.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 13:08

Ik denk dat je meningen kunt vragen maar je jezelf vooral moet afvragen hoe voel ik mezelf hierbij, kan ik hiermee omgaan? Kan het vaker voorkomen en vindt ik dat dan oke?

Ik heb in 10 jaar nog nooit ruzie gehad met mijn man, en ik kan ook slecht met ruzies omgaan en ik kan al helemaal niet tegen schreeuwen. Wij praten over alles en passen eigenlijk gewoon heel goed bij elkaar waardoor er eigenlijk geen irritaties zijn.

De een kan daar beter mee omgaan als de ander, maar als dit echt de eerste keer is kan het ook zomaar dat het niet of bijna nooit meer voor komt. Ik zou wel ook goed praten als hij weer bereikbaar is van hoe pakken we het aan als zoiets weer gebeurd? Ook niet iedereen kan namelijk op zo'n moment rustig blijven en praten.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amsterdam10, Anoukjuuuhh, BLEXBot, cinniz123, daaf4ever, fransje23, Gaabje, komone, Maaikevdk, milatje, Plonspony, Steenbok12, verootjoo, XXInKA en 57 bezoekers