Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shenavallie
Berichten: 11575
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:22

Sinds het nieuwsbericht van gisteren (en vanmorgen weer) erger ik mij kapot aan de symptoombestrijding die de regering wil toepassen voor het probleem met sociale huurwoningen. In plaats van de oorzaak weg te nemen (geen mensen van buiten NL meer voorrang geven), gaan ze het land nog voller bouwen. Niet bedoeld om een discussie hierover te beginnen, maar ik erger mij dus mateloos aan het beleid dat NL hiervoor heeft. Wanneer gaan die overbetaalde kantoorpikkies eens een tijdje in buurten wonen waar het probleem het ergste is? Kijken of ze hun plannen dan nog willen doorzetten. Je kunt een ander toch pas helpen als je je eigen land (volk) op orde hebt?

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:44

Shenavallie schreef:
Sinds het nieuwsbericht van gisteren (en vanmorgen weer) erger ik mij kapot aan de symptoombestrijding die de regering wil toepassen voor het probleem met sociale huurwoningen. In plaats van de oorzaak weg te nemen (geen mensen van buiten NL meer voorrang geven), gaan ze het land nog voller bouwen. Niet bedoeld om een discussie hierover te beginnen, maar ik erger mij dus mateloos aan het beleid dat NL hiervoor heeft. Wanneer gaan die overbetaalde kantoorpikkies eens een tijdje in buurten wonen waar het probleem het ergste is? Kijken of ze hun plannen dan nog willen doorzetten. Je kunt een ander toch pas helpen als je je eigen land (volk) op orde hebt?

Precies dit gewoon. En niks ten nadele van de vluchtelingen. Maar vol is gewoon vol.

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:48

Dat ik een leuke verzorger had gevonden voor mijn paarden, ze is maandag wezen kijken en helemaal enthousiast en nu opeens appt dat ze er toch geen tijd voor heeft :\

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:51

oomens schreef:
xDenies schreef:
Aan ouders die hun kind met vijf december dieren cadeau willen gaan doen.

9 van de 10 is niet over nagedacht en met een te kleine kooi enz enz.

Kan wel zijn, maar ik was vroeger maar wát blij met de twee konijntjes die Sinterklaas stiekem boven op mijn slaapkamer had gezet. Zaten nadat ik het gedicht had voorgelezen heel schattig naast elkaar in een doosje met horrengaas (hadden nog geen hok) op mij te wachten.
Waren twee heerlijke grijze sloffen.


Als ze allemaal pluche kregen dan zou je mij niet horen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 10:13

Aan mijzelf. Heb de voorbije dagen duidelijk aangegeven aan mijn ouders dat, als ze niet op bezoek komen, ze hun kleinkind ook niet leren kennen. Wij hebben simpelweg geen tijd om rond te rijden door heel België, terwijl hun gewoon thuis zijn op pensioen. Beiden hebben aangegeven niet direct te kunnen. Mijn vader kan wel maar heeft geen zin om ver te rijden, mijn moeder heeft eerst 'mentale rust' nodig (maar gaat wel op de 4! kinderen van haar broer letten voor een hele week)

Ik wist dat het hier op ging uitdraaien, dat Esmé hun geen kl*te interesseerd. Toch ben ik weer opgefokt en zo boos. Ik zou beter moeten weten. Het liefst van al verbreek ik alle contact maar daarvoor ben ik weer een te zacht ei. Aaargh :x

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 10:26

:(:)

Ook al voelt het nu niet zo, je bent supergoed bezig! Je geeft je ouders de ruimte om je kind te leren kennen en die willen of kunnen niet. So be it. Leef je eigen leven met man en kind. De rest is, hoe vervelend ook, bijzaak.

Je bent geen zacht ei, je bent een goed mens.

Foaly

Berichten: 4841
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 10:36

Ik vind 'ver rijden' altijd zo'n poedersuiker... en jij woont in België, hoe ver kun je dan helemaal bij elkaar vandaan wonen :')

Ik heb ongeveer hetzelfde, ik kar regelmatig (toch zeker eens per maand) op en neer tussen Den Haag en het huis van mijn ouders in het noorden van Groningen. Is zo'n 3,5 uur met de trein, 2,5 met de auto, maar ik vind het geen probleem. Maar andersom lijkt het toch een heel stuk verder, om de een of andere reden komen ze hier eens per jaar. Als ik mazzel heb :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 10:44

Hier ook. Het is 2 uur rijden naar mijn vader, 1.5 naar mijn moeder. Op de 1 of andere manier blijft mijn vader altijd beweren dat hij 3.5 uur onderweg is (hebben wij nog nooit voorgehad hoor) Vriend werkt van maandag tot vrijdag, ik werk 75% van de weekenden. Als wij dan eens een weekend samen vrij zijn, zijn die heel kostbaar voor ons en doen we graag wat met zijn 3tjes, maar dat is vaak een zeldzaamheid. Dan nog verwachten ze dat ik in dat 1ne vrije weekend naar hun toe ga. Doe ik dus niet. Nu niet, volgend jaar niet of de jaren erop. Wij zijn aan het verbouwen, dat gaat even voor. Het is dat ze gewoon alle 2 vrij zijn en ze gewoon de moeite niet willen doen.

Zoals mijn moeder gisteren, dan trekt ze hier wel weer even in als ze op bezoek komt. Ik denk het niet... _-:(

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 11:01

Foaly schreef:
Ik vind 'ver rijden' altijd zo'n poedersuiker... en jij woont in België, hoe ver kun je dan helemaal bij elkaar vandaan wonen :')

Ik heb ongeveer hetzelfde, ik kar regelmatig (toch zeker eens per maand) op en neer tussen Den Haag en het huis van mijn ouders in het noorden van Groningen. Is zo'n 3,5 uur met de trein, 2,5 met de auto, maar ik vind het geen probleem. Maar andersom lijkt het toch een heel stuk verder, om de een of andere reden komen ze hier eens per jaar. Als ik mazzel heb :+



Nou idd.
Ik woon in de kop van NH.
Maar de weg naar ons toe is altijd veel langer dan als wij naar iemand toe gaan.
Ik doe het niet meer, ben er echt klaar mee. Als ze de moeite niet willen nemen om eens een keertje deze kant op te komen...
Behalve de familie van mijn man, sinds het overlijden van zijn tante is de band tussen hem en zijn neven een stuk hechter geworden.
En komen ze ook wat vaker naar ons.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 11:07

Dat ik gister wijn zou drinken maar mijn vriendin haar wijn liet vallen. En mijn fles wijn is gejat door een huisgenoot. :+

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 11:08

Moeilijk dit.Je wilt ook een band tussen de grootouders en je dochter maar nu veroorzaakt dit alleen maar stress in jullie gezin.Kan je het niet een half jaar laten rusten en kijken hoe het dan gaat.?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 11:09

Liever geen band dan een verstoorde, dat heeft een kind meteen door. :+

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 11:14

MarlindeRooz schreef:
Liever geen band dan een verstoorde, dat heeft een kind meteen door. :+


Amen!
De band tussen mijn vader en zijn ouders is gewoon klote. De kinderen van zijn broer waren leuker. En mijn vaders broer was ook leuker. Dit heb ik altijd wel door gehad. Want naar hun gingen ze wel en kwamen ze op verjaardagen. En ik kreeg een kaart. Of wij gingen altijd daar heen maar naar ons kwamen ze nooit.
Je kind doe je er geen plezier mee die voelt gewoon dat ze minder leuk is. Of niet heel belangrijk. Dat is veel schadelijker dan geen band hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:33

Aan de kruidvat fotoservice die niet wel meewerken, zucht... Ben bijna in staat om alles maar op gewoon papier thuis af te drukken

VenoSnorlax

Berichten: 4519
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:36

Aan dat het er op lijkt dat ik afscheid moet nemen van mn beste vriendinnetje maar ik t mentaal niet aankan

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-18 16:23

DeMolenhoek schreef:
Aan de kruidvat fotoservice die niet wel meewerken, zucht... Ben bijna in staat om alles maar op gewoon papier thuis af te drukken


Hema heeft uitstekende fotoservice!

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:23

Dat ik mijn sleutels echt echt kwijt ben -O-

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:37

Bokt kan soms goed mee zoeken.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:48

Aan dat ik een mail had gestuurd naar een helpdesk van een work, ivm inlog problemen. Vragen ze on verification. Prima, maar ik leg netjes uit dat ik toendertijd geen PayPal had en dat via iemand anders ging, waarmee nu geen contact meer mee is en dat het emailadres dat ik heb gebruikt voor mijn account ook niet meer bestaat. Krijg ik verdomme hetzelfde mailtje over de verification en lijkt het erop dat ik het spel opnieuw mag aanschaffen.

Nyaleti

Berichten: 6136
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:38

Dat ik in m'n favoriete land m'n droombaan heb maar dingen van thuis m'n tijd hier verzieken := en m'n droombaan toch niet zo fantastisch is als het lijkt door hele nare collega's +:)+

Foaly

Berichten: 4841
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:46

Er zou een wet moeten komen tegen grote urgente projecten sturen op vrijdagmiddag -O-

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 18:02

casperzazoe schreef:
Dat ik in m'n favoriete land m'n droombaan heb maar dingen van thuis m'n tijd hier verzieken := en m'n droombaan toch niet zo fantastisch is als het lijkt door hele nare collega's +:)+

Ze zouden nare collega’s moeten verbieden. Die verzieken het voor mij ook.
Ik loop tegen een hoop dingen aan gewoon omdat ik ben wie ik ben, maar dat zal ik op een ander ook hebben dus daar kan ik me wel overheen zetten. Maar een aantal collega’s weten het gewoon te verzieken voor mij en mijn gebrek aan fatsoenlijke ipv maken dat ik het niet om kan turnen en ik straks weer aan het kortste eind trek en hun gewoon keihard verder lachen.

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:21

Rebecca schreef:
De cv en zijn pokkeherrie

Bijvullen wil wel eens helpen :+

black_kelpie

Berichten: 7817
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:39

Via Marktplaats iets gekocht, stond aangeboden met merknaam en maat. Foto's leken oké, niet heel scherp maar duidelijk genoeg. Vandaag ontvangen en nu blijkt het er heel erg op te lijken, maar niet van dat merk, en ook een andere maat. Verkoper reageert niet ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:47

De schoonfamilie viert elk jaar samen oud en nieuw. Al jaren gaan wij naar
West Vlaanderen, 200 kilometer enkel. Dit jaar is het bij ons en moeten hun de 200 kilometer doen. Hebben ze naar de schoonmoeder gebeld dat ze het niet zien zitten om te komen en het dit jaar willen overslaan. Ik heb gezegd dat ze mij dan ook niet meer zien met oud en nieuw als ze zelf te mottig zijn om de afstand te doen.

Ik erger mij dus ook omdat ik uitgerekend gisteren het vlees ben gaan halen.