Hair jazz haar producten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Hair jazz haar producten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-18 13:47

Ik kom het de laatste tijd elke dag zeker wel een aantal keer tegen, de hairjazz haar producten waar je haar sneller van gaat groeien. Iets heel moois wat ik graag zou willen, maar ben sceptisch en om het te proberen vind ik de producten echt te duur voor :roll:

Wat denken jullie? En nog mooier, iemand die het gebruikt?

Editje: er is een oud topic, maar ben benieuwd nu paar jaar later of er mensen zijn die het hebben gebruikt en nu er zo mega veel reclame van is...

Anoniem

Re: Hair jazz haar producten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 13:51

Je haar kan niet sneller groeien van stoffen die je er van buiten in stopt. Je haar is, net als je nagels, afvalproduct en van een goedje wat je erop smeert gaat het niet sneller groeien. Het kan wel iets sneller groeien als je het vaak stimuleert (dus goed masseren over je hoofdhuid) en biotine slikken kan soms helpen voor de gezondheid en groei ervan. Maar in principe heb je er heel erg weinig invloed op.

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Hair jazz haar producten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-18 13:56

Het klinkt ook eigenlijk te mooi om waar te zijn, de prijzen voor een tube shampoo is eigenlijk ook echt belachelijk, €35 tov guhl van €7 of andrelon van €3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101713
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Hair jazz haar producten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 14:32

Ik zie het idd ook voorbij komen en als het werkt zou ik het geld ervoor over hebben. Mijn haar is de laatste jaren hele dun geworden en kort...wil graag mijn volle bos haar terug maar het klinkt too good to be true...

Winged

Berichten: 33015
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Hair jazz haar producten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 09:53

Ik heb een poging gedaan. Het leek wel sneller te groeien, maar dat kan ook doordat mijn haren zwaarder aanvoelden. Het haar werd er ook wat stugger van (en dus nog voller).

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Hair jazz haar producten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-18 12:37

Hoe bedoel je stug? Dus niet echt zacht?

Lous

Berichten: 24244
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 12:58

Het is precies hoe Emma het heeft verwoord.
Daarnaast moet je Hairjazz ook lang inmasseren, daarom dat het bij sommige wel “werkt”.
Maar de werking komt dus door de handeling en niet door het product.

Dat het dikker is, is dus schijn. Het voelt dikker aan omdat het haar dus stugger word of omdat een product er een laagje om vormt/legt.

Daarnaast worden alle negatieve berichten op hun Facebook verwijderd. Vind ik ook wel raar.

Winged

Berichten: 33015
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 13:58

Batlow schreef:
Hoe bedoel je stug? Dus niet echt zacht?

Het is pas zacht na een laagje crèmespoeling :') Leuk bedacht, maar de moeite niet waard. En zo lekker ruikt het ook niet.