echt te snel!

Tamara: prachtige tuinbroek, super mooie kleur.
Michelle: leuk kerstspul! vooral die rechter trui/jurk vind ik echt geinig.
KH en Keet ook lief spul en toffe sokken hierboven.

Ik moet echt op mijn handen zitten om niet te gaan speuren naar leuke dingen. we hebben echt veel en veel te veel. Ik gok iets van 8 broeken, 2 tuinbroeken, 10 longsleeves, wat t shirts en dan 15? 20? truien? voor kerst hoef ik niks nieuws te kopen. Afgelopen jaar wat overhemdjes gekocht en we hebben de propellor en bretels. genoeg keus!

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 22:00

Toffe prijs Nymeria!

Ik ben via de site die Tamara deelde ook het groene tuinbroekje besteld en een maat groter de gele.

Afbeelding

Ook de groene beany en nu keihard duimen dat hij ze heus ergens deze winter wel laat zitten....

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 22:13

@dromertje: op zich best te begrijpen ;) maar wel spijtig als moeders graag de boel een beetje leuk wil aankleden.

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 20:54

Pittig lautje... kerstavond is wel super knudde qua planning al geniet je ook niet echt van kerst als je je zo waardeloos voelt.

Verder echt super veel kleren! Oud roze en bordeaux lijken me tof samen Michelle, maar het allemaal wat minder zoet.

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 21:18

Zo, heftige kleurstelling die eerste trui 8-)
Blauwe trui vind ik leuk!

Lief geblokt jurkje Keet, zeker met de plannen die je er mee hebt.

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 19:46

Haha ja de print van MR blijft een terugkerend punt in dit topic. Gelukkig komen er steeds meer merken die een grote print hebben waarbij de plaatsing of het formaat van de print (wat mij betreft) wat beter op het kledingstuk is afgestemd.

Mijn tuinbroekjes en beanie zijn onderweg *\%/* ben benieuwd!

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 23:10

Eens met Niwla, h&m is vaak wel veel aan te verstellen met elastiek in de boord maar echt smal zijn ze niet. Broekje dat we op vakantie hebben gescoord van Kokaïdi valt heel mooi smal ik denk dat jij daar niet aan kan komen?

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 12:39

In principe Gaat er niks meer in/onder een wasbare zwemluier. Gelukkig nooit gehad maar al het vloeibare gaat er idd gewoon doorheen. Moet ook anders is het levensgevaarlijk zo zware luier die je kind naar de bodem trekt. De betere keutels zullen wel binnenboord blijven maar echt tegenhouden ga je het niet.

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 12:41

Emoe schreef:
Tita wat een mooi jurkje! Staat mooi bij dr blonde haren. Ze lijkt een beetje op Julia zo van Lautje :)


Ik las dit en dacht, dat was toch ook de koter van lautje? Dezelfde vergissing hier.
Staat leuk idd maar panterprint is me echt te nel veerkamp, dat krijg ik gewoon niet rechtgebreid in mijn hoofd met “ook oké”

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:23

name-it slimfit broekjes zijn inderdaad wel echt slimfit en daardoor ideaal voor onze spriet :))

Emoe, mag ik vragen hoe lang/zwaar/oud ze is? op de foto vind ik het er allemaal helemaal niet raar uitzien? Mag ook in PB hoor maar die van ons groeit ook niet hard en ik ben benieuwd of dit dan weer zo'n gevalletje "elk CB doet het anders" is.

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 15:01

Herkenbaar, het afbuigen van het lijntje. Hopelijk kan je iets vinden dat ze lekker vindt en wat hopelijk ook nog enigszins gezond is. Hier kwam het cb met de toptip om er maar lekker koek in te stoppen als tussendoortjes want daar groeien ze zo lekker van. Zal best maar volgens mij is overgewicht een probleem dat we al genoeg kennen in Nl dus ik ga mijn kind niet moedwillig vetmesten met allemaal suiker omdat dat ‘zo lekker snel gaat’.

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 23:08

Groene vind ik ook leuker inderdaad. Leuk, zo’n prijs!

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 10:28

Je hebt altijd nog de roze tuinbroek van little hedonist. Ik vind tuinbroeken tof en ik hoop O ook nog een tijdje want ik heb ze liggen tm maat 110 :') hij heeft nu 74/80.

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 10:40

Beetje afhankelijk van het model en leeftijd vind ik ook het ook leuk staan met één schouderbandje 'los' of beide en dan ala skater van vroeger naar beneden. Maar dan moeten ze in de taille wel een beetje aansluiten anders ligt alles op de grond (of een riempje in de omslag).

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 10:44

Echt dromertje2? Ik sta toch regelmatig weer versteld over wat er tegenwoordig allemaal niet meer kan en mag op scholen... kan me niet heugen dat dit ooit een punt was vroeger, niet bij ons zelf en ook niet bij mijn jongere broertje en zusje.

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 10:58

Poe kan me voorstellen dat dat niet altijd lukt Keet? 2,5 zijn lang niet alle kindjes volledig zindelijk.

@Dromertje, tuurlijk is het voor je eigen koter fijn als hij alles helemaal zelf kan maar aan de andere kant, die paar keer dat ze wel een tuinbroek aan hebben kan de juf toch ook even helpen om wat los te maken? maar goed, wellicht dat ik er tzt heel anders over denk als O zindelijk moet worden. Gaan we allemaal meemaken.

Snap ik KH, ik kreeg ook een mail van Zara waardoor ik gelijk getriggerd werd. Maar ik doe het niet! wel gister nog een paar leuke converse besteld voor O, maatje 23. Ik gok op volgend najaar, want hij zit nu nét in 21. Zitten nog wat ruim maar de maat 20 leek te klein obv het zooltje dat erin zat dus toch maar over.
Afbeelding
Oeh en op een kerstfair hele lekkere foute dikke schapenvacht sloffen gescoord.
Afbeelding
geen koude voetjes meer!

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:08

Misschien denk ik er dan te makkelijk over, maar ik zou echt denken dat dit onderdeel is van het juffenwerk als je kiest voor zulke jonge groepen? Natuurlijk moet je als ouder er voor zorgen dat je kind het allemaal zoveel mogelijk zelf kan maar in zo'n noodgeval dat ze ingepakt in jas en das zitten is er toch wel een mouw aan te passen?

Valse hoop is ook hoop!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:21

heb je een fotootje van de aanwinsten?

haha nou ik kan hem wel al die leuke schoentjes in kijken dus ze worden regelmatig gepast :D
heb nu eerst nog groene suede schoentjes en pinokkio laarsjes. Hij moet even goed gaan lopen eigenlijk, dat past beter in mijn schoenen planning. :j
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 11-12-18 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Valse hoop is ook hoop!