Ikea kerstboom, ervaringen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Floko

Berichten: 405
Geregistreerd: 31-10-18

Re: Ikea kerstboom, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:39

Ik heb al enkele jaren een kerstboom van Ikea. Altijd een prima boom en die €19 uitgeven bij Ikea is nooit een probleem. :))



Floko

Berichten: 405
Geregistreerd: 31-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:35

Alwiene schreef:
Ik begrijp het nooit. Ik heb jaren een echte boom gehad (dit jaar voor het eerst niet) maar ik wil zo'n boom uitzoeken, ik zoek een bepaald modelletje, hij moet me aanspreken. Bij de Ikea staan ze allemaal in zo'n net geperst en heb je geen idee wát je koopt. Hij mag dan bijna niks kosten je moet er wel een paar weken tegenaan kijken :=

Ik heb nog nooit een boom uit moeten zoeken in een netje, in Eindhoven staan ze altijd gewoon los en duwen ze ze in een netje als je hem uitgezocht hebt.

Floko

Berichten: 405
Geregistreerd: 31-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:42

Ceffyl schreef:
Weet iemand of ze verschillende formaten hebben? Ik wil dit jaar graag een klein boompje, maximaal 1 meter hoog. Heeft Ikea dat ook of zijn het alleen grote bomen?

Mijn ervaring is dat ze wel wat verschillende maten hebben. Ik wil ook nooit zo’n hele grote. Dit was mijne vorig jaar:
Afbeelding

Floko

Berichten: 405
Geregistreerd: 31-10-18

Re: Ikea kerstboom, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:58

Ik kon me ook niet meer inhouden en heb er eentje gehaald in Breda. Voldoende keuze, zowel in als uit netjes. En rond 15:00 was het heel rustig.
Hij is nu aan het aklimatiseren in de berging. :P
Wij hebben een voet van de intratuin, prima ding.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers