Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 00:01

Mijn lichaam die wilt dat ik ongesteld word. Maar ik wil dat niet want ga maandag op vakantie....

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 00:54

aan mn dichte loopneus

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 01:03

Mensen in het verkeer alweer. :+

Er is hier zo’n plek die van 2 naar 1 baan gaat, daarna heb je een rotonde. Maar er onstaat dus best snel een lange rij omdat je niet altijd snel de rotonde op kan rijden als het druk is veel fietsers etc. Gaat zo’n auto uit de rij zet de auto overdwars op de weg(op de baan die dus eigenlijk bijna ophoud) wil keren ofzo geen idee, kan daar toch niet. Er rijd gewoon iemand op die baan ophoud en dan ga je je auto overdwars op de weg zetten?? Die heeft vast ook een hartverzakking gehad. :+
Besluit hij dus dat die maar weer in de rij te willen, rijd die helemaal door tot het einde bijna. Net of mensen hem er nog tussen laten doeiii. }>

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 01:09

Dat ik buiten een beest hoor , gok een vogel of iets die moordlustige klinkt en ik durf niet te kijken of het toch niet een inbreker is ofzo :')

Britta31

Berichten: 13136
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 02:36

Doe anders even het licht aan in huis.Is het een inbreker weten ze dat er iemand thuis is.

Marcella

Berichten: 36716
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 03:10

Aan dat ik voor niks naar Den Haag gereden ben om te gaan werken. -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

marley93

Berichten: 6031
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 08:35

Dat ik een extra wijk zonder overleg op mijn bord gegooid krijg. En bedankt hè.

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 09:51

'Stem op vrouwen in de Top 2000!' Nee, stem op een liedje omdat het goed is, niet omdat het van een vrouw is :roll:

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 10:29

Dat ik niet kon slapen vannacht. Waarom nou weer... :l

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 10:31

aan mn afte

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 10:31

Dat ik volgens mn vriend chagrijnig zou zijn en dat ik daardoor alweer de hele zondag heb verpest. Uhm kerel het enige wat ik gezegd heb of de tv zachter mocht want die stond best hard... Hij is stampend naar boven gegaan heeft daar de slaapkamerdeur hard dicht gegooid. Nee maar IK was chagrijnig...zucht Hij zal wel weer ongesteld moeten worden. :roll:

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 10:39

Eske_B schreef:
'Stem op vrouwen in de Top 2000!' Nee, stem op een liedje omdat het goed is, niet omdat het van een vrouw is :roll:

DIT!!!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 10:50

Mijn vriend die mij nu omkoopt zoals mijn moeder ook altijd deed als ik ergens niet naartoe wilde :')
En dan wel altijd zeggen ja dat had je moeder niet moeten doen. Iets met een pot en een ketel, Anyhow er ligt nu een aanbod om een make up uit zoeken bij mac. Weet alleen nog niet of ik het aan ga nemen.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 10:59

Eske_B schreef:
'Stem op vrouwen in de Top 2000!' Nee, stem op een liedje omdat het goed is, niet omdat het van een vrouw is :roll:


Inderdaad! Maar kom er door dit bericht wel achter dat ik niet op een vrouw gestemd heb. :D Maar dat is dan zo. Blijkbaar vind ik de liedjes door mannen gezongen/gemaakt mooier.

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:12

Dat het best lastig is om extra baantje te vinden voor maximaal 10 uur per week.
Dat de ene week alleen in ochtend kan en andere alleen in de middag.
Grr waarom wil/kan mijn huidige baas niet gewoon meer uren geven. Scheelt hoop gezeik

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:49

Gisteren eigenlijk.
Ik lekker even een rondje bos met paardje. Heerlijk, was al veel te lang geleden en veel aan mijn hoofd dus even relaxen. Kom ik op de eerste zandvlakte, om 11u!!!!! Wat hoor ik? VUURWERK. WIE BEDENKT ER OM OP EEN ZANDVLAKTE IN EEN BOS OM 11u IN DE OCHTEND VUURWERK AF TE STEKEN. -:(- -:(- -:(-

En nee, niet gewoon 1 of 2 rotjes. Siervuurwerk en gillende keukenmeiden. Heel de zandvlakte was berookt. Gelukkig is paardjelief blijkbaar redelijk vuurwerkproof want na 5 minuten snurken en piafferen, heb ik nog verrassend relaxed kunnen rijden... dat had ook anders kunnen aflopen.


Oh en daarmee de wandelaars die te bleu zijn om de politie te bellen om een melding te maken. Ja die meid op een vluchtdier mag dat maar doen ja >;)

Op de terugweg moest ik weer vlak langs dat stuk, waren ze gewoon nog steeds bezig... snap het echt niet, het was niet eens rustig in het bos.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 12:46

Dat er een auto over mijn mobiel is gereden en ik nu compleet onbereikbaar Ben terwijl ik weet dat mijn moeder me nodig heeft voor het regelen van de begrafenis.
Het kaartje is opgelost. Er gaat nu een foto die ik gemaakt heb op. Maar dat was ook een gedoe.

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 13:19

Dat de ramen en het dak van de auto spontaan zijn open gegaan vanacht. Terwijl het regende. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 14:13

Dat ik mail of de guidelines van een verslag op internet gezet kunnen worden en ik terug krijg 'No I want it to be handed in in printed paper.', meneer dat is mijn vraag toch helemaal niet -O- -O- Hij heeft 1x in de klas nog geen 5 minuten verteld wat we moeten doen en dat weet ik dus niet precies meer (en de rest van de klas ook niet), en ook geen idee wanneer het precies af moet zijn. Ik wil gewoon duidelijkheid..

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 14:20

Fortitude schreef:
Dat de ramen en het dak van de auto spontaan zijn open gegaan vanacht. Terwijl het regende. -O-

He bah, alles zeiknat :(:)
Ik hoop dat het geen technisch mankement van de auto is, want dan ben je nog verder van huis.
Mijn ouders dachten ook ooit dat hun autoramen spontaan open waren gegaan, maar dat bleek een van de kleinzoons geweest te zijn.
Als je de open knop van de afstandsbediening ingedrukt houdt binnen een bepaalde straal van de auto gaan alle ramen open. Houd je de dicht knop ingedrukt dan gaan ze weer dicht.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 15:25

Ik ben uiteindelijk niet mee gegaan naar de verjaardag. Ben heel benieuwd wat voor gezeik ik ga krijgen.

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 15:58

Aanmelden die structureel 20 km pu zachter rijden dan Toegestaan

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 16:24

M'n moeder heeft een nep kerstboom gekocht -O-
Tis oprecht voor een nepboom wel een mooie maar heb toch liever een echte

Kairos
Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 17:34

Dat mijn vriendin niet aankomt met een datum om het dagje weg voor mijn verjaardag te doen, maar wel zegt dat ik vrij moet nemen dan. Ja uh, ik ben echt de beroerdste niet hoor en wil zeker wel een dag vrij nemen om iets samen te doen, maar als ik die vrijvraag brief niet minimaal 3 weken van tevoren indien krijg ik hem niet :')

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 17:46

Lau schreef:
Ik ben uiteindelijk niet mee gegaan naar de verjaardag. Ben heel benieuwd wat voor gezeik ik ga krijgen.



Als ik je verhalen lees over je schoonouders, denk ik dat je hier goed aan hebt gedaan :D